Auteur Topic: Spoilertopic  (gelezen 104582 keer)

Offline FS

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Spoilertopic
« Reactie #180 Gepost op: 26-02-2015, 22:21:43 »
In zijn dagboek van de afvaller beschrijft Chris hoe hij niet wil geloven dat hij eruit ligt en hoe hij denkt dat hij alsnog in de finale mag meedoen, zelfs tot hij in het vliegtuig zit. Volgens mij wil hij middels het (fictieve) briefje Art (of iemand van de productie) laten weten dat hij wel door had dat hij er niet echt uit lag (nogmaals... in zijn fantasie).

Ik snap wat je bedoelt.. dat zou ook kunnen

Offline Syllie10

• Forumlid
« Reactie #181 Gepost op: 26-02-2015, 22:34:35 »
In zijn dagboek van de afvaller beschrijft Chris hoe hij niet wil geloven dat hij eruit ligt en hoe hij denkt dat hij alsnog in de finale mag meedoen, zelfs tot hij in het vliegtuig zit. Volgens mij wil hij middels het (fictieve) briefje Art (of iemand van de productie) laten weten dat hij wel door had dat hij er niet echt uit lag (nogmaals... in zijn fantasie).
Dat vertelde Chris net ook in Moltalk dat hij nog heel lang heeft gedacht dat het een `grapje´ van de productie was dat hij afgevallen was.               

Offline Jaapie

• Forumlid
« Reactie #182 Gepost op: 26-02-2015, 22:51:37 »
Zojuist op het avrotros forum stukjes van de verliezer, winnaar en mol gelezen en ik denk naar aanleiding daarvan Marlijn verliezer, Margriet winnaar en Chris mol ;D

Voor de geinteresseerden:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Sluit het dagboek van de mol niet rik uit, die in de helicopter zat? O nee, die zat in het vliegtuig. Ik heb bij de mol wel het idee dat het om iemand gaat die niet veel met verbondjes. Daarom herken ik daar Margriet wel in.
En Marlijn is overduidelijk de verliezer: Ze zei tijdens de aflevering bijna hetzelfde. Kan bijna niet anders.
Blijft over dat Rik dus de winnaar wordt.

Over Marlijn valt voor mij echt niet te twisten, over Rik en Margriet zie ik de meningen nog wel verschillen.

Offline hoelahoep

• Forumlid
« Reactie #183 Gepost op: 26-02-2015, 22:53:34 »
Klopt, ik ben er ook van overtuigd dat Marlijn verliezer is.

Offline Tomahawk9

• Forumlid
« Reactie #184 Gepost op: 26-02-2015, 22:53:42 »
In mijn ogen sneuvelt mijn/de seizoensfavoriet (of in ieder geval 1 van de favorieten) vaak als laatste.
S8: Patrick
S9: Dennis
S11: Karin (weet niet waarom, maar was dat seizoen 1 van mijn favorieten, met acht andere trouwens :))
S12: Tim
S14: Tygo

Ja je hebt gelijk!

Ik zou zeggen
2008: Patrick
2009: Dennis
2010: Arjen
2011: Pepijn misschien?
2012: Tim?
2013: Daniel
2014: Tygo

Maar je hebt natuurlijk ook niet heel veel kans om seizoensfavoriet te worden als je er vroeg uitvliegt!

Offline SoSuDeMo

• Forumlid
« Reactie #185 Gepost op: 26-02-2015, 22:55:29 »
Eigenlijk was vanaf het begin al bekend dat Marlijn en Rik in de finale zouden staan. Op instagram hadden ze het namelijk wel heel gezellig. Eigenlijk te gezellig en dan heb ook nog die ene foto met winnaar.. Mol?
Junior2: 16e. Widm2015: 129e.

Offline Jaapie

• Forumlid
« Reactie #186 Gepost op: 26-02-2015, 22:57:02 »
Je wist wel dat ze echt ver zouden komen, maar finale, dat gaat me een stap te ver.

Offline Hellevuur

• Forumlid
  • Trust nobody!
« Reactie #187 Gepost op: 27-02-2015, 10:04:03 »
We weten inmiddels dat de  afvallerstheorie na aflevering 6 gekanteld is. Volgende week zou Margriet de verliezend finalist zijn.

Maar ik denk dat na aflevering 6 ook de muzikale hint niet langer de afvaller voorspelt, maar de mol.

De laatste 2 hints duiden namelijk richting Rik. Dus is Rik de Mol? En zou Marlijn dan de winnaar zijn?
« Laatst bewerkt op: 27-02-2015, 10:05:45 door Hellevuur »

Offline Molletjuh

• Forumlid
« Reactie #188 Gepost op: 27-02-2015, 10:15:47 »
We weten inmiddels dat de  afvallerstheorie na aflevering 6 gekanteld is. Volgende week zou Margriet de verliezend finalist zijn.

Maar ik denk dat na aflevering 6 ook de muzikale hint niet langer de afvaller voorspelt, maar de mol.

De laatste 2 hints duiden namelijk richting Rik. Dus is Rik de Mol? En zou Marlijn dan de winnaar zijn?

Ja maar hoe kan dat dan? Rik de Mol en Marlijn gaat vol voor Margriet, dan kan Marlijn toch niet de winnares zijn? Ik denk dat Margriet wint die zit vol op Rik. Marlijn de verliezer (helaas).

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #189 Gepost op: 27-02-2015, 10:18:23 »
http://widm2012.nl/2015/verliezer2015b.jpg "Ik moest winnen! Dat was de inzet." -> Marlijn. (Deed in aflevering 9 nog een soortgelijke uitspraak.)
http://widm2012.nl/2015/winnaar2015b.jpg Langere antwoorden en de manier van keurige zinnen formuleren deed mij al snel aan Rik denken. Dat als eerste afvallen "domme pech" is heeft Rik ook eens in een extra filmpje gezegd.
« Laatst bewerkt op: 1-03-2015, 19:15:05 door Heinz »

Offline Hellevuur

• Forumlid
  • Trust nobody!
« Reactie #190 Gepost op: 27-02-2015, 10:31:45 »

of Marlijn is toch de mol en wordt dit seizoen door niemand ontmaskerd.

In dat geval is Rik de winnaar en Margriet de verliezer.

Offline hoelahoep

• Forumlid
« Reactie #191 Gepost op: 27-02-2015, 10:34:28 »
http://widm2012.nl/2015/verliezer2015.jpg "Ik moest winnen! Dat was de inzet." -> Marlijn. (Deed in aflevering 9 nog een soortgelijke uitspraak.)

Ja en dat ze er sterker uit is gekomen, "ik wist niet dat ik in mijn eentje zo sterk was", dat kwam in dat fragmentje bij Moltalk.

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #192 Gepost op: 27-02-2015, 10:36:20 »
Ja en dat ze er sterker uit is gekomen, "ik wist niet dat ik in mijn eentje zo sterk was", dat kwam in dat fragmentje bij Moltalk.

Ah, ok. Moet MolTalk nog bekijken. ::ok::

Edit: Gezien nu en dat is inderdaad een dikke spoiler in combinatie met het interview waaruit duidelijk blijkt dat Marlijn de verliezer is. ::jaja::
« Laatst bewerkt op: 27-02-2015, 12:59:57 door Heinz »

Offline hoelahoep

• Forumlid
« Reactie #193 Gepost op: 27-02-2015, 13:02:27 »
Inderdaad! Die kunnen we in ieder geval al 100% afstrepen ;)

Offline anna=

• Forumlid
« Reactie #194 Gepost op: 27-02-2015, 13:37:30 »
Een vriendin van mij heeft dit fragment opgemerkt:
http://destaatvanstasse.kro.nl/seizoenen/2015/afleveringen/26-02-2015/fragmenten/exclusief-interview-met-de-mol
Een interview met de mol, en de mol geeft een aanwijzing!
Het fragment hebben we al gevonden, het zit in Afl. 2 in de terugblik van afl.1.
Maar nu de vraag, wat zegt deze aanwijzing?

Offline SomeOne_01

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Au contraire, mon amis
« Reactie #195 Gepost op: 27-02-2015, 13:45:45 »
ik wou gaan kijken, maar de avro site doet het niet..

Offline DylanS

• Forumlid
« Reactie #196 Gepost op: 27-02-2015, 13:47:05 »
ik wou gaan kijken, maar de avro site doet het niet..

Ik dacht dat het aan mijn laptop lag, maar jij hebt het dus ook.

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #197 Gepost op: 27-02-2015, 13:50:02 »
Een vriendin van mij heeft dit fragment opgemerkt:
http://destaatvanstasse.kro.nl/seizoenen/2015/afleveringen/26-02-2015/fragmenten/exclusief-interview-met-de-mol
Een interview met de mol, en de mol geeft een aanwijzing!
Het fragment hebben we al gevonden, het zit in Afl. 2 in de terugblik van afl.1.
Maar nu de vraag, wat zegt deze aanwijzing?

Leuk dit! Kan het niet in een "gewoon" topic? Dan kan iedereen meespeuren. Het is gewoon een hint, geen spoiler.

Offline SomeOne_01

• Forumlid
  • Au contraire, mon amis
« Reactie #198 Gepost op: 27-02-2015, 13:52:21 »
Bij mij doet het fragment het gewoon jongens. Integraal.
het fragment doet het wel, maar de avro site niet, en dus kan ik niet dat fragment waar men naar verwijst (het voorstukje dus) bekijken, anders moet ik via uitzendinggemist.nl alwaar pauze er voor zorgt dat ik dingen aangeboden krijg die ik niet wil kijken.

Offline Hulpmol

• winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
« Reactie #199 Gepost op: 27-02-2015, 13:56:49 »
Leuk dit! Kan het niet in een "gewoon" topic? Dan kan iedereen meespeuren. Het is gewoon een hint, geen spoiler.

Mijn eerste reactie was dat dit net zoals Coen en Sander een poging was om meer luisteraars te trekken. Zou het echt iets zijn? Ik geloof er niet in.