In de opdracht van het lasergamen, zegt Rik tegen marlijn heel veel door de porto.. Wellicht om haar af te leiden.. Hij zegt oa je moet linksom gaan, maar marlijn kiest voor rechtsom en staat op de boobytrap. Op minuut 12:53 / 12:54 van de uitzending gaat zij af en zie je rechts een tuktuk staan die niet op de kaart staat aangegeven verder.. In deze tuktuk zie ik letters staan, lijkt op de naam RIK.. Krijg mijn schermprintjes er niet bij.. Kan iemand dit wellicht helder krijgen? Staat er nou op dat kenteken mol? Of ben ik zo'n molloot dat ik overal iets in zie hahahha
Sowieso was de kaart bij de lasergame opdracht helemaal fout. De looplijnen van de kandidaten waren ook helemaal verkeerd. Sowieso gaat er in aflevering 10 dus wel 'iets' verteld worden over die opdracht denk ik.
Met de montage van Marlijn haar parcours is zelfs zo hard geknoeid dat ze 'afgaat' op een plek waar ze enkele shots daarvoor al voorbij was.
In ieder geval, de tuktuk waar je het over hebt is 'VIB' van Viktor en niet 'RIW' van Rik.
Om het dan toch nog on topic een beetje over Rik te hebben: In deze opdracht vond ik hem net het meest kandidaats van heel het seizoen tot nog toe. Hij heeft geen enkele envelop uit het spel gehouden, hij geeft na zijn 'verkenningsronde' veel (nuttige) info aan diegene die nog moeten komen.
Toch blijft Rik hoog op mijn lijstje staan, want in zowat elke andere opdracht kan ik wel iets zeggen over hem dat er op zou kunnen wijzen dat hij de Mol zou kunnen zijn.