Auteur Topic: Wie verdenkt wie  (gelezen 70808 keer)

Offline Lo

• Forumlid
Re: Wie verdenkt wie
« Reactie #160 Gepost op: 20-02-2015, 14:05:34 »
Exact! Dat bedoelde ik ook met
benoemt Martine de mannen... Rik en Chris. Je kan al bijna horen wat ze ervoor allemaal over Margriet heeft gezegd
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Avogadro

• Forumlid
  • Iene miene mutte
« Reactie #161 Gepost op: 20-02-2015, 15:03:12 »
Ik hoorde: "Ik heb het risico genomen om hem op 1 te zitten." Maar ze had een trilstem, Dus ik denk i.d.d. dat ze i.p.v. 'hem' eigenlijk 'helemaal' zegt. Het meest logische (volgens mij) is ook dat ze vol op Margriet heeft ingezet.

Offline hoelahoep

• Forumlid
« Reactie #162 Gepost op: 20-02-2015, 15:59:05 »
Martine heeft net bij Jan-Willem wel min of meer bevestigd dat ze op Margriet zat.

Offline Tunnelgraver

• Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
« Reactie #163 Gepost op: 20-02-2015, 16:15:24 »
Martine heeft net bij Jan-Willem wel min of meer bevestigd dat ze op Margriet zat.

Min of meer? Zeg eens letterlijk wat ze zei s.v.p., want dat 'min of meer' riekt naar wishful thinking...
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline FS

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #164 Gepost op: 20-02-2015, 16:17:20 »

Er was inmiddels ook bedacht dat waarschijnlijk iedereen op Margriet zat. Bij nader inzien vind ik dat een plausibele aanname.. Martine was te langzaam of had meer fouten dan de rest

Offline hoelahoep

• Forumlid
« Reactie #165 Gepost op: 20-02-2015, 16:20:38 »
Min of meer? Zeg eens letterlijk wat ze zei s.v.p., want dat 'min of meer' riekt naar wishful thinking...

Sorry maar ik kan niet letterlijk het hele gesprek onthouden. Ze had Margriet op haar netvlies en op het laatst heeft ze op 1 iemand de test gemaakt. Ze heeft verder geen andere verdachten genoemd.

Offline Lo

• Forumlid
« Reactie #166 Gepost op: 20-02-2015, 16:21:02 »
bedacht dat waarschijnlijk iedereen op Margriet zat. Bij nader inzien vind ik dat een plausibele aanname
Vind ik ook. Ik schrap Margriet eerder om Ajouad&Eef dan om Martine.

Offline FS

• Forumlid
« Reactie #167 Gepost op: 20-02-2015, 16:22:52 »
Stel nou dat echt iedereen op Margriet zit en Margriet is NIET de mol.

Hoe bepalen ze dan een winnaar?

Offline molton

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hmmm
« Reactie #168 Gepost op: 20-02-2015, 16:31:09 »
Dan wint Margriet.  ::)  (tenzij ze als volgende afvalt, maar dan zullen de overgebleven kandidaten hun verdenkingen wel bijstellen.  ;D )

De laatste afvaller lijkt bepaald te worden door het spelletje wat we in de vooruitblik zagen.
"Are you the sort of man who would put the poison into his own goblet, or his enemy's?" -The Princess Bride (1987)

Offline FS

• Forumlid
« Reactie #169 Gepost op: 20-02-2015, 16:32:07 »
Dan wint Margriet.  ::)  (tenzij ze als volgende afvalt, maar dan zullen de overgebleven kandidaten hun verdenkingen wel bijstellen.  ;D )

De laatste afvaller lijkt bepaald te worden door het spelletje wat we in de vooruitblik zagen.

Oh ja  ::rofl:: Lekker domme vraag was dat van me  ::)

Offline G-root

• Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
« Reactie #170 Gepost op: 20-02-2015, 16:32:47 »

Je kunt het al terugluisteren op de site van de Roodshow hè !
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline hoelahoep

• Forumlid
« Reactie #171 Gepost op: 20-02-2015, 16:33:37 »

Zonder test?  :o

Offline Perijn

• Forumlid
  • Molloot sinds 19-11-99
« Reactie #172 Gepost op: 20-02-2015, 16:40:04 »
Stel nou dat echt iedereen op Margriet zit en Margriet is NIET de mol.

Degene die de meeste vragen goed heb en de snelste tijd heb gezet. Dit geldt ook als iedereen 0 vragen goed heeft, dan is diegene die de test het snelste goed maakt de winnaar
Nos Iungat Ambulare // WIDM-Pool :: 2015 | #297 :: 2016 | #105

Offline Tunnelgraver

• Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
« Reactie #173 Gepost op: 20-02-2015, 16:46:25 »
Sorry maar ik kan niet letterlijk het hele gesprek onthouden. Ze had Margriet op haar netvlies en op het laatst heeft ze op 1 iemand de test gemaakt. Ze heeft verder geen andere verdachten genoemd.

Oké, dat is duidelijk. De produktie heeft haar gevraagd Margriet te noemen.   ::zwaai::
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline hoelahoep

• Forumlid
« Reactie #174 Gepost op: 20-02-2015, 16:50:38 »
Oké, dat is duidelijk. De produktie heeft haar gevraagd Margriet te noemen.   ::zwaai::

Jan-Willem begon zelf over Margriet. Maar geloof vooral wat je wilt geloven.

Offline Joost2

• winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
« Reactie #175 Gepost op: 20-02-2015, 16:52:00 »
Jan-Willem begon zelf over Margriet. Maar geloof vooral wat je wilt geloven.

Maar dan nog sluit dat niet uit dat Margriet de mol is. Immers, als echt iedereen nu op Margriet heeft ingezet, dan kan Martine er prima uit omdat ze te traag was of 1 fout te veel had t.o.v. Marlijn/Rik/Chris.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Syllie10

• Forumlid
« Reactie #176 Gepost op: 20-02-2015, 16:53:07 »
Zit het nu net terug te luisteren maar Jan Willem vraagt naar Margriet.

En de productie zal zich hierin niet zo in mengen om iemand naar voren te schuiven

Offline hoelahoep

• Forumlid
« Reactie #177 Gepost op: 20-02-2015, 17:06:34 »
Maar dan nog sluit dat niet uit dat Margriet de mol is. Immers, als echt iedereen nu op Margriet heeft ingezet, dan kan Martine er prima uit omdat ze te traag was of 1 fout te veel had t.o.v. Marlijn/Rik/Chris.

Klopt helemaal, dat heb ik verder ook niet gezegd :)

Offline Lo

• Forumlid
« Reactie #178 Gepost op: 20-02-2015, 17:31:34 »
Maar dan nog sluit dat niet uit dat Margriet de mol is. Immers, als echt iedereen nu op Margriet heeft ingezet, dan kan Martine er prima uit omdat ze te traag was of 1 fout te veel had t.o.v. Marlijn/Rik/Chris
Dat klopt, vandaar:
Ik schrap Margriet eerder om Ajouad&Eef dan om Martine

Offline Moljet

• Forumlid
« Reactie #179 Gepost op: 20-02-2015, 18:09:15 »
Even mijn lijstje door zitten nemen van wie wie verdenkt.
Is Margriet de mol, dan kunnen Chris, Rik of Marlijn de winnaar worden, zij noemen haar allen als verdachte en verdenken haar al langer.
Is Chris de mol, dan dikke kans dat Rik wint, de enige die hem nu nog noemt als verdachte.
Is Rik de mol, dan zal, zoals het er nu voorstaat, Margriet winnen.
Is Marlijn de mol dan denk ik dat Chris wint.

Chris en Margriet zijn door alle afvallers 5x genoemd als verdachte, best veel. Marlijn en Rik maar 1 x. Maar kan er uiteindelijk weinig uit afleiden allemaal.
Er is ook niemand bij die continu van mol switcht.