Ik heb nooit begrepen waarom er uberhaupt zoveel mensen op Margriet zitten.
Als je eens objectief kijkt naar Rik: Wat heeft hij aan de pot toegevoegd? helemaal niks, nopa, nada. Hij heeft er alleen wat uitgehaald. Margriet heeft ook niet veel toegevoegd, maar als Rik een kandidaat is, dan is hij zeker de slechtste kandidaat in de gehele geschiedenis van wie is de mol.
Ook vind ik in dit seizoen margriet zeer sterk lijken op Paulien en Rik op Kees.
En nog iets waardoor ik Rik sterk verdenk, misschien wat ver gedacht, maar dat doe ik bij elk seizoen. Kruip eens in de huid van het productieteam. Je hebt jaren geprobeerd om Rik los te peuteren bij het NOS journaal. Rik wou heel graag meedoen, maar mocht nooit. Dit wekt natuurlijk irritatie bij de productie van WIDM. Na jaren vechten om Rik kon hij eindelijk mee doen en wat is nou mooier om nu een grote sneer uit te delen om de "betrouwbare" nieuwslezer mol te laten zijn.
Dit kan ook een soort van "verlichting" zijn. Eindelijk van het imago af dat een nieuwslezer een standbeeld moet zijn en verder niets. Aangezien WIDM ongeveer rond het songfestival is opgenomen (waar immers een vrouw met een baard won) lijkt me dit nog eens niet zo vergezocht.
Als Margriet de mol is, even goede vrienden, maar dan is Rik een secret millionare die voor de gein alles loopt te saboteren en het geld hem niks boeit. En ja, Marlijn, als zij de mol is heb ik het totaal niet verwacht, maar ik hoop het zeer zeker niet.