Loezel: Begon vol enthousiasme aan dit spel, maar werd helaas als eerste weggestemd bij de Heroes. Heeft hopelijk toch genoten van de korte tijd in dit spel.
Vieffan: Het eerste slachtoffer van de villains. Had een erg goede puzzeltijd, en ja, villains staan erom bekend sterke spelers weg te stemmen. Gaat de volgende keer vast verder komen
KD: Zeer fanatieke hero. Heeft geprobeerd om zijn kampgenoten te overtuigen eerst de zwakkere spelers te elimineren, maar het mocht helaas niet baten.
Kevintuut: Wilde, na 2x laatste te zijn geworden, een nieuwe kans in dit spel. Gaf helaas al snel op, maar gaat zich hopelijk in de toekomst nog bewijzen in een forumspel.
Elise: Had geen fantastische puzzeltijd in de eerste aflevering. Heeft in de afleveringen daarna wel bewezen zich in te zetten voor haar team.
Ycaris: Dacht tijdens de derde eilandraad weggestemd te worden, maar dit bleek niet het geval. Een aflevering later viel alsnog het doek. Was een leuke kandidaat die het team sterk probeerde te houden.
Daisy Was een leuke kandidaat en een waardevolle toevoeging aan het villains team. Gaat nu helaas nooit meer meedoen aan een complottenspel.
Timvdons: Een goede puzzelaar die zich de rest van het spel redelijk op de achtergrond hield. Werd als laatste voor de samensmelting weggestemd.
Pjotr: Was goed bezig in het team van de Heroes. Puzzelen is niet zijn sterkste kant, vandaar dat hij afviel in de samensmeltingsproef.
Molbelg: Had tijdens de samensmeltingsweek weinig tijd, wat waarschijnlijk de reden was dat hij afviel. Was een goede toevoeging in de teamfase.
MiekeG:Werd als eerste weggestemd na de samensmelting, waardoor ik met 8 mannen overbleef
Was in het heroes team niet de actiefste, maar heeft zich volgens mij wel ingezet.
Jann:Een stille kandidaat die onverwachts weggestemd werd (tenminste, ik vond het onverwachts
). Leuk contact mee gehad in het spel.
Hillo: Won bijna alles wat er te winnen viel. Heeft in totaal 36 (?) weken in Survivor gezeten, wat een erg knappe prestatie is
Werd uiteindelijk toch nog geblindside.
Hadewychisdemol: Deze wandelende muziekencyclopedie was niet erg blij dat hij eruit lag, maar kan zeker trots zijn op alles wat hij heeft bereikt. Had een grote bijdrage aan de winst in de teamfase én heeft 2x de hidden immunity idol gehad. Was een leuke kandidaat om mee samen te werken.
Robbieazerty: Een erg sterke speler, die na de samensmelting pas écht goed liet zien dat hij een proeventijger is. Heeft het net als vorig jaar ver geschopt.
Bjorrn: Was natuurlijk een maatje van mij, zoals iedereen al weet. Was geen echte proeventijger, maar speelde tactisch erg goed en mag trots zijn op zijn vijfde plaats.
Molcrazy: Was zowel in de teamfase als na de samensmelting goed bezig. Blonk nooit écht uit, maar heeft toch een keer immuniteit gewonnen. Een leuke en fanatieke kandidaat.