Ik zal ook nog even mij keuzes motiveren. Alle vragen waren op zich te doen (alleen vraag 5 en 12 waren lastig denk ik, zelfs de banketbakkers was in mijn geval misschien wel te doen).
Vraag 1 was niet heel moeilijk. Ik had geen speciaal jaar met bijzondere gebeurtenissen, maar ik geniet altijd van mijn vakanties (zie ook vakantietopic). De meesten wisten dit.
Vraag 2 werd ook nog best vaak goed behandeld. De toevoeging tussen haakjes deed 't 'm zeker? Aan het begin van het jaar had ik best wel last van stress en heb daar ook best wel vaak over geklaagd. De laatste maanden gaat het inderdaad een stuk beter, ik ga weer met meer plezier naar mijn werk. Komt vooral omdat ik er een nieuwe collega bij gekregen heb, die ik zelf heb mogen inwerken en die het gewoon goed doet. Ik kan nu met een geruster hard mijn projecttaken doen, zonder me af te vragen of de hele boel weer in de soep loopt. Maak ik zal nooit een volledig stressbestendig persoon worden.
Vraag 3 hadden alleen Mollenvanger en LdHmolletje fout. Kwestie van veel antwoorden elimineren en dan hield je deze over. Afgelopen zaterdag was idem weer geslaagd.
Dus wie weet staat dit antwoord er de volgende keer weer als deze vraag terugkomt in de quiz.
Vraag 4 hadden ook veel mensen goed. HDD werd een keertje aan me gekoppeld, de relaxhoek in het algemeen ook een aantal keer. Had zomaar gekund. Ik denk dat ik het met meerdere mensen wel een tijdje zou uithouden. Maar ik vond het geen moeilijke vraag. Op een onbewoond eiland ga je je snel vervelen denk ik, dus dan er graag met iemand zitten die ik mag, waar je mee kan lachen, maar ook serieus kan praten. En toen was de keuze snel gemaakt.
Hoewel ik zo vals zing als een kanarie, zou ik best een liedje zingen. Alles voor de winst. De macarena dansen is ook geen probleem. Maar interviews op straat met wildvreemden voor Survivor? Ehm, nee, dat is niks voor mij. Daar ben ik veel te verlegen voor. Daar haak ik af voor vraag 5.
Art is nog best vaak geraden bij vraag 6. Goed gegokt? Of wisten jullie nog dat ik Art een leuke kandidaat vond? Als presentator vind ik 'm ook nog steeds leuk, dus hopelijk blijft Art nog lang aan Wie is de Mol verbonden!
Grappig dat alleen de top 4 uit de quiz vraag 7 goed had. Dan heb je echt gezocht (of goed gekokt). Ik heb denk ik wel ergens geplaatst dat ik Spanje - Nederland buiten de deur ben wezen kijken. Het heeft iig op Facebook gestaan. Het was een geweldige avond met zoveel mensen, dus alleen die wedstrijd als hoogtepunt invullen was niet genoeg.
Vraag 8 had ik verwacht dat iedereen goed zou hebben. Volgens mij is het toch wel algemeen bekend dat ik schansspringen superleuk vind om te kijken? En ook al lijkt het me doodeng, het moet toch een bijzondere ervaring zijn om door de lucht te kunnen vliegen. Ik zoek dan wel een goede instructeur, dus werd het de Olympisch Kampioen Kamil Stoch.
Vraag 9 was ook een inkoppertje. Als je even op het forum had gezocht had je deze geweten, aangezien ik wel ergens een verdrietige post heb geplaatst over een enorme twist in deze serie. Games of Thrones ook een aantal keer genoemd, heb ik 4 seizoenen van gekeken in 2014, niet slecht bedacht, maar toch was het wel duidelijk wat bij mij moest. Overigens heb ik er nog even over gedacht om hetzelfde antwoord als Swifty in te vullen, was er ook zéér van onder de indruk.
Vraag 10 had ik ook verwacht dat het merendeel zou weten. Ben naar een OneRepublic concert geweest, dus dan zou je dit toch wel aan mij moeten linken. Maar ongetwijfeld zal mijn Sinterklaas cadeau (Sam Smith CD) voor verwarring gezorgd hebben, bedankt Lucy!
Vraag 11 is best vaak goed geraden/gegokt. Ik heb vast wel eens genoemd dat mokkataart mijn favoriet is en tsja, dan heb je toch nog wel een punt te pakken.
Vraag 12 tot slot wel een lastige. Ik ben gewoon niet snel tevreden over mezelf, wat vooral te maken heeft met onzekerheid en een soort van faalangst.
Ik ben bang dingen fout te doen, ben niet zo'n ondernemer, zal niet zo snel op mensen afstappen om een gesprek aan te knopen, wat ik heb voor mijn gevoel altijd weinig te melden. Ik vind het ook heel moeilijk om echt uit te drukken wat ik voel in bepaalde situaties, ben bang het verkeerde antwoord te geven.
Ik zal zo nog ff kijken wie er het meeste over mij wist dit jaar.