Auteur Topic: Aflevering 15: De Finale eilandraad  (gelezen 55289 keer)

Offline Lukie4

• winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Aflevering 15: De Finale eilandraad
« Reactie #220 Gepost op: 28-12-2013, 16:02:49 »
ik heb gestemd hoor ::bravo::

jullie mogen nu gaan uitrusten
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Nieky

• Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • Wielergek
« Reactie #221 Gepost op: 28-12-2013, 16:03:28 »
ik heb gestemd hoor ::bravo::

jullie mogen nu gaan uitrusten

Ja dat zei je vorig jaar ook steeds bij die eilandraden en toen was het ook niet waar  :P
You'll never walk alone

Offline Molcrazy

• Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • Winnaar CSC II
« Reactie #222 Gepost op: 28-12-2013, 16:37:44 »
There can win only one!
2024: wie is de Mol?

Offline LdHmolletje

• Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #223 Gepost op: 28-12-2013, 17:02:26 »
Mijn stem met toelichting (wat uitgebreider geworden dan ik vantevoren had gedacht) is ook op de mail naar D*N.
Ich bin ein Bärliner!

Offline hillo

• Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Tequila! Booyah.
« Reactie #224 Gepost op: 28-12-2013, 17:56:03 »
Vraagje voor mijn complotgenoten: vinden jullie het leuk elkaar zo in de haren te zitten nu? ;D

Hahaha, nou ergens wel stiekem ;D het spel is nog steeds bezig en ik hou van het spelen ervan! Ook van deze laatste kielhaal-opdracht. En ik vind natuurlijk ook dat ik het 't best gedaan heb :P
Nieky grab a life vest!

Offline LdHmolletje

• Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #225 Gepost op: 28-12-2013, 18:21:26 »
Hoewel ik mijn stem al heb ingestuurd, zou ik eigenlijk wel van de 3 finalisten willen weten wat zij de leukste opdracht hebben gevonden, en waarom!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Nieky

• Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • Wielergek
« Reactie #226 Gepost op: 28-12-2013, 18:26:57 »
Hoewel ik mijn stem al heb ingestuurd, zou ik eigenlijk wel van de 3 finalisten willen weten wat zij de leukste opdracht hebben gevonden, en waarom!

Ik vond de foto-opdracht heel erg leuk. Dat we zelf van dingen foto's moesten maken. Daardoor nog even lekker met D*N gepraat tijdens t stappen  ;D

En verder vond ik Nostalgia erg leuk, ik hou van spelletjes en nu was ik gewoon soort bordspel aan het spelen. En heerlijke concurrentiestrijd met LdH  :P

En de dierenterugbrengopdracht was leuk, alleen heb ik hierzelf te weinig mee kunnen doen omdat ik Daisy aan het helpen was .

Van de quizzen vond ik de eerste 'per seconde wijzer' quiz en Jeopardy natuurlijk leuk
You'll never walk alone

Offline Molcrazy

• Actief Lid
  • Winnaar CSC II
« Reactie #227 Gepost op: 28-12-2013, 18:30:34 »
Aan elke finalist:

Wat zou je op welk moment in het spel anders gedaan hebben?

Offline Nieky

• Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • Wielergek
« Reactie #228 Gepost op: 28-12-2013, 18:38:03 »
Aan elke finalist:

Ik denk eerlijk gezegd bijna niks  ::)
Ik heb de finale gehaald zonder enkele tegenstem en ik denk dat ik een aardige kan heb om hem te winnen. Alhoewel het voor mij denk ik gunstiger was geweest als ik andere tegenstanders hier had gehad. Daarmee doel ik vooral op Daisy, die denk ik 2 gegarandeerde stemmen heeft.

Het enige wat ik misschien anders had kunnen doen is bijvoorbeeld iets meer contact houden met de afvallers die nog in het Moeras zaten, ik heb nu eigenlijk alleen met Daisy contact gehouden en uitgerekend zij heeft de finale gehaald. EN wellicht als ik dit bij de rest had gedaan dan had me dat misschien nu makkelijker stemmen opgeleverd. Alhoewel ik met Pjotr ook nog aardig gebabbeld heb.

En ik had misschien niet tegen jou ( MC ) moeten zeggen dat we al langer van plan waren om Daisy weg te stemmen. Of iig dat het niet alleen door Daisy's pm kwam waarin ze zei dat ze hillo weg wilde hebben. Maar dat leek me op dat moment het beste omdat we anders nooit jou steun zouden krijgen om Robbie/Pjotr weg te stemmen. Dus hier sta ik nog achter

En wellicht hadden hillo en ik Catshee meer in vertrouwen moeten nemen over onze deal. Misschien was hij dan niet zo snel overgelopen. Maar ook dit blijft gissen en ik heb de finale toch maar mooi gehaald zonder tegenstem dus lijkt me vrij goed spel  :)
You'll never walk alone

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #229 Gepost op: 28-12-2013, 18:44:44 »

Leuke vraag:
- Ik vond Nostalgia erg leuk, het bord was zeer knap gemaakt. Jammer dat mijn toenmalige partner het nodig vond om een blik te gooien tegen mijn schaduwaccount.   ::)

Maar daarnaast ook:
- Uiteraard het uitwerken van het survivor spel. Mijn PM box knalde bijna uit elkaar van de lange berichten en ik was zelf ook niet ontevreden met het bord dat ik in elkaar had geknutseld.
- Het rondje strategie, ook al was het het niet voor mezelf. Heb me kapot gelachen om de Jury Clue, echt superleuk gedaan.  ::ok::
- De dierenopdracht, die munt moest en zou ik hebben. Ik was echt bloedje fanatiek daar. Datzelfde geldt voor de foto opdracht, ik heb wel 10 foto's van een maan gemaakt in de hoop dat er eentje duidelijk was bijv.
- De eieren opdracht in het moeras kon ik letterlijk mijn ei in kwijt (de huidige uitkomst was beter dan ik had gehoopt, had nl eerst een ander idee, maar dat had iemand anders blijkbaar ook  :-X)
- De finale quiz van Schulz in het moeras, ik stierf af en toe duizend doden als er weer een vraag kwam die ik niet wist. Ben nog steeds supertrots dat ik die heb gewonnen, want je was echt heel goed daar Ldh. ::jaja::

Aan elke finalist:

Als ik had geweten dat er een final 2 deal was tussen Hillo en Nieky, had ik uiteraard eerder ctc gezocht met Robbie. Dan had het een hele andere 'road to the final' kunnen worden. Maar ik mag trots zijn op wat ik heb bereikt.  ::jaja::

Offline hillo

• Forumlid
  • Tequila! Booyah.
« Reactie #230 Gepost op: 28-12-2013, 18:52:08 »
Aan elke finalist:

Eerlijk gezegd ook niks, want ik denk dat ik op elk moment in het spel de best mogelijke zet heb gedaan die op dat moment kon. Elke speler op het juiste moment weggestemd en met de juiste mensen contact gehouden. Als ik het anders gedaan had en bijvoorbeeld meer losse contactjes hebben dan ik nu al had, dan was ik waarschijnlijk weggestemd op een bepaald moment.

Als ik met terugwerkende kracht mag kiezen had ik misschien alleen Daisy eerder weggestemd zodat ze meer kans had af te vallen. Maar ik heb ook wel ergens het idee dat Daisy dan alsnog het moeras overleefd had en ik weet niet of ik dan ver genoeg gekomen was voor een lukiestemming bijvoorbeeld. Plus dat ik ook wel een goed spel tegen Daisy heb, dus misschien is 't helemaal zo erg niet dat ze in de finale als tegenstander staat.

Dus nee, niks ;D
Nieky grab a life vest!

Offline hillo

• Forumlid
  • Tequila! Booyah.
« Reactie #231 Gepost op: 28-12-2013, 18:54:24 »
Leukste opdrachten vond ik de halve finale, want die was echt heel lastig dit jaar! En daarnaast ook de foto's, de waldo's blijft ook een klassieker en de fanclubs vond ik een gaaf idee al had ik daar helaas de tijd niet voor ;)
Nieky grab a life vest!

Offline Molcrazy

• Actief Lid
  • Winnaar CSC II
« Reactie #232 Gepost op: 28-12-2013, 19:15:11 »
Nog ééntje dan maar ::tandpastasmiley:: (voor elke finalist)

Stel dat je jezelf als tegenspeler in dit spel had gehad, op welk moment zou je jezelf (of je kloon dus) dan weggestemd hebben (proberen weg te stemmen)?

Offline Nieky

• Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • Wielergek
« Reactie #233 Gepost op: 28-12-2013, 19:18:05 »

Stel dat je jezelf als tegenspeler in dit spel had gehad, op welk moment zou je jezelf (of je kloon dus) dan weggestemd hebben (proberen weg te stemmen)?

Dat ligt eraan of ik met mezelf in een complot zat :P

Het makkelijkste moment om mij weg te stemmen was nadat ik Daisy weggestemd had. Ook al had ik daar al een goed lijntje met Pjotr voor de zekerheid.... Maar op dat moment hadden jij en LdH contact kunnen zoeken met Robbie en Pjotr, en hillo en mij weg kunnen stemmen. Dat was een heel gedoe geworden en hillo had Robbie in zijn zak en ik Pjotr, dus denk niet dat het gelukt was. Maar dat was wel het makkelijkste moment denk ik  ::jaja::
You'll never walk alone

Offline Molcrazy

• Actief Lid
  • Winnaar CSC II
« Reactie #234 Gepost op: 28-12-2013, 19:19:55 »
Dat ligt eraan of ik met mezelf in een complot zat :P

Het makkelijkste moment om mij weg te stemmen was nadat ik Daisy weggestemd had. Ook al had ik daar al een goed lijntje met Pjotr voor de zekerheid.... Maar op dat moment hadden jij en LdH contact kunnen zoeken met Robbie en Pjotr, en hillo en mij weg kunnen stemmen. Dat was een heel gedoe geworden en hillo had Robbie in zijn zak en ik Pjotr, dus denk niet dat het gelukt was. Maar dat was wel het makkelijkste moment denk ik  ::jaja::

En ik wou je ook niet weg ::tandpastasmiley::

Voor Nieky en hillo:

- wie stelde de 'final two deal' aan wie voor?
- wat dacht de andere hier in eerste instantie van? 'Let's do it!' of 'Hmm, is dit wel te vertrouwen?'

Offline hillo

• Forumlid
  • Tequila! Booyah.
« Reactie #235 Gepost op: 28-12-2013, 19:22:43 »

Zo snel mogelijk. Ik zeg altijd bij m'n aanmelding dat ik er waarschijnlijk heel snel uitvlieg, maar als dat niet het geval is, ik wel eens heel ver kan komen. Ik weet van mezelf dat als ik de tijd krijg wat allianties en vertrouwen op te bouwen, ik een enorm sterke speler word doordat ik manipulatief behoorlijk goed ben en mezelf goed weet te plaatsen binnen rangordes en groepen. ;D

Hier was het laatste moment denk ik bij de Pjotrstemming, toen hadden jullie mij weg moeten stemmen en dat had ik zelf ook gedaan denk ik. Volgens mij heb ik toen ook een heel arrogante Pm naar D*N gestuurd dat als jullie me nu niet wegspeelden, dat echt heel dom zou zijn :P
Nieky grab a life vest!

Offline hillo

• Forumlid
  • Tequila! Booyah.
« Reactie #236 Gepost op: 28-12-2013, 19:25:29 »

Voor Nieky en hillo:

- wat dacht de andere hier in eerste instantie van? 'Let's do it!' of 'Hmm, is dit wel te vertrouwen?'

Ik PM'de Niek voor m'n aanmelding dat ik geen zin had in de zoveelste vete en dat ik twijfelde mee te doen. Toen zei Niek iets van 'of je moet een final 2 willen sluiten' en toen zei ik 'kijk daar was ik op uit'. Dus er is van mijn kant geen twijfel geweest en ik denk dat we het allebei graag zagen gebeuren ::jaja::
Nieky grab a life vest!

Offline Nieky

• Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • Wielergek
« Reactie #237 Gepost op: 28-12-2013, 19:25:46 »

Voor Nieky en hillo:

We hadden het er eind vorige survivor al over gehad om elkaar een keer niet tegen te werken. Toen kwam de volgende conversatie waarbij ik als eerste final two in de mond nam, na een vage hint van hillo :P

Ik twijfel omdat ik eigenlijk geen zin heb in het standaard gevecht Nieky - hillo ::ohno:: Maar ik ben bang dat het daar hoe dan ook wel weer op uit zal draaien, want iedereen (ook de andere spelers) is daar zo op gebrand steeds.

Ik kan natuurlijk niet voor jou kiezen ;). Als je maar weet dat de opnerkingen in t topic gewoon grappig bedoeld zijn en niet serieus ;). Wil er ook wel mee ophouden als je het vervelend vind
Verder kan het natuurlijk altijd een gevecht worden ja... Of we moeten nu meteen al een final 2 deal maken :p

Groetjes ::zwaai::

Stiekem was ik op dat laatste uit :P

Of op z'n minst een oprechte wapenstilstand tot de samensmelting? Misschien een schaduwaccount duo??

Ik vind het een prima idee hoor ;). Een schaduwaccount duo lijkt me ook echt een leuk plan :) alleen stemmen wij dan toch met elkaar mee vaak als we een deal hebben, en per duo heb je maar 1 stem, dus is het wel steeds een verloren stem ;)

Maar fijne vakantie nog en geniet van het mooie weer :). We houden contact  ::zwaai::
You'll never walk alone

Offline Molcrazy

• Actief Lid
  • Winnaar CSC II
« Reactie #238 Gepost op: 28-12-2013, 19:29:01 »
Volgens mij heb ik toen ook een heel arrogante Pm naar D*N gestuurd dat als jullie me nu niet wegspeelden, dat echt heel dom zou zijn :P

Ik stond nog altijd aan jullie/onze kant hoor ;)

Offline Nieky

• Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • Wielergek
« Reactie #239 Gepost op: 28-12-2013, 19:29:42 »
Ik stond nog altijd aan jullie/onze kant hoor ;)

Ja dat was heel lief :)

Maar dat was wel het beste/makkelijkste moment om ons eruit te spelen en dat was je vraag  :P
You'll never walk alone