1. Hoeveel sommen heeft Lulu beantwoord in China?
22. Wie hadden er meer tegenstemmen gehad dan Lulu op het moment dat zij genomineerd werd?
Jann, Molbelg, Molcrazy, Next, TvD, Niuno, Lucy, Bjorrn, Swifty & Ycaris3. Naar welk land zou Lulu graag gaan?
Malta4. Met welk woord omschrijft Lulu haar karakter?
Bijzonder5. Met welk woord won Lulu salami?
Minderwaardigheidscomplex6. Hoeveel procent van de goede antwoorden die bij de 1001-opdracht werden gegeven kwamen van Lulu? Rond af op 1 decimaal.
10,57. Wie was de laatste kandidaat waarop Lulu stemde? (als kandidaat, niet als Cobra)
Molcrazy9. Hoeveel kandidaten die nu nog in het spel zitten kregen eerder een vliegticket dan Lulu?
410. Wie sprak de woorden: ‘Jammer de pammer Lulu! Tot nooit meer ziens!’?
Fabiann1. Hoe oud was NextGP toen hij zich inschreef?
17 jaar5. Hoeveel mensen hadden er al tegenstemmen gekregen in een vorige stemming toen NextGP zijn eerste tegenstem kreeg?
Volgens mijn berekeningen waarbij ik ervanuitga dat cobra niet telt
- Swifty
- Bjorrn
- Molbelg
- Molcrazy ( door het vergeten , telt ook neem ik aan?)
- Ycaris
- Lucy3a
- Jann
- lulu
- Niuno
- Pjotr ( extra stemming )
Dat zijn er opgeteld 106. Aan hoeveel stemmingen heeft NextGP deelgenomen? (de extra stemming van Thailand en positieve stemmingen tellen niet mee)
5 normale stemmingen, 1 toen hij als Ndebe een Shona weg mocht stemmen en toen 1 met Harikiri. Ook hier twijfel ik weer aan de vraagstelling en vraag ik me af of deelgenomen betekend dat hij daadwerkelijk gestemd heeft ( dan is het antwoord 6 ). Als deelnemen betekend dat hij de mogelijkheid had om te stemmen dan is het antwoord 7Hier bedoelde ik 6
Totaal aantal punten:
12