Ik denk dat D*N de meeste invloed heeft gehad op het verloop van het spel. Hij heeft de meeste beslissingen genomen, met veel mensen contact opgenomen én gehouden en ondanks de daaraan hangende risico's toch vrij eenvoudig de finale gehaald. Dan heb je de touwtjes stevig in handen.
Hij heeft ook op de juiste momenten proeven gewonnen. De stewardess opdracht bijvoorbeeld, die hem een hoop geld opleverde, en de karaoke opdracht met NextGP.
Ik had van de drie finalisten bij D*N het idee dat hij het fanatiekst met het spel bezig was en de behaalde resultaten pasten daar ook bij. En daarom vind ik dat D*N het absoluut meest verdiend om te winnen.
En Lucy en Nieky hebben zeker een goed spel gespeeld, begrijp me niet verkeerd (anders kom je niet in de finale), maar ik heb niet het idee dat ze ergens beter in waren dan D*N. Dat kon ik ook niet uit de diverse discussies halen die ik heb gelezen.
Ik ben benieuwd wat mijn mede jury-leden er van denken en wat de uitslag gaat worden. Ik vond het iig leuk om een keer jury lid te zijn in een forumspel!