Nieuws Volg ons ook op Twitter!
Hoi D*N,Pfff moeilijk moeilijk moeilijk moeilijk...Daisy heeft het heel goed gedaan in het moeras. Ze heeft geen vijanden meer gemaakt, omdat ze niemand meer weg moest stemmen, wat voor hillo en Nieky onvermijdelijk was, aangezien zij nog wel in het speldeel zaten waar ze mensen weg moesten stemmen. Ze heeft opdrachten moeten uitvoeren en als ze die verloor, zou ze er meteen uit liggen. Ik snap dat dat zwaar is, maar zoals Nieky al aan gaf, heeft hij en hillo dat op het eind ook moeten doen. Als ze de opdracht niet gewonnen hadden, zouden ze ook niet in de finale staan (kijk maar naar mij). Dus Nieky en hillo hebben én alle eilandraden overleefd én de twee ultieme opdrachten gewonnen die ze moesten winnen om in de finale te komen. Daarom denk ik dat ik mijn stem op één van hen ga zetten. Hoewel Daisy het toch heel goed gedaan heeft hoor! Nieky en hillo... hillo en Nieky... lichtjes irritant dat ik hen ergens in de eerste of tweede week stuurde dat ze nou eens gewoon samen moesten werken ipv altijd die vete en dat dan achteraf blijkt dat ze dat al lang zelf hadden afgesproken. Kan ik niet meer met de eer gaan lopen. Aan de andere kant wel goed dat ze niet door mijn idee samen gaan werken zijn, want dan had ik echt slachtoffer geweest van mijn eigen idee.Maar goed, wie van hen mag winnen... heel moeilijk, want ze hebben het beide goed gespeeld.Nieky heeft meer in the picture gestaan, hillo heeft achter de schermen vanalles kunnen regelen.Hillo heeft me meermaals een final 2 of 3 deal aangeboden en altijd te koop gelopen met hoe eerlijk hij zijn echt gemaakte deals altijd na komt. Zelfs nu nog, totdat ik hem met zijn pm's confronteerde. En ik vrees dat hij gelijk heeft: als je een deal maakt en die ook echt nakomt, dan gaan die mensen dat eerlijk vinden en voor hem stemmen. Maar bij mij waren zijn deals blijkbaar loze beloftes....Nieky heeft ook veel gelogen. Vooral hoogst irritant om achteraf te lezen dat ze me maar aan het bespelen waren dat hij bang was voor hillo en vice versa. En ik maar antwoorden "Neehee vertrouw elkaar nou eens gewoon! ".Dus beide hebben ze goed gespeeld en beiden hebben ze gelogen.Maar mijn stem gaat dan toch naar...Spoiler (klik om te tonen/verbergen)NiekyHij heeft me geen loze deals beloofd en hij heeft het spel meer op de voorgrond moeten spelen, waardoor hij meer in the picture stond en dus meer risico liep om mensen tegen zich te krijgen. Desalniettemin heeft hij het toch overleefd en is hij in de finale gekomen. Chapeau!
superbedankt ! over jou twijfelde ik wel een beetje
Mijn finalestem D*N!Allereerst bedankt D*N, Schulz, jury en allen die hebben bijgedragen tot dit magnifieke spel! De schaduw- en koppelaccounts zorgden voor een leuke extra dimensie!Ik ben trots op mijn complotgenoten dat ze het tot de finale hebben weten te schoppen! Enerzijds had ik graag in de finale gestaan maar anderzijds ben ik de enige Powerplayer met een Survivor-titel op zak Een winnaar kiezen uit drie complotgenoten is een unicum en geen gemakkelijke keuze want alle drie hebben ze het spel op tactisch, sociaal en gamesgebied uitstekend gespeeld! Echter hebben Nieky en hillo één kapitale fout gemaakt om mijn stem te kunnen verdienen. Loyaliteit aan je main complot vind ik van essentieel belang maar door de Daisy-move hebben ze hun backstabkwaliteiten aanzienlijk verhoogd. Natuurlijk is het een manier om het spel te spelen en ieder zijn/haar strategie maar na de bom onder ons eigen complot was ik ‘not amused’. Begrijp me niet verkeerd, het was een zeer mooie blindside, alleen jammer dat het tegen één van onze eigen mensen was. Na doorgedreven inzet en uithoudingsvermogen in het Moeras verdiende ze niet alleen haar finaleplaats maar ook mijn stem voor de titel van ‘Ultieme Survivor 2013’: Daisy!Groeten Molcrazy
Tijd voor een pauze lijkt me, wat jij D*N?
Mijn stem gaat naar Nieky.
Hey D*N,Hier mijn stem voor de finale.Spoiler (klik om te tonen/verbergen)Mijn stem gaat naar Nieky. Ik heb bij het bepalen van mijn stem naar vier aspecten gekeken, van meest tot minst zwaarwegend: tactiek, sociaal, prestaties in proeven en kijkplezier.Ik vind dat Nieky en hillo het spel tactisch gezien ongeveer even goed hebben gespeeld, maar ik kan de speelwijze van Nieky veel meer waarderen dan die van hillo. Ik hou niet zo van dat krampachtige gedoe om te voorkomen dat je een mes in iemands rug steekt. Daisy heeft mijns inziens tactisch gezien gefaald door weggestemd te worden op de Eilandraad.Op sociaal vlak komen Daisy en in iets mindere mate Nieky op mij wat sterker over dan hillo. Qua proeven vind ik ze wel gelijkwaardig aan elkaar, maar wat kijkplezier betreft vind ik dat Nieky en Daisy het spel met hun fanclubs en actieve deelname op het forum voor de kijker veel leuker hebben gemaakt dan hillo.Alles bij elkaar opgeteld heeft Nieky dus het best gescoord en gaat mijn stem dan ook naar hem.Gr. Molière
hoi Dennis. ik moet even mijn argumentatie aanpassen. Die klopt niet helemaal meer.Mijn nieuwe bijdrage:Alle deelnemers hebben op mij gestemd en dus niemand verdient mijn stem. Op mij stemmen is natuurlijk een grote Mijn stem gaat niet naar Spoiler (klik om te tonen/verbergen)Daisy, leuke lieve deelneemster, heeft het goed gespeeld in het moeras en van te voren ook in het spel. Heeft vaak op het randje gezeten, moedig gestreden, mij geholpen en gebruikt waar nodig. Ik stem niet op haar omdat zij er eerder uit is gespeeld door de andere twee die dus sterker waren.Blijft over Hieky/Nillo tsja.Beiden goed gespeeld natuurlijk. Ik kies voor Spoiler (klik om te tonen/verbergen)Nieky. Hij heeft het meer op de voorgrond moeten spelen. En dus gewaagder en in mijn ogen net iets actiever in het spel. Ik kan heel flauw schrijven dat Hillo toch door de mand gevallen was, maar dat liegen hoort nu eenmaal bij het spel. Vanwege het op de voorgrond zijn (en een beetje de gezellige samenwerking met Skye) is Nieky[/size] voor mij de winnaar.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
950 gasten en 2 vaste bezoekers