20. Kevintuut (duh)
19. Molbelg (sorry, je hebt nog niet echt een mega indruk op me nagelaten)
18. Elise (ik ken je niet zo goed online spel gewijs en je hebt ook niet echt een kans gekregen jezelf te bewijzen in dit seizoen
)
17. Timvdons (weet niet of je meegelift bent of zelf ook hele strategische stappen zou ondernemen)
16. MiekeG (idem als tim, alleen heb jij het een ronde verder geschopt)
15. Loezel (ook jou ken ik niet zo goed qua gameplay, maar anderen riepen dat jij sterk was, altijd hoog eindigde en er dus snel uit moest. Op basis daarvan, sta je wat hoger dan de rest, blijkbaar ben je een force to be reckoned with
)
14. Jann (raakt altijd best ver in spellen, maar deze keer zat je er niet echt in)
13. Bjorrn (raakt meestal niet ver in Survivor. In dit seizoen wel, maar rekening houdend met vorige seizoenen eindig je dus op deze plaats)
12. Pjotr (speelt actief en fanatiek mee en raakt zo ook best ver, alleen je verlies in de samensmeltingsproef laat je wat zakken in deze ranking)
11. Vieffan (ook jij gaat altijd hard en ver in deze spellen. Het feit dat je mede als eerste eruit gestemd werd in een spel waar kill the king voornamelijk in het begin heerste, spreekt boekdelen)
10. De_witte (aangezien het je eerste spel is, heb ik nog niet heel veel om mee te vergelijken. Maar om als nieuweling 2e te eindigen, moet je al sterk in je schoenen staan)
9. Miek1999 (als nieuweling winnen moet je nóg sterker voor zijn !)
8. KD. (Ex-winnaar van Survivor die niet voor niets zo snel werd weggestemd)
7. Ycaris (nog zo'n ex-winnares, die het het langst heeft volgehouden bij de heroes van de kings (mezelf erbuiten gerekend, maar toen zag ik mezelf zo nog totaal niet) en er zelfs in geslaagd is om ons eerst op Elise te stemmen voordat we haar gingen targetten. Goed gefight for survival!)
6. Molcrazy (elk jaar vraag ik me af of hij er nu gewoon tussendoor glipt telkens of gewoon echt met tactieken enzo speelt en ik vermoed intussen het laatste. Een pokerspeler is goed in het opzetten van een pokerface, dus volgens mij laat hij altijd iedereen geloven dat hij maar wat doet, maar heeft hij een uitgekiend plan. Daarbij is ook hij een ex-winnaar van Survivor, maar dan een van de eerdere edities)
5. Mezelf (ik geef me helemaal in de opdrachten, ze opzettelijk verliezen om zo minder als een bedreiging over te komen is stom, zwak en voor pussies! Ik probeer altijd zo ver mogelijk te komen ondanks het spoor van chaos en drama dat zich aan mijn speelwijze ontspint)
4. Daisy (is en blijft de ultieme queen of kings)
3. HIDM (als er iemand in control is, is hij het wel. Geeft zich volledig aan het spel. Het spel wordt bijna zijn leven!
)
2. Catshee (learned from the best, namelijk Dr Will en slaagt erin om ondanks de arrogantie die er van afstraalt in het spel, toch likeable te blijven)
1. Hillo (and you know it! Hoewel je Survivor nog nooit gewonnen hebt, ben je wel meester in strategische en tactische spellen. Big Brother heb je zo wel gewonnen en ook in Survivor ben je steeds ultraver gekomen en is dit seizoen de eerste keer dat je er daadwerkelijk uitgestemd werd. Ultragroot target van day 1 en dan nog pas als vijfde villain en 13e speler eruit vliegen. Chapeau!)