Nieuws Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief!
Ha! Dat dacht ik ook. Martine is Showing Off.Maarrrrr... was het wel Martine die zo liep Off te Showen? Volgens Marlijn was Martine weer begonnen over de zwarte vrijstelling. Maar dat hebben we Martine niet horen zeggen. Dus was het niet Marlijn die gewoon tegen Rik liep Off the Showen dat Martine de Zwarte vrijstelling weer had genoemd, terwijl Martine dat helemaal niet had gezegd? Gewoon om Rik te testen en zijn 2 jokers langer in het spel te houden zodat zij er misschien 1 zou kunnen bietsen?Dat in combinatie met Driving Too Fast (wat Martine totaal niét deed en Marlijn juist in zekere zin wel want ze houdt van autorijden zoals ze zelf zei), houd ik het voorlopig op Marlijn.
@jayah, nou? laat ons niet langer in spanning joh??
Misschien net als vorig jaar een tweede groepsvrijstelling wanneer de kandidaten nog met 5 zijn?Al hebben we dit jaar al een hint gehad die verband hield met groepssamenstellingen.
Wat heb ik spijt dat ik gelijk had.
Ik zat zelf net te denken dat de uitleg dan wel zou zijn One Direction, het album Four, 1 persoon zorgt voor een groepsvrijstelling waardoor de andere 4 ook door zijn
Moet de aanwijzing niet iets zijn wat in de aflevering ervoor te zien was. Dit konden we vorige week nog niet weten.Ben benieuwd wat de uitleg dan wel is.
Zou de uitleg niet gewoon heel eenvoudig zijn: iedereen gaat na deze aflevering in "One direction". Allemaal dezelfde richting uit, niemand er uit.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
896 gasten en 4 vaste bezoekers