Vind ik wel heel interessant dat je dat vindt . Kan je uitleggen waarom?
Vorig jaar heb ik mij laten leiden door wensmol Freek
Ja dan hebben wij zeker een totaal andere definitie van wensmol!
Voor mij was Freek een gruwel om te adopteren als mol.
Een wensmol is voor mij eindelijk weer eens iemand als George, een super aanvallende mol die tevens open is en goed in de groep blijft staan. Maar daar moet je zowat schizofreen voor zijn hoor.
Marlijn is zo extreem open dat zij geen moment voor mij een verhullend schepsel kan zijn... dus meteen een Oscar die vrouw, als zij het is! Ajouad en Margriet (irritaties!!!) zijn ook van die wensmollen... wat een waaghalzen zijn het dan! Helaas zijn ze de mol niet
Een mol is altijd secundair want moet zich steeds bedenken wat ie kan zeggen. Voordat je er voorkennis uitflapt. Is Kim gebeurd, toen op die trappen. Oei, wat een megafout was dat. Sindsdien hebben ze nooit meer een primaire mol gekozen.
We hebben genoeg mensen nu die secundair reageren en daar zit de mol ongetwijfeld bij. Chris, Rik, Carolina en Martine staan allemaal ergens op de achtergrond te kijken wat er gebeurt. Allemaal Freekjes denk ik, dus ook de mol niet.
Viktor houdt wat het midden. Wel een loner, en een obvious mol bij het aanwijzen van de hulpmol. Maar komt ook weer primair over. Dus eigenlijk haast ook een wensmol