Auteur Topic: Spoilertopic  (gelezen 104580 keer)

Offline Juuls247

• Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: Spoilertopic
« Reactie #120 Gepost op: 1-02-2015, 18:56:07 »
Meer L

Offline Vangu Vegro

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #121 Gepost op: 3-02-2015, 15:55:23 »
Spoilertje voor een erg leuk klinkende opdracht uit de aflevering van 12 februari:

Citaat
De Tamil-bevolking van Sri Lanka mag naar de Mol-stembus. Alle kandidaten moeten bewijzen dat ze de Mol zijn en de Tamils stemmen vervolgens wie de saboteur is.

Veelbelovend!
"Als onder makkelijk te mollen mollen mollen mollen mollen, mollen mollen mollen stukken makkelijker nog."   - Kees Torn

Offline Syllie10

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #122 Gepost op: 3-02-2015, 16:22:30 »
Dat klinkt inderdaad heel leuk  ::oink::

Offline E-ri-Q

• Forumlid
« Reactie #123 Gepost op: 3-02-2015, 19:48:50 »
In de KRO-gids voor aanstaande donderdag: De kandidaten krijgen deze aflevering net zoals vorig seizoen de kans om geld veilig te stellen voor de pot door het op te sturen.

Offline RoyL

• Forumlid
  • Spelletje? It's a way of life!
« Reactie #124 Gepost op: 3-02-2015, 19:57:01 »
Allebei die spoilers klinken echt supertof. Man wat heb ik zin in de tweede helft van dit seizoen!!  ::tandpastasmiley::

Offline SomeOne_01

• Forumlid
  • Au contraire, mon amis
« Reactie #125 Gepost op: 3-02-2015, 20:00:21 »
haha, blijkt het geld weg te zijn...want sja uh...muizen knagen aan alles, en dan kun je het net zo goed weggooien, als dus Rik, de mol!

Offline keesisdemol

• winnaar WIDM-pool 2019
  • Forumlid
« Reactie #126 Gepost op: 3-02-2015, 20:40:49 »
De eerste lijkt heel leuk, maar geld opsturen, ughh.. hoop dat dit concept volgend jaar in ieder geval weg is.

Offline Lo

• Forumlid
« Reactie #127 Gepost op: 8-02-2015, 16:34:46 »
De spoilers op http://www.buzzcapture.com/2015/01/kan-social-media-ook-dit-jaar-afvaller-wie-de-mol-voorspellen/ kloppen tot nu toe wel allemaal, tot nu Caro aan toe.

Laatste voorspelling die er nog is, dat is deze:
Martine Sandifort wordt niet gevolgd door Marlijn Weerdenburg en volgt zelf Evelien en Rik niet. Eind oktober volgde ze pas andere kandidaten terug. Mits deze drie kandidaten er zelf vroeg uitgaan, lijkt de kans dat zij de Mol is klein.

Vind ik ook wel een goede. Waarom zou je daar als mol voorkeuren in maken? Als ze de mol was dan zou ze Evelien en Rik wel volgen ::ok::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Koemba

• Forumlid
« Reactie #128 Gepost op: 8-02-2015, 17:24:50 »
De spoilers op http://www.buzzcapture.com/2015/01/kan-social-media-ook-dit-jaar-afvaller-wie-de-mol-voorspellen/ kloppen tot nu toe wel allemaal, tot nu Caro aan toe.

Laatste voorspelling die er nog is, dat is deze:
Martine Sandifort wordt niet gevolgd door Marlijn Weerdenburg en volgt zelf Evelien en Rik niet. Eind oktober volgde ze pas andere kandidaten terug. Mits deze drie kandidaten er zelf vroeg uitgaan, lijkt de kans dat zij de Mol is klein.

Vind ik ook wel een goede. Waarom zou je daar als mol voorkeuren in maken? Als ze de mol was dan zou ze Evelien en Rik wel volgen ::ok::

Toch wel opvallend dat Marlijn Martine niet volgt omdat ze toch best lang met elkaar opgetrokken zijn.
Persoonlijk vind ik deze theorie van buzzcapture een beetje vaag. Als mol ben je sowieso meer alleen, dus het kan zijn dat zij geen kans heeft gehad om deze kandidaten goed te leren kennen (wat wel raar is omdat Rik er nu ook nog in zit) en ze daarom heeft besloten hun niet te volgen. Voor mij hoeft het niet perse te betekenen dat Martine hierdoor niet te mol is. Het kan zijn dat ze ook niet heel begaan is met Twitter en daardoor ook niet de moeite neemt om te controleren of ze iedereen nu wel aan het volgen is.

Offline Jaapie

• Forumlid
« Reactie #129 Gepost op: 8-02-2015, 18:08:51 »
In de KRO-gids voor aanstaande donderdag: De kandidaten krijgen deze aflevering net zoals vorig seizoen de kans om geld veilig te stellen voor de pot door het op te sturen.

Aanstaande donderdag is ondertussen vorige week donderdag. Volgens mij heb ik dan toch iets gemist... Of de KRO gids zit fout.

Offline Zeeuwse

• Forumlid
  • Spannend spel!
« Reactie #130 Gepost op: 9-02-2015, 22:50:40 »
Aanstaande donderdag is ondertussen vorige week donderdag. Volgens mij heb ik dan toch iets gemist... Of de KRO gids zit fout.

Foutje in de gids, het gaat gewoon door,
 tenzij er weer iets gebeurd......

Offline tumtum

• Forumlid
« Reactie #131 Gepost op: 11-02-2015, 21:56:48 »
Wellicht niks, maar het lijkt op minuut 23:12 van aflevering zes .... vlak voor dat we de Mol met de schijnwerpers 'zien' om brieven te bezorgen ... net alsof we kortstondig een vaag gezicht in de lucht zien. Je kunt in ieder geval één oog zien (als  geen gezichtsbedrog is) ... en met een beetje fantasie (of niet?) zie je rechts daarboven nog een tweede oog.

Is dit het gezicht van de Mol?

En zo ja, wie is het?

Als ik al iemand herken is het Carolina, maar die is de Mol dus niet (... tenzij er nog iets geks gebeurt ...) ... Marlijn zou ook eventueel kunnen.

Bijgevoegd originele screenshot en bewerkt screenshot (meer helderheid en contrast).

edit: Marlijn zou eigenlijk best goed kunnen?
« Laatst bewerkt op: 11-02-2015, 21:59:52 door tumtum »

Offline FS

• Forumlid
« Reactie #132 Gepost op: 11-02-2015, 22:00:54 »
Mijn hersenen doen precies wat jouw hersenen doen en dus zie ik er ook een oog in en misschien wel 2. Maar ik geloof er niet zo in.... Op wie lijkt het dan?

Offline tumtum

• Forumlid
« Reactie #133 Gepost op: 11-02-2015, 22:03:25 »
Zoals gezegd ... ik zie een vrouwengezicht, en het komt het meest in de buurt van Marlijn.

Het gebeurt wel precies op dat moment in het programma dat we de Mol 'te zien' krijgen in zijn/haar nachtelijke wandeltocht, dus zo gek is het op dat moment ook weer niet.

+ Ik vind 't wel een typische wolk voor deze lucht.

Offline FS

• Forumlid
« Reactie #134 Gepost op: 11-02-2015, 22:06:50 »
Dan zit jij waarschijnlijk op Marlijn als mol. Ik kan hier Margriet in zien als ik wil. Want ik denk dat Margriet de mol is... Snappie... Je hersenen laten je zien wat je wil zien. Ik kan hele Da Vinci's zien in de wolken als ik lang genoeg kijk... We'll see

Offline SomeOne_01

• Forumlid
  • Au contraire, mon amis
« Reactie #135 Gepost op: 11-02-2015, 22:08:49 »
Ik zie een pterodactylus...

Offline tumtum

• Forumlid
« Reactie #136 Gepost op: 11-02-2015, 22:09:53 »
Dan zit jij waarschijnlijk op Marlijn als mol. Ik kan hier Margriet in zien als ik wil. Want ik denk dat Margriet de mol is... Snappie... Je hersenen laten je zien wat je wil zien. Ik kan hele Da Vinci's zien in de wolken als ik lang genoeg kijk... We'll see

Haha, ik zit helemaal NIET op Marlijn juist. Ik wil Margriet of Rik erin zien, maar dat lukt me niet. Marlijn wel. Maar goed, jij ziet 't niet, en misschien terecht. Iemand anders wellicht?

Offline FS

• Forumlid
« Reactie #137 Gepost op: 11-02-2015, 22:10:54 »

Een mol met vleugels.... Why not   ::rofl::

Offline Badmotor

• Forumlid
« Reactie #138 Gepost op: 11-02-2015, 22:28:35 »
Een mol met vleugels.... Why not   ::rofl::
Ik zie een gat in de ozonlaag.  ::zon::

Offline SomeOne_01

• Forumlid
  • Au contraire, mon amis
« Reactie #139 Gepost op: 11-02-2015, 22:33:36 »
valt me net trouwens op dat tumtum een plaatje heeft van een pterodactylus.

niet om tumtum naar beneden te praten hoor ;) overigens hoort dit in een ander topic

http://www.wieisdemol.com/forum/index.php?topic=55095.20

« Laatst bewerkt op: 11-02-2015, 22:35:22 door SomeOne_01 »