Auteur Topic: [Italië] - Ff wachten...  (gelezen 72877 keer)

Offline Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Italië] - Ff wachten...
« Reactie #1100 Gepost op: 11-02-2014, 22:31:57 »
Als iedereen het hiermee eens is wil ik dat best alsnog doen, ik zat zelf alleen met het verschil dat jules in eerste instantie de duels nog had kunnen accepteren en dat dat nu niet meer kan. Zelf zou ik dat als kandidaat niet eerlijk vinden omdat het vanaf nu dus echt gratis punten zouden zijn, en dat in eerste instantie dus niet zo had hoeven zijn.

Het is nou eenmaal een beetje lastig om hier een oplossing voor te vinden omdat er bijna altijd wel iemand zal zijn die wordt benadeeld of het er niet mee eens is.

Ik vind het zelf geen probleem op zich om het nu nog aan te passen, maar ook dan kan ik me weer voorstellen dat mensen het er niet mee eens zijn.

Sorry, maar dan zou ik graag die 100 punten voor Kaas voor afgelopen nacht hebben, want ik kon gisteravond na half negen niemand uitdagen (alle anderen zaten in een spel, en we zijn met een oneven aantal dus blijft er dan iemand spelloos over), en pas vanmiddag einde van de middag heb ik weer een uitdaging kunnen accepteren, een uitdaging die nu nog gespeeld wordt omdat het erg traag gaat...
Keep calm and eat chocolates!

Offline Loezel

• Forumlid
« Reactie #1101 Gepost op: 11-02-2014, 22:32:12 »
Als iedereen het hiermee eens is wil ik dat best alsnog doen, ik zat zelf alleen met het verschil dat jules in eerste instantie de duels nog had kunnen accepteren en dat dat nu niet meer kan. Zelf zou ik dat als kandidaat niet eerlijk vinden omdat het vanaf nu dus echt gratis punten zouden zijn, en dat in eerste instantie dus niet zo had hoeven zijn.

Het is nou eenmaal een beetje lastig om hier een oplossing voor te vinden omdat er bijna altijd wel iemand zal zijn die wordt benadeeld of het er niet mee eens is.

Ik vind het zelf geen probleem op zich om het nu nog aan te passen, maar ook dan kan ik me weer voorstellen dat mensen het er niet mee eens zijn.

Ik moet zeggen dat ik inderdaad nog wel om 1.00 heb zitten controleren (terwijl ik om 7.00 op moest) of jules niet toch per ongeluk een 'lulu' ging doen.   :P

Offline Swifty

• Forumlid
« Reactie #1102 Gepost op: 11-02-2014, 22:32:42 »

Offline Hadewychisdemol

• Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • Mol Online 2018
« Reactie #1103 Gepost op: 11-02-2014, 22:32:59 »
Maar op een gegeven moment werd hij natuurlijk wel uitgedaagd vanwege zijn inactiviteit. Misschien niet de eerste keer, maar wel de tweede keer. Een tactische zet zou dat zijn geweest (heeft iemand hier zo genoemd), die iedereen had kunnen doen.
Snap ik, het was ook niet waarschijnlijk dat hij nog een duel zou accepteren maar dat had op zich best nog gekund (ik heb best een aantal pogingen gedaan ;)), nu kan hij dat definitief niet meer.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Fabiann

• winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #1104 Gepost op: 11-02-2014, 22:33:22 »
Als het mag zou ik dus Jules willen uitdagen voor het kaasspel.
🜃

Offline Bjorrn

• Winnaar Sequester
  • Forumlid
« Reactie #1105 Gepost op: 11-02-2014, 22:33:25 »
Sorry, maar dan zou ik graag die 100 punten voor Kaas voor afgelopen nacht hebben, want ik kon gisteravond na half negen niemand uitdagen (alle anderen zaten in een spel, en we zijn met een oneven aantal dus blijft er dan iemand spelloos over), en pas vanmiddag einde van de middag heb ik weer een uitdaging kunnen accepteren, een uitdaging die nu nog gespeeld wordt omdat het erg traag gaat...

Dan zou je geen 24 uur hebben hoeven wachten, dus word iedereen die dat wel moest weer benadeeld  :-\\
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Loezel

• Forumlid
« Reactie #1106 Gepost op: 11-02-2014, 22:33:38 »
Ik vind dat wij nu allemaal dusdanig benadeeld zijn, dat de pizza mensen deze week in elk geval allemaal veilig zouden moeten zijn voor de cobra.  >:D

Offline MiekeG

• Forumlid
« Reactie #1107 Gepost op: 11-02-2014, 22:33:51 »
14 volgens mij :D
Fabiann, oregano?

Offline Swifty

• Forumlid
« Reactie #1108 Gepost op: 11-02-2014, 22:34:51 »
Dan zou je geen 24 uur hebben hoeven wachten, dus word iedereen die dat wel moest weer benadeeld  :-\\

Ik stel nou net dat die 24u geen zak zou hebben uitgemaakt, aangezien ik pas nu net weer een volgend spel heb kunnen afronden, ruim 26u nadat ik jules had willen uitdagen ::vergroot::

Offline Bjorrn

• Winnaar Sequester
  • Forumlid
« Reactie #1109 Gepost op: 11-02-2014, 22:35:40 »
Ik stel nou net dat die 24u geen zak zou hebben uitgemaakt, aangezien ik pas nu net weer een volgend spel heb kunnen afronden, ruim 26u nadat ik jules had willen uitdagen ::vergroot::

Anders was het nog langer geweest  :-X
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Swifty

• Forumlid
« Reactie #1110 Gepost op: 11-02-2014, 22:36:09 »
Anders was het nog langer geweest  :-X

ja en dat had ik geaccepteerd! maar nu heb ik gewoon de kans niet kunnen krijgen gisteravond!

Offline MiekeG

• Forumlid
« Reactie #1111 Gepost op: 11-02-2014, 22:37:35 »
Man wat gaat het snel hier... Bijna niet bij te houden op mobiel haha

Offline Hadewychisdemol

• Actief Lid
  • Mol Online 2018
« Reactie #1112 Gepost op: 11-02-2014, 22:42:57 »
Als het mag zou ik dus Jules willen uitdagen voor het kaasspel.
Ik wil eerst even weten of iemand bezwaar heeft, zo niet dan mag je hem uitdagen.

Die Swiftysituatie snap ik op dit moment helemaal niks van maar ik ben ook heel moe, daar kom ik zo snel mogelijk op terug.

Verder dus alsjeblieft even aangeven als je het niet eens bent met het virtueel mee laten spelen van jules.

Offline Hadewychisdemol

• Actief Lid
  • Mol Online 2018
« Reactie #1113 Gepost op: 11-02-2014, 22:45:13 »
Mieke had inderdaad 14 pogingen nodig en krijgt dus ham.

Offline Swifty

• Forumlid
« Reactie #1114 Gepost op: 11-02-2014, 22:46:28 »
Ik vind het prima dat Jules virtueel meespeelt.

Wat ik niet zo prima vind is dat hij dan de afgelopen nacht niet virtueel meespeelde. Gisteravond was iedereen in een spel betrokken, behalve ik. Als Jules er nog was geweest, had ik hem dus gisteren uitgedaagd voor het kaasspel. En die kans heb ik nu niet gehad. Ik gun Fabiann dat vanavond wel.

Offline Loezel

• Forumlid
« Reactie #1115 Gepost op: 11-02-2014, 22:47:01 »
Ik wil eerst even weten of iemand bezwaar heeft, zo niet dan mag je hem uitdagen.

Die Swiftysituatie snap ik op dit moment helemaal niks van maar ik ben ook heel moe, daar kom ik zo snel mogelijk op terug.

Verder dus alsjeblieft even aangeven als je het niet eens bent met het virtueel mee laten spelen van jules.

Nou doe maar, want dan hebben we tenminste een even aantal. Dan vind ik wel dat Fabiann vannacht ook nog even moet checken of jules niet toch meedoet, anders maak ik wel bezwaar.  :P

Offline Fabiann

• winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
« Reactie #1116 Gepost op: 11-02-2014, 22:48:43 »
Ik gun Fabiann dat vanavond wel.
Ik gun Swifty dat gisteravond wel dan. :-*

Nou doe maar, want dan hebben we tenminste een even aantal. Dan vind ik wel dat Fabiann vannacht ook nog even moet checken of jules niet toch meedoet, anders maak ik wel bezwaar.  :P
Ik zal om 0:59 uur posten, goed? ;D
🜃

Offline Hadewychisdemol

• Actief Lid
  • Mol Online 2018
« Reactie #1117 Gepost op: 11-02-2014, 22:48:52 »
Ik vind het prima dat Jules virtueel meespeelt.

Wat ik niet zo prima vind is dat hij dan de afgelopen nacht niet virtueel meespeelde. Gisteravond was iedereen in een spel betrokken, behalve ik. Als Jules er nog was geweest, had ik hem dus gisteren uitgedaagd voor het kaasspel. En die kans heb ik nu niet gehad. Ik gun Fabiann dat vanavond wel.
Oh op die manier, ik snap je. Dan vind ik dat je recht hebt op die punten, ga ik even overleggen.

En ik zal er streng op toezien dat Fabiann om 1 voor 1 online is ::jaja::

Offline D*N

• Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #1118 Gepost op: 11-02-2014, 22:51:23 »

Jullie zijn zo leuk wou ik even zeggen ::love::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Nieky

• Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • Wielergek