Goed, ik denk niet dat ik mijn ene euro die 700 van Lucy nog in ga halen. Dus ik neem maar alvast afscheid. Tja, een 4e plek, alweer. Drie spellen, drie vierde plekken, ik vind dat ik daarmee eigenlijk wel een ondertitel verdien. Ik had graag een keer een finale gespeeld, maar ben eigenlijk wel opgelucht dat ik nu weer wat meer tijd heb voor studie (en het regelen van een hypotheek enzo). Wat dat betreft benijd ik de persoon niet, die een finale moet spelen en daarnaast nog eindexamen moet doen.
Zo en voorlopig gaan jullie me niet meer zien in grote spellen. In elk geval niet in complotspelletjes. Ik vond de spelletjes echt verschrikkelijk leuk. Super leuk gedaan hidm
Maar dat complotgebeuren vind ik vreselijk. Ik doe er wel vrolijk aan mee, omdat je anders echt kansloos bent, maar geef mij maar complotvrije spelletjes. Dit is niks voor conflictvermijdende mensen. Ik denk niet dat er een stemming is geweest, waar ik me niet rot heb gevoeld. waarschijnlijk veel rotter dan de mensen die er uiteindelijk uit gingen.
Enneh mocht ik morgen met mijn ene euro Lucy nog inhalen danneh mogen jullie allemaal bij me langskomen voor een drankje.