Op de valreep kom ik er achter dat ik nog niet te laat ben om me in de discussie te mengen en mee te mogen stemmen!
Joechei
Van mijn kant meer een opmerking naar twee finalisten ipv een vraag.
Nieky,
Je schrijft dat je je een beetje schuldig voelt over het wegstemmen van mij.
Wat mij betreft hoef je je totaal niet schuldig te voelen over het wegstemmen van mij als Abdullah. Je had nou eenmaal een complot en niet met mij. Maar.... wat ik je wel kwalijk neem, is dat je er over loog. Had ik geweten dat je me bewust had weggestemd, dan was ik als Ycaris na de herindeling niet bij jou in het kamp gaan zitten en had meer kans gehad om verder te komen, zonder dat dat jouw kansen in de weg had gestaan. Het lijkt er nu op dat het een vooropgezet plan was om zo snel mogelijk mijn beide alter-ego's er uit te werken en dat vind ik laag van je.
En voor Daisy: Dus tegen Abdullah liegen, die voor jullie dus helemaal geen anoniem figuur was, zoals jij en Ldhm beweerden, vond je totaal niet lastig? Je wordt bedankt
Hier zeg ik hetzelfde als tegen Nieky: geen punt dat je me er uit stemde, maar waarom dat hele verhaal eromheen? Dat er niks is afgesproken enzo.
Een reactie van beide (Nieky en Daisy) zou ik eigenlijk wel op prijs stellen.
Daar heb ik wel een uitleg voor :p
Ik g in aflevering 1 natuurlijk niet mijn kaarten op tafel gooien door meteen mijn complotpartners te verklappen. En ik wist ook echt niet dat jij Abdullah was. Als jij dat eerder aan mij had verteld dan hadden we wellicht gewoon met elkaar in een duo gekund wat mij betreft.
En om het laag te noemen vind ik een beetje ver gaan. Het blijft gewoon een spel
Kan ook niet zo goed inschatten hoe jij dit bedoeld, maat liegen op sommige momenten is onderdeel van dit dpel.Ik vond t ook niet leuk trouwens dat je als ycaris weer bij ons kwam. maar had ook niet verwacht dat iemand dat zou doen op t eiland waar je bent weggestemd..
Maar sorry dat ik je daarmee toch gekwetst heb blijkbaar. Maar ik denk dat bijna niemand in zo'n geval zou zeggen : ooooh sprry Daisy MC en hillo zitten in mijn complot dus je gaat eruit. Dan was de samenwerking tussen mij en hillo ook in aflevering 1 al duidelijk...