Chris is naar mijn idee een veel te spontane, vrolijke en enthousiaste mol. Hij geniet met volle teugen. Volgens mij heeft hij meer gezien dan de productie laat zien en zit hij op de goede mol. Of hij is een perfecte mol. Dan de meest natuurlijke ooit. Zijn opmerking bij opdracht 1 in aflevering 8: "ik geniet verder wel lekker van mijn mol" o.i.d. zou natuurlijk een geweldige verwijzing naar zichzelf zijn. Hij heeft immers de grootste lol om alles en vooral heel veel binnenpretjes. Ik heb Chris nooit verdacht, heb constant op Rik gezeten maar begin na vanavond aan alles te twijfelen
Marlijn is in mijn ogen veel te enthousiast en naïef om de mol te zijn. Als zij de mol is dan verdient ze een pluim als actrice. Ze lijkt zo oprecht fanatiek en slinks om Jokers te bemachtigen.
Margriet komt voor mijn gevoel niet genoeg naar voren. Ze is stil en afzijdig. Reageert bijna té relaxed op alles. Tactiek als kandidaat of een stille mol?
Rik is deze aflevering zo extreem als mol weggezet dat ik aan hem ga twijfelen. Samen met de eerste zinnen van Art over Rik die als serieuze nieuwslezer de mol is... Too obvious? Pfff, misschien wel met opzet gedaan. Ik denk dat de productie over elke kandidaat zo'n stukje opneemt en ze pas op het laatst beslissen welk stukje ze ervoor plakken. Rik werd het meest verdacht. Tactiek om hem extra dik aan te zetten als mol? Het heeft bij mij gewerkt, niet eerder heb ik getwijfeld.