Team Shona verliest de safari-opdracht:
mijn kansloze stem gaat naar Molbelg
ow we mochten nog niet stemmen.
dan wacht ik even op de officiële aankondiging .
Lukie4
Goedenavond heren,
Ik stem deze week wederom op:
Nu kan ik er natuurlijk voor kiezen mijn extra stem in te zetten, om zo Lukie te redden...
Ik heb besloten dit
niet te doen.
Ik wil dit voordeel te zijner tijd graag voor mezelf gebruiken. Sorry Lukie.
Blijft je stem op Molbelg nou staan Lukie?
nope ik ga met een gestrekt been op D*N
verder geen wraakgevoelens hoor
Ik stem lucy
Ik stem helaas op Lukie4. Molbelg, Lucy en Bjorrn ben ik niet zo bang voor en Fabiann wil Niek niet wegstemmen dus het moet Lukie wel zijn. Het liefst had ik natuurlijk gewonnen maarja. Nu land 7 eraan komt is het belangrijk om mijn eigen kansen zo groot mogelijk te maken en dat is nu zo als we lukie4 wegstemmen.
Daarnaast wordt dan waarschijnlijk fabiann genomineerd door het andere team en molbelg door de cobra (Hoi Daisy ). Zit ik iig veilig.
Ik stem op Lukie
D*N en ik hadden hele discussies over wie we zouden gaan wegstemmen, Ycaris of Starlight, maar dat was allemaal niet nodig want toen verloren we de opdracht
Nou ja toen moesten we mij redden dus stemmen we maar Lukie.. En het andere team stemt Fabiann, en de Cobra als het goed is Molbelg dus hoeven we ons geen zorgen te maken
Wat eigenlijk wel jammer is, want deze eliminatie opdracht zou ik nog best eens kunnen winnen (a) Ik stuur vanmiddag of zo denk ik mn tekst en opname van dat liedje
Nieky weer eens met een underdogstem/-biecht
:
Ik stem op Lukie
helaas, maarja we hadden maar gewoon moeten winnen, nu is losercomplot te goed en t spel eigenlijk voorbij voor mij
maarja beetje verder komen is nog wel leuk
Dag HIDM,
Als eerste nomineer ik Bjorrn, mocht hij al weggestemd worden, dan ga ik als tweede voor Molbelg, of in geval van nood als derde voor Lucy.
Met stiekeme groeten,
De Cobra
Mijn stem gaat naar Fabiann
Hallo,
Ik nomineer deze keer Fabiann
Mijn stem gaat naar Fabiann.
Beste spelleiders,
Mijn stem gaat naar Fabiann. Hij heeft het al een paar keer op mijn maatje Jann voorzien gehad. Ik vrees wel dat Fabiann zich met gemak weer terug weet te knokken, maar ja.
Ycaris
Ik stem op Fabiann
Mijn stem gaat naar Fabiann.
Lukie4 zit dus al met een nadeel in Japan en het duel gaat tussen Bjorrn en Fabiann, dat Fabiann wint.