Auteur Topic: Aflevering 15: De Finale eilandraad  (gelezen 55316 keer)

Offline hillo

• Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: Aflevering 15: De Finale eilandraad
« Reactie #160 Gepost op: 27-12-2013, 17:24:58 »
Je hebt inderdaad pm's gestuurd daarna dat dit ook wel goed was, maar dat was volgens mij nadat jij erachter kwam dat ik er toch niet aan mee zou werken.

Nee hoor, jij riep net zo harddat als je niks kon doen, je niet jezelf zou gaan tegenwerken. PM heb ik nog wel ::jaja::
Nieky grab a life vest!

Offline Nieky

• Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • Wielergek
« Reactie #161 Gepost op: 27-12-2013, 17:26:52 »
Niek is wat dat betreft meer een Russell, iedereen moeten naaien maar wel stemmen willen. Ik heb die connectie zeer bewust vermeden, dan nemen mensen me het minder kwalijk dat ik zou liegen. En ik vind het heel erg knap van mezelf dat ik het zo gehaald heb.

Maar jij hebt toch ook gewoon mensen genaaid ?

Daisy
Pjotr
NextGP
You'll never walk alone

Offline Nieky

• Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • Wielergek
« Reactie #162 Gepost op: 27-12-2013, 17:29:24 »
Nee hoor, jij riep net zo harddat als je niks kon doen, je niet jezelf zou gaan tegenwerken. PM heb ik nog wel ::jaja::

Ojaa, jij bedoeld dat wanneer Jann enzo niet zouden overlopen. Ja dan had ik ook Sjoerd/MC gestemd omdat anders ons hele complot opviel. Dit heb ik ook eerlijk met Daisy gecommuniceerd en die was het daarmee eens als ik het echt zeker wist.
Maar ik wilde niet dat Sjoerd en MC eruit vlogen, daarom heb ik ook alles op alles gezet om Jann over te halen. En dit is gelukt. Terwijl jij in eerste instantie zei : Maar het is helemaal niet zo erg misschien want dan krijgen wij later niet de schuld.

Dus de intentie is heel anders. Ik wilde ze er meteen al koste wat kost inhouden, jij niet ;)

You'll never walk alone

Offline LdHmolletje

• Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #163 Gepost op: 27-12-2013, 17:30:15 »
Een vraag aan Niek:

Je hebt gedurende het hele spel heel wat mensen 'gebackstabbed'. Mijn vraag is nu, vooral voor het overzicht:
1. wie waren dat eigenlijk allemaal, want je hebt overal zoveel namen genoemd dat ik het niet meer kon volgen.
2. Waarom wilde je uiteindelijk precies die personen op dat moment eruit hebben.
3. Hoe voelde je er eigenlijk bij?
Ich bin ein Bärliner!

Offline Lukie4

• winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Als je alles geeft, verlies je niets
« Reactie #164 Gepost op: 27-12-2013, 17:30:51 »
of je leest even het topic door ::)
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline LdHmolletje

• Forumlid
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #165 Gepost op: 27-12-2013, 17:32:50 »
Dan Hillo:

Jij zegt dat je tactisch de beste was, en als ik alles zo lees kan ik me daar tot op zekere hoogte wel in vinden, maar... natuurlijk is tactisch spel en complotspel van groot belang in dit spel. Maar de spellen zelf zijn toch ook van groot belang. Nieky (en ook Daisy) heeft dat in mijn ogen vele malen beter gedaan dan jij. Daarom zou ik wel willen weten hoe jij tegenover deze bewering staat en ook zou ik willen weten of je denkt dat je dit spel ook zonder jouw tactische spel en je grote complot had kunnen winnen?
Ich bin ein Bärliner!

Offline LdHmolletje

• Forumlid
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #166 Gepost op: 27-12-2013, 17:33:22 »
of je leest even het topic door ::)
Heb ik al gedaan... Maar mijn vragen blijven staan...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Pjotr1992

• Forumlid
« Reactie #167 Gepost op: 27-12-2013, 17:35:34 »
Dat was natuurlijk niet zomaar ineens :P. Ik besefte daar wel dat ik even iemand nodig had die ervoor zou zorgen dat als hillo of ik dan toch target werden, de pijlen op hillo gericht waren ;)

Toch stond je niet te trappelen om samen te werken. Als ik dat niet had gewild,had je me er dan meteen uit gegooid?

Offline Lukie4

• winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Als je alles geeft, verlies je niets
« Reactie #168 Gepost op: 27-12-2013, 17:35:57 »
Heb ik al gedaan... Maar mijn vragen blijven staan...
::megafoon:: protest antwoorden staan er gewoon in :P
Dan Hillo:

Jij zegt dat je tactisch de beste was, en als ik alles zo lees kan ik me daar tot op zekere hoogte wel in vinden, maar... natuurlijk is tactisch spel en complotspel van groot belang in dit spel. Maar de spellen zelf zijn toch ook van groot belang. Nieky (en ook Daisy) heeft dat in mijn ogen vele malen beter gedaan dan jij. Daarom zou ik wel willen weten hoe jij tegenover deze bewering staat en ook zou ik willen weten of je denkt dat je dit spel ook zonder jouw tactische spel en je grote complot had kunnen winnen?

zelfde ::)

ik ga het topic wel even verlaten, wordt een herhaling van zetten hier.

ook al beantwoord
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Nieky

• Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • Wielergek
« Reactie #169 Gepost op: 27-12-2013, 17:48:07 »
Een vraag aan Niek:

Je hebt gedurende het hele spel heel wat mensen 'gebackstabbed'. Mijn vraag is nu, vooral voor het overzicht:
1. wie waren dat eigenlijk allemaal, want je hebt overal zoveel namen genoemd dat ik het niet meer kon volgen.
2. Waarom wilde je uiteindelijk precies die personen op dat moment eruit hebben.
3. Hoe voelde je er eigenlijk bij?

1. Abdullah ( Ycaris ), May(Bjorrn) , Jann , Lukie, Catshee , Daisy, Pjotr en jou. Waarbij vooral Lukie en Daisy de echt grote backstabacties waren en de rest had ik niet echt duidelijke afspraken mee ( misschien met Pjotr wel ), dus dat vind ik geen backstabben. Dat was meer iemand waarmee ik wel contact had ( want mijn sociale netwerk was groot :P ) er toch uitstemmen.

2. Ik had voor iedereen een duidelijke reden

Abdullah / Ycaris : Wij zaten met de 'powerplayers' in oranje in 3 koppels. Er waren in totaal 4 koppels en in het laatste koppel zat Ycaris. Dan is het logisch dat ik niet mijn main-complot ( de powerpalyers ) wegstem en was het heel logisch. Ycaris zocht ook vooral contact met mij en zei ook pas echt heel laat dat ze Abdullah was. Toen was er eigenlijk geen weg meer terug.

May(Bjorrn) : Beetje hetzelfde verhaal als met Ycaris. Alleen was de positie van de powerplayers hier minder sterk omdat hillo naar oranje ging bij de herindeling. Daarom heb ik Jann overgehaald. Bjorrn zat met 2 account in paars dus zijn positie was te sterk. Ook met hem heb ik nooit echt afspraken gemaakt en hij heeft mij eigenlijk zelf opeens bij zijn complotje betrokken. Dus dit voelde ook niet als een mega-backstabactie en ik denk dat Bjorrn hier ook niet zo boos over is ;).

Lukie : Heb ik al uitgelegd hierboven. Hij kwam door de acties in paars een beetje bij het complot van ons en met name bij Daisy en MC. Ik wilde niet dat Daisy's netwerk te groot was ( want ze had jou ook al ) en Lukie zou in de finale een heel sterke concurrent zijn.

Catshee : Dit was niet de bedoeling maar heeft hij eigenlijk zelf gedaan doordat hij hillo en mij heeft verraden bij Robbie en Pjotr.  Dus eigenlijk heeft hij mij proberen te backstabben in plaats van andersom. Maargoed hij verraade ons en dat kostte hem de kop

Daisy : Dit was de duidelijke backstab-actie. En was ook erg lastig voor mij. Reden was uiteindelijk dat ze te gevaarlijk was in verdere rondes en ze, wanneer we op RObbie waren gegaan, de macht had met het grootste netwerk. Dit heb ik doorbroken, en ik hoopte de ronde daarna Robbie te lozen. Andersom was dit nooit gelukt ( Dus eerst Robbie en dan Daisy, want dan hadden jij en MC daar nooit aan meegewerkt)

Pjotr : Ja dit was wel een soort van backstabben omdat we het rondje daarvoor op Daisy heb gestemd met Pjobbie. Robbie was eigenlijk de bedoeling maar die had immuniteit en toen werd het Pjotr. Extra reden daarbij was dat hij een gevaarlijk muntje had.

En jij ( LdH ) : Robbie had immuniteit, met hillo had ik een final 2 deal( en had immuniteit ) en met MC zat ik in de powerplayers die na de stemming van Daisy de strijdbijl wel soort van begraven hadden. Dus ik denk dat jij daar gewoon een logische keuze was, en dat vind je zelf ook wel denk ik toch?

3.

Ik voelde me vooral in het geval van Daisy superrot, omdat zij een maincomplotpartner van mij was. Natuurlijk is het een spel, maar het voelde toch als een maatje dat ik weggestemd heb en voelde me er ook echt rot bij, dit zal in de biechten achteraf naar voren komen, ik ben gewoon een mens met gevoel :)

Bij Lukie voelde ik me ook wel rot , maar wel een stuk minder. Natuurlijk een stukje revanche van vorig jaar. Maar vooral ook omdat de band met Lukie wel een stuk minder was dan die met Daisy. Ook al waren we een fijn duo in paars.

Bij Bjorrn en Ycaris voelde ik me wel een beetje schuldig , maar niet heel rot omdat ik wist dat er geen andere reële optie voor mij mogelijk was.

Bij jou en Pjotr voelde ik me ook wel lullig, maar dit was ver in het spel en nadat ik Daisy weggestemd had was ik een soort grens overgegaan waardoor dat makkelijker ging. Maar ook dat vond ik echt oprecht lastig omdat ik met Pjotr de laatste rondjes goed en gezellig contact had gehad en hem echt leuk heb leren kennen dit spel. En met jou vond ik het ook wel lastig omdat ik onze dinamiek gedurende het spel wel leuk vond. Continu in spellen ( Nostalgia/dierenrace ) elkaar tegenwerken maar toch vaak het met elkaar eens worden in de stemming en een beetje elkaars mening aftasten steeds ( bijvoorbeeld dat kopje koffie in Londen waar pm's over zijn gegaan ). Dat was een zeer interessante band naar mijn mening, ook omdat ik wist dat jij hillo en mij wel door had.

Maar heb wel altijd bedacht dat het onderdeel van het spel is om tactisch te spelen, ik vind dat ook veel leuker dan wanneer iemand meelift en met sympathiestemmen de finale wint. Maar ieder zijn eigen mening natuurlijk daarin ;)
« Laatst bewerkt op: 27-12-2013, 17:54:55 door Nieky »
You'll never walk alone

Offline Nieky

• Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • Wielergek
« Reactie #170 Gepost op: 27-12-2013, 17:52:36 »
Toch stond je niet te trappelen om samen te werken. Als ik dat niet had gewild,had je me er dan meteen uit gegooid?

Dat was voor project begraaf de strijdbijl een act he ;) Om de samenwerking tussen hillo en mij te verbergen.
Ik had je er niet meteen uitgegooid. Robbie was mijn eerdere target, omdat hij een sterke fanclub had, heel populair was in de poll en meer spelletjes had gewonnen.
Niet dat ik dacht dat ik later van jou makkelijk kon winnen of iets dergelijks. Want ik heb ook regelmatig gestuurd dat ik niet met jou richting een finale wilde. Je groeide echt in het spel en werd steeds beter in spelletjes en qua populariteit, dus ik denk dat je in de finale ook op veel voorkeursstemmen kon rekenen.
You'll never walk alone

Offline LdHmolletje

• Forumlid
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #171 Gepost op: 27-12-2013, 17:55:31 »
Dank je voor je reactie!
Ich bin ein Bärliner!

Offline hillo

• Forumlid
  • Tequila! Booyah.
« Reactie #172 Gepost op: 27-12-2013, 18:09:27 »
Ik was daar in ieder geval wel toe bereid. Op een gegeven moment hadden ik en Robbie wel in gedachten: die "grote" spelers als Daisy en Nieky wegspelen. Wij zijn hier toen in contact met MC en LdH gaan zitten. Maar die reageerde amper tot niet op ons voorstel. LdH wilde die ronde Catshee eruit hebben. Dus daar zijn we toen voor gegaan,met als afspraak om de volgende ronde Nieky of Hillo eruit te stemmen. Want Daisy wilde LdH absoluut niet. Wij hebben die ronde dus op Catshee gestemd. Maar toen kregen Niek en ik ineens contact,en toen leek het ons ineens handiger om met Niek en Robbie ook. En toen stemde wij met Nieky en Hillo op Daisy omdat ons dat veiliger leek.

Ik denk dat dit ook heel mooi mijn sociale spel illustreert: op het moment dat Catshee met het powerplayersPMdingetje naar Robbie stapte, werden Daisy en Niek getarget en werd mij zelfs gevraagd of ik niet ook mee wilde stemmen, terwijl ik toch bij die powerplayers hoorde. Ik heb Robbie, die in een totaal ander complot zat dan ik, altijd heel close proberen te houden, koste wat kost. En altijd het idee willen hooghouden dat ik bereid was Niek weg te stemmen at any point in the game. Het kwam op een gegeven moment zelfs zover dat dat voorstel kwam:

Ik had vorige week LDH en MC gecontacteerd, nadat jij me zei dat die twee me er samen met Daisy uit wilden stemmen, of er toch over nadachten. En ik heb hen een poging gedaan om hun ogen te openen. Ik heb hen een linkje naar de RN Ranking gestuurd waar Daisy op de eerste plaats staat en Nieky op de derde. Ik heb hen gezegd dat het dus duidelijk topspelers zijn die voor niets zullen terug deinzen en dat het stilletjes aan ook tijd wordt dat de lagere spelers in de ranking eindelijk eens revolutie vormen tegen de topspelers, ipv hen altijd mooi te volgen om vervolgens naar de finale toe gedumpt te worden en de topspelers weer met de grote punten te laten lopen.

Ik stelde dus voor om op de nummer één in de ranking te gaan: Daisy, ook wetende dat catshee op Daisy ging stemmen. En die had ook een munt (was dat een verdubbelaar?). Dus als MC en LDH tot inkeer kwamen, zouden we zes stemmen tegen Daisy gehad hebben. Maar zij wilden niet op Daisy stemmen vorige ronde. Molcrazy laat niets weten, LDH zegt wel mee op Nieky of jou te willen. Pjotr en ik hebben Nieky dan voorgesteld. Ik heb expliciet erbij gezegd dat dit enkel werkt als MC ook meedoet en dat die nog niet laten weten heeftof ie on board is. Die kwam toen wel ineens met een slap bericht van 'maar is LDH aan boord en waarom kiezen we nu al nieky als er nogmunten en immuniteit gewonnen moet worden?' Dus ja die heeft nog altijd niet duidelijk laten weten of ie on board is. Ik denk dat hij Daisy te hard achterna loopt.

Jouw naam werd dus ook al wel genoemd, wat ook deels mijn schuld is want ik heb ze naar de Ranking laten kijken en jij staat daar op de 9e plaats ofzo...

Maar het plan kan toch niet door gaan, want MC hangt te hard aan Daisy. Maar hopelijk wil LDH dus wel mee op Nieky, zoals hij al aan gaf. En dan Pjotr, en ik en nu dus hopelijk jij erbij. Dan zijn het vier stemmen tegen Nieky. Hopelijk wint hij geen immu of munt... Ik denk trouwens dat er iemand uit het moeras gaat terugkomen aangezien wij nog geen opdracht hebben en ze daar wel volop aan't spelen zijn. En ik hoop dat dat niet Lukie is. Die lijkt overigens te denken dat Nieky en Daisy niet op hem hebben gestemd. Mooi doek voor de ogen gehouden zeg!

[...]

Ik zag mezelf en Pjotr ook in het nauw gedreven, omdat wij van een compleet ander eiland kwamen en jullie al met elkaar of elkaar's schaduwen op hetzelfde eiland hadden gebond. Dus ik dacht dat het binnen onze groepspm drie tegen twee zou worden en dan LDH en MC aan Daisy's kant dus vijf tegen twee. Ik zeg dus zeker geen nee tegen een verbondje!! Hopelijk kunnen we op Nieky stemmen, dan wil LDH nog mee. Hem ik denk ik kunnen overtuigen door een rechtstreekse quote van Daisy doorgestuurd te hebben waar ze zei 'ja wij hadden op ons eiland wel contact, maar nu is het de samensmelting, dat is helemaal anders'. Dus ik hoop dat hij echt on board is en dan zouden we met vier op Nieky kunnen stemmen...

En toen heb ik het dus succesvol weten te switchen naar Daisy omdat dat mij 100x beter uitkwam ;) Ik denk dus dat hier heel duidelijk wordt hoe mijn vangnet werkte, Robbie hield me op de hoogte van de plannen van 'de andere kant' (en ik wist dat Pjotr sowieso zou doen wat Robbie ook zou doen, want die twee waren duidelijk een duo). Ik heb Pjobbie ook pas echt de rug toegekeerd toen we Pjotr wegstemden en zelfs daarna wou Robbie nog met me samenwerken...
Nieky grab a life vest!

Offline Nieky

• Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • Wielergek
« Reactie #173 Gepost op: 27-12-2013, 18:12:35 »
Ik had hetzelfde soort vangnet aan de andere kant bij LdHmolletje en Molcrazy he hillo. Want die wilden jou na Daisy wegstemmen  ;)s
You'll never walk alone

Offline hillo

• Forumlid
  • Tequila! Booyah.
« Reactie #174 Gepost op: 27-12-2013, 18:13:06 »
Maar jij hebt toch ook gewoon mensen genaaid ?

Daisy
Pjotr
NextGP

Daisy absoluut ::jaja:: Maar dus wel minder dan jij, want ik had een minder heftige band met Daisy.
Pjotr niet echt, want ik heb nooit 1-op-1 contact met Pjotr gehad. Want ik wist dat als ik zijn stem nodig had ik die waarschijnlijk wel via Robbie binnen kon slepen.
NextGP een beetje, maar dat was als Mex (Next was ook echt in shock toen bleek dat ik Mex was volgens mij :P maar we hebben nooit echt een deal gehad).

Dus ik heb veel minder hoeven backstabben, puur door het spel dat ik gespeeld heb.
Nieky grab a life vest!

Offline LdHmolletje

• Forumlid
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #175 Gepost op: 27-12-2013, 18:15:01 »
Een vraag nog voor Nieky: waarom zou juist Daisy het verdienen om te winnen? En waarom Hillo?

Hillo: waarom zou juist Daisy het verdienen om te winnen? En waarom Nieky?

Daisy: ook voor jou: waarom zou Nieky het verdienen om te winnen? En waarom Hillo?
Ich bin ein Bärliner!

Offline Nieky

• Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • Wielergek
« Reactie #176 Gepost op: 27-12-2013, 18:16:12 »
Daisy absoluut ::jaja:: Maar dus wel minder dan jij, want ik had een minder heftige band met Daisy.
Pjotr niet echt, want ik heb nooit 1-op-1 contact met Pjotr gehad. Want ik wist dat als ik zijn stem nodig had ik die waarschijnlijk wel via Robbie binnen kon slepen.
NextGP een beetje, maar dat was als Mex (Next was ook echt in shock toen bleek dat ik Mex was volgens mij :P maar we hebben nooit echt een deal gehad).

Dus ik heb veel minder hoeven backstabben, puur door het spel dat ik gespeeld heb.

Het laffe spel op de achtergrond ja  ::jaja::

Maar we kunnen hierover blijven discussiëren. Heeft toch geen zin  :P

Ik vind dat je gewoon een beetje gezellig aanwezig moet zijn en veel sociale contacten ( ook 1 op 1 ) moet hebben en gezellig meedoen , want gezelligheid is nog altijd een grote motivatie om mee te doen, naast de winst natuurlijk

Jij vind dat je zo min mogelijk 1 op 1 contact moet hebben omdat je dan risico loopt dat je mensen moet naaien. Ik vind dat laf en saai, jij slim. Ben benieuwd wat de jury vind ;)
You'll never walk alone

Offline LdHmolletje

• Forumlid
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #177 Gepost op: 27-12-2013, 18:17:38 »
Oh ja, ook voor Hillo: je noemde in een eerdere reactie dat je eigenlijk liever met mij dan met Daisy in de finale had willen staan. Waarom nam je dan totaal geen contact met mij op?
Ich bin ein Bärliner!

Offline Nieky

• Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • Wielergek
« Reactie #178 Gepost op: 27-12-2013, 18:21:34 »
Een vraag nog voor Nieky: waarom zou juist Daisy het verdienen om te winnen? En waarom Hillo?

Hillo: waarom zou juist Daisy het verdienen om te winnen? En waarom Nieky?

Daisy: ook voor jou: waarom zou Nieky het verdienen om te winnen? En waarom Hillo?

Goede vraag !

Daisy verdiend het dan om te winnen vanwege het sociale aspect en het feit dat ze weinig mensen ( alleen Lukie ) heeft moeten naaien. Ook al was de oorzaak hiervan het Moeras. En ik vond Daisy's inzet en prestaties bij de proeven net wat groter als die van hillo.

Hillo verdiend het omdat hij ook het lef getoond heeft om met mij samen te werken na ons verleden. En inderdaad misschien iets minder heeft moeten naaien dan ik, en toch de finale heeft gehaald ondanks zijn mindere aanwezigheid en sociale banden. En niet eens via een omweg. 
You'll never walk alone

Offline hillo

• Forumlid
  • Tequila! Booyah.
« Reactie #179 Gepost op: 27-12-2013, 18:22:53 »
Ojaa, jij bedoeld dat wanneer Jann enzo niet zouden overlopen. Ja dan had ik ook Sjoerd/MC gestemd omdat anders ons hele complot opviel. Dit heb ik ook eerlijk met Daisy gecommuniceerd en die was het daarmee eens als ik het echt zeker wist.
Maar ik wilde niet dat Sjoerd en MC eruit vlogen, daarom heb ik ook alles op alles gezet om Jann over te halen. En dit is gelukt. Terwijl jij in eerste instantie zei : Maar het is helemaal niet zo erg misschien want dan krijgen wij later niet de schuld.

Dus de intentie is heel anders. Ik wilde ze er meteen al koste wat kost inhouden, jij niet ;)

Nouja, als we dan toch PMs erbij gaan halen:

Dag hillo,

Sjoerd en Molcrazy gaan het echt niet redden op paars, iedereen heeft een hekel aan MC gekregen omdat hij bij de opdrachten niks doet en verder met iedereen alleen maar kletst over eilandraden.
Of ik het nou heel erg vind of niet weet ik niet, maar ik denk dat we voor na de samensmelting wel steun moeten zoeken.

Dit was mijn antwoord:

Citaat
nieky!!

Hmm ik weet niet goed wat ik van dat nieuws moet denken. Enerzijds kut, aan de andere kant misschien niet eens zo erg dat wij het niet zelf hoeven te doen. Ik kan met Vieffan praten, maar wel voorzichtig zodat ze ons niet doorkrijgt. Gewoon iets van Bjorrn heeft 2 accounts in paars, gevaarlijk, etc en MC kunnen we later makkelijk stemmen want die wint geen proeven. Kan t proberen als je t daarmee eens bent?

Mijn intentie was dus ook altijd al met hen door te willen (te zien aan dat ik gelijk met Vieffan wil praten om Bjorrn te targetten). Maar ja, ik als het zo was dat Daisy en MC afvielen dan was dat misschien helemaal niet zo heel slecht geweest. Dan had ik wel andere tactieken moeten bedenken post-merge (even ervan uitgaande dat ze het moeras niet hadden overleefd), maar dat was ook wel weer gelukt denk ik. Maar mijn voorkeur had dus wel degelijk om met vier de samensmelting te halen ::jaja::

Toen zei ik nog van nou stem maar mee want we kunnen er weinig aan veranderen en daar kreeg ik op terug:

Ja ik heb al met Lukie afgesproken lekker mee te stemmen  ;)
Denk dat het Daisy toch niet gaat lukken jann/catshee over te halen.
Hopelijk wel samensmelting dan volgende week....

Dus ik denk dat onze insteek niet zoveel verschilde van elkaar ;) Wat helemaal niet erg is overigens, het was ook de beste zet om mee te stemmen als er niet geswitcht werd. En dat was niet volledig alleen maar jouw verdienste, want ik heb ook bij Vieffan en Jann gepusht, dus die eer moet je toch wel een beetje gaan delen :P

Nieky grab a life vest!