Poll

Wie is de afvaller? Maw: wie is de Verliezer nu?

Margriet
3 (5.7%)
Rik
10 (18.9%)
Marlijn
40 (75.5%)

Totaal aantal stemmen: 53

Auteur Topic: [poll] Wie is de afvaller?  (gelezen 87765 keer)

Offline Hellevuur

• Forumlid
  • Trust nobody!
Re: [poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #140 Gepost op: 14-02-2015, 21:08:20 »
Ik mis de optie Marlijn en Rik :)

Offline KeyW

• Forumlid
« Reactie #141 Gepost op: 14-02-2015, 21:17:30 »
Als ik zo naar de gezichten kijk vind ik Marlijn er het vermoeiendst uitzien. Zou me nu niks verbazen als ze het echt niet meer weet en volle tunnelvisie heeft. Ze vulde ook al een vraag in op zichzelf.

Offline SomeOne_01

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Au contraire, mon amis
« Reactie #142 Gepost op: 14-02-2015, 21:53:26 »
zijn er nou mensen die op niemand stemmen? alweer niemand?

Offline Syllie10

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #143 Gepost op: 14-02-2015, 22:11:46 »
Finale met vijf  ::rofl:: Zou weer eens wat anders zijn 😃

En dan liggen er vijf vlakken in het Vondelpark en mogen de molloten in het vak van hun mol gaan staan en als de meeste mensen in het vak van de juiste mol staan dan is de pot leeg
« Laatst bewerkt op: 14-02-2015, 22:13:18 door Syllie10 »

Offline Hans97

• Forumlid
  • Let's go amigo! 🎶🎶
« Reactie #144 Gepost op: 14-02-2015, 23:45:57 »
Ik denk ook dat Marlijn eruit gaat want als je naar de backstage beelden  van vorige aflevering (aflevering 7) kijkt zie je iedereen behalve Marlijn  ???.

Offline Joost2

• winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
« Reactie #145 Gepost op: 15-02-2015, 00:24:15 »
Ik denk ook dat Marlijn eruit gaat want als je naar de backstage beelden  van vorige aflevering (aflevering 7) kijkt zie je iedereen behalve Marlijn  ???.

Ze voelde zich niet lekker bij het ontbijt, want daar was ze ook niet qua fragment in de aflevering. Dus idem voor de foto's? Je maag kan zo van streek zijn als je een tijdje in een ander land verblijft.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Hans97

• Forumlid
  • Let's go amigo! 🎶🎶
« Reactie #146 Gepost op: 15-02-2015, 00:36:50 »
Ze voelde zich niet lekker bij het ontbijt, want daar was ze ook niet qua fragment in de aflevering. Dus idem voor de foto's? Je maag kan zo van streek zijn als je een tijdje in een ander land verblijft.

Zit wat in of is het een toneelstukje net zoals martine. maar of dit nou een aanwijzing is of niet marlijn gaat eruit.

Offline Lo

• Forumlid
« Reactie #147 Gepost op: 15-02-2015, 10:32:27 »
Ze voelde zich niet lekker bij het ontbijt, want daar was ze ook niet qua fragment in de aflevering
Zelfde voor het avondeten, daar was ze ook al afwezig. Vanwege loodgieters ofzo, beetje vaag ??? :-\\
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline hoelahoep

• Forumlid
« Reactie #148 Gepost op: 15-02-2015, 11:32:40 »
Zelfde voor het avondeten, daar was ze ook al afwezig. Vanwege loodgieters ofzo, beetje vaag ??? :-\\

Ook wel: maag-darmproblemen (vul het zelf maar in) ;D

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #149 Gepost op: 16-02-2015, 10:05:54 »
Martine. Ondanks de afvallerstheorie en muzikale aanwijzing die naar Marlijn (lijken te) wijzen.

Offline Lo

• Forumlid
« Reactie #150 Gepost op: 16-02-2015, 10:14:24 »
Ik denk het ook hoor. Heb de indruk dat die zogenaamde verdenkingen Rik-Marlijn onder elkaar nogal worden gescript, en dat is dan omdat ze samen enorm ver komen en dan bijv. in een finale van 4 nog verdachtmakingen naar elkaar kunnen uitspreken. Terwijl we van de aftermath weten doe dik die 2 met elkaar zijn dus het meeste is gespeeld en ze zijn echt naar elkaar toe gegroeid en vertrouwen elkaar blind. Bovendien paradeert Marlijn steeds zo trots rond en heeft Martine het over dat slachtveld; ik vrees dat zij zelf slachtoffer is.

Offline hoelahoep

• Forumlid
« Reactie #151 Gepost op: 16-02-2015, 10:19:48 »
Qua hint denk ik Marlijn maar Martine zou inderdaad logischer zijn. Ik heb zelf eigenlijk het idee dat ze het ook niet zo geweldig leuk vindt? Ook omdat ze zei dat ze er zat van was om te onthouden wat iedereen aan had etc.

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #152 Gepost op: 16-02-2015, 10:51:02 »
Bovendien paradeert Marlijn steeds zo trots rond en heeft Martine het over dat slachtveld; ik vrees dat zij zelf slachtoffer is.

Beetje gezeur hoor, maar het is slagveld waar Martine het over heeft, niet slachtveld. ;)

Offline Joost2

• Forumlid
« Reactie #153 Gepost op: 16-02-2015, 11:07:50 »
Beetje gezeur hoor, maar het is slagveld waar Martine het over heeft, niet slachtveld. ;)

Zou wat zijn, na WIDM meets Expeditie Robinson nu WIDM meets the Hunger Games ofwel Hongerspelen  ::rofl::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Lo

• Forumlid
« Reactie #154 Gepost op: 16-02-2015, 11:09:00 »
slagveld
 ???

Lijkt me niet. Wat is dat dan, een gedeelte van het honkbalveld ofzo? Lijkt me eerder dat ze slachtveld zegt en bedoelt ???

In elk geval snap ik in jouw verhaal wel waarom Martine nu afvalt: zij is de enige die Margriet niet in de test meeneemt ;D

Offline Joost2

• Forumlid
« Reactie #155 Gepost op: 16-02-2015, 11:16:53 »
 ???

Lijkt me niet. Wat is dat dan, een gedeelte van het honkbalveld ofzo? Lijkt me eerder dat ze slachtveld zegt en bedoelt ???

https://onzetaal.nl/taaladvies/advies/slachtveld-slagveld :-X

Offline Lo

• Forumlid
« Reactie #156 Gepost op: 16-02-2015, 11:32:20 »
Ja, een heel gebruikelijke uitdrukking dus, gebruik hem zelf ook vaak. Kan een Arnhems dingetje zijn hoor maar dan zou Heinz hem toch ook moeten gebruiken intussen ::rofl:: ::)

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #157 Gepost op: 16-02-2015, 11:42:11 »
Ja, een heel gebruikelijke uitdrukking dus, gebruik hem zelf ook vaak. Kan een Arnhems dingetje zijn hoor maar dan zou Heinz hem toch ook moeten gebruiken intussen ::rofl:: ::)

O ja, de Slacht om Arnhem. :P
::ontopic:: : Ik betwijfel of Martine echt niet Margriet meer verdenkt/meeneemt in de test, maar Marlijn en Rik zijn mijn verliezend finaliste en winnaar (vanwege de interviews in het molboekje) en Chris zet dik in op Margriet, dus vandaar dat ik Martine als afvaller tip.

Offline Joost2

• Forumlid
« Reactie #158 Gepost op: 16-02-2015, 11:58:38 »
Marlijn en Rik zijn mijn verliezend finaliste en winnaar (vanwege de interviews in het molboekje) en Chris zet dik in op Margriet, dus vandaar dat ik Martine als afvaller tip.

Marlijn en Rik heb ik net zo ingevuld voor de eerste twee afleveringen (met Chris als mol) Sindsdien heb ik Marlijn nog wel als verliezend finalist, Chris als winnaar en Rik als mol ingevuld. Alleen daarom al zet ik een van beide overgebleven Marretjes in als afvaller komende donderdag (Martine want met Margriet over hebben ze een perfect kwartet qua verdachten voor heel tv-kijkend-Nederland)  :)

Dat Martine haar citaat (het wordt een slagveld) haar maar zelf een exit mag opleveren, ik vind hem mooi gevonden naast de muzikale aanwijzing  ::wijn::

Offline Lo

• Forumlid
« Reactie #159 Gepost op: 16-02-2015, 12:11:26 »
Martine haar citaat (het wordt een slagveld)
'Eigenwiezen' ::rofl:: Ze zegt echt de cynische variant "Slachtveld" hoor.

Maar we zijn het allemaal roerend eens. Marlijn en Rik heb ik in alle afleveringen ingevuld zoals jij Heinz. Dus dit wordt een geweldige pool voor mij als dat zou gebeuren. De laatste 2 heb ik ook Chris als mol maar dat is ook wel verdienen want nog niet heel veel zitten op Chris.

Dus Marlijn mag verliezend finalist worden, en Rik winnaar. Margriet kan van mij uit ook nog niet gaan omdat Chris zo op haar inzet en dan zou het wel erg duidelijk worden dat hij de mol is (alles fout, toch door). Dus Martine wordt geslacht :\'(