Hèhè, eindelijk helemaal bijgelezen
Allereerst: Dat van die biechten pas later opsturen was echt geen persoonlijk blijk van wantrouwen naar jou toe, maar een inschatting van D*N zijn kwaliteiten als inlichtingendienstmedewerker. En als je bijvoorbeeld met veel mensen op de chat zit en ze gaan allemaal door elkaar heen lopen speculeren, lijkt het me heel moeilijk om niet per ongeluk een keer een suggestieve opmerking te maken. Maar blijkbaar kan jij dat wel. Een knuffel als ik je gekwetst heb
.
2. Mijn wraakalliantie (wie kwam er nou met het losercomplot, terwijl we eigenlijk zo een coole naam hadden) is nog falikanter mislukt dan ik al ingeschat had. Ik had de illusie dat Next en Jann toch wel tot ergens halverwege het spel loyaal waren, maar daar blijkt dus niets van waar. Blijf het jammer vinden, want het had zo mooi kunnen zijn...
Mochten er nu mensen zijn die nog eens aan een spel willen deelnemen en wel in staat denken te zijn zich aan één complot te binden: mijn pm-box staat open
Drie: Nieky, ik heb echt nooit tegen iemand gezegd dat ik jou er uit zou willen hebben. Alleen ergens in een late fase heb ik een keer op jou gestemd, omdat ik zeker wist dat ik D*N of Lucy er niet uit zou krijgen en toch jullie blok wilde openbreken. Ik had toen nog de hoop dat Jann, Loezel, Molbelg en Fabiann hier wellicht ook voor te porren waren (als ik het me goed herinner). Dat bleek dus niet zo te zijn, maar ik had toen geen idee wat wel een wijze stem was. Loezel: kun jij me helpen herinneren waarom jij me toen onbetrouwbaar vond? Ik had toch gewoon gezegd dat ik op Nieky ging stemmen en waarom?
Laatst: Nieky, Lucy en in het bijzonder D*N, van harte gefeliciteerd met respectievelijk jullie finaleplaatsen en je overwinning. 'Eerlijk' verdiend!