**** RECLAME ****
Ok, er was dit jaar een poedelprijs, maar ik had ook een prijs in het leven geroepen voor wie de beste score op mijn vragen zou halen. Ik moet eerlijk toegeven, mijn antwoorden waren er dit jaar niet makkelijk uit te halen. Behoudens vraag 1, dat was een inkoppertje (en zelfs die had niet iedereen goed!), was het voor de rest lastig antwoorden aan mij koppelen, vooral omdat er vooral andere antwoorden tussen zaten die heel makkelijk bij mij hadden gekund. Ja, ik had te klagen over de werkdruk, was erg blij met de forum zomersoap, ben ik inderdaad regelmatig bij D*N te biecht gegaan en kijk graag naar de lego blokjes van Dwaas, maar dat waren mijn antwoorden niet.
Kortgezegd dus, de scores waren laag. Er waren zelfs 4 mensen die helemaal niks van mij wisten. De eerste forummer vergeef ik dat, want hij is pas sinds kort actief bij forumspellen:
Molbelg
De tweede was ik al blij mee dat ze last minute nog iets invulde ..
Lucy-3a
Maar van de andere 2 valt me het wel een beetje tegen, ik had toch op z'n minst verwacht dat ze 1 vraag goed zouden hebben.
Molcrazy en Lukie4!
Maar goed, wie kenden mij dit jaar het beste? Er waren uiteindelijk toch 4 deelnemers die 4 antwoorden van mij wisten. Ééntje daarvan was een oud winnaar, namelijk
En eveneens 4 goed hadden:
Starlight en Molière
Maar de winnaar van de allereerste hoe-goed-ken-ik-de-forumquiz-quizmaster-medaille is geworden, omdat hij als eerste zijn antwoorden instuurde van deze 4 ...
Van harte gefeliciteerd met je prijs.
**** EINDE RECLAME ****
Over een paar minuten maak ik de winnaar bekend!