Nieuws Zap is terug! Geef je nu op voor het avontuur van je leven!
http://destaatvanstasse.kro.nl/seizoenen/2015/afleveringen/26-02-2015/fragmenten/exclusief-interview-met-de-mol
Mijn eerste reactie was dat dit net zoals Coen en Sander een poging was om meer luisteraars te trekken. Zou het echt iets zijn? Ik geloof er niet in.
Oh, jullie bedoelde de aanwijzing die erin werd gegeven opzoeken, ja raar dat dat plat ligt, wellicht overbelast door alle speurende bezoekers na dat fragment? Ben benieuwd wat voor mega hint er wellicht achter zit/valt uit te halen! Ik geloof er overigens niet in dat het een 'hoax' is, een radio-programma van de KRO lijkt me wat prominenter dan onze grappenmakers Coen en Sander.
Ergens anders op het forum staat een link naar een interview met producent Linda Kramer. Hierin staat vermeld dat er kandidaten tot ver in het spel (à la Freek Bartels) het totaal mis hadden. Dit lijkt toch echt te duiden op Rik als mol, want Margriet is al vanaf het begin enorm verdacht bij haar medekandidaten.
We weten inmiddels dat de afvallerstheorie na aflevering 6 gekanteld is. Volgende week zou Margriet de verliezend finalist zijn.Maar ik denk dat na aflevering 6 ook de muzikale hint niet langer de afvaller voorspelt, maar de mol.De laatste 2 hints duiden namelijk richting Rik. Dus is Rik de Mol? En zou Marlijn dan de winnaar zijn?
Ja maar hoe kan dat dan? Rik de Mol en Marlijn gaat vol voor Margriet, dan kan Marlijn toch niet de winnares zijn? Ik denk dat Margriet wint die zit vol op Rik. Marlijn de verliezer (helaas).
De MOL kan natuurlijk invullen wat hij/zij maar wil. Maakt toch niets uit. Of is er een soort erecode dat je verplicht bent de waarheid in te vullen en moet de regie dat naar waarheid laten zien?
Oei, er staat in het interview met de verliezende finalist inderdaad iets wat lijkt te verwijzen naar Merlijn. Bij de vraag "Had je vooraf een bepaalde tactiek in de gedachte?" word o.a geantwoord "Op m'n intuïtie afgaan" dat is volgens mij Merlijn, die gaf van te voren vaker aan "Ik zag het als experiment om te kijken of mijn intuïtie echt zo sterk is als ik denk" (hier zei ze dit, op 0:26) ze straalde (in meerdere filmpjes en interviews) steeds van oor tot oor terwijl ze dat zei over haar intuïtie, daardoor dacht ik juist dat zij wellicht zou gaan winnen, als je namelijk verliest (en fout zat) ga je natuurlijk niet achteraf zeggen: dit zegt iets over m'n intuïtie, anders zou je daarmee immers indirect aangeven een slechte intuïtie te hebben. Of ze heeft zelfspot erover, dat kan natuurlijk ook!Maar volgens mij is dat interview met de verliezende finalist inderdaad Merlijn, bijvoorbeeld ook de uitspraak "Ik wist niet dat ik zo sterk was" lijkt me inderdaad eerder wat voor Merlijn dan voor Margriet (denk dat Margriet zichzelf al zo ziet haha!) maar goed, dat kan natuurlijk subjectieve interpretatie zijn. En ook de uitspraak "Bij de ontknoping was ik verbaasd dat je mij niet als winnaar uitriep, om eerlijk te zijn dacht ik dat je een fout maakte" kán verwijzen naar Merlijn, kon Merlijn haar ogen niet geloven dat haar beste maatje Rik de Mol was?
Maar volgens mij is dat interview met de verliezende finalist inderdaad Merlijn, bijvoorbeeld ook de uitspraak "Ik wist niet dat ik zo sterk was" lijkt me inderdaad eerder wat voor Merlijn dan voor Margriet (denk dat Margriet zichzelf al zo ziet haha!) maar goed, dat kan natuurlijk subjectieve interpretatie zijn. En ook de uitspraak "Bij de ontknoping was ik verbaasd dat je mij niet als winnaar uitriep, om eerlijk te zijn dacht ik dat je een fout maakte" kán verwijzen naar Merlijn, kon Merlijn haar ogen niet geloven dat haar beste maatje Rik de Mol was?
Dank voor de tip, en ook als je dat specifieke interview leest moet Marlijn bijna wel de verliezer zijn, bepaalde antwoorden die erin staan heeft zij inderdaad vaker letterlijk vermeldt. En het lijkt me ook niet dat de productie zulke uitspraken er expres inzet ter verwarring of om een dwaalspoor neer te zetten, het zijn immers echte interviews met de finalisten. Las toen straks trouwens ergens dat Chris wel degelijk alles op Margriet had in gezet: Bron."Zelfs in het vliegtuig naar Nederland dacht hij dat hij nog dat er een spelletje met hem gespeeld werd. Het toestel maakte een tussenstop in Abu Dhabi. Natuurlijk om daar de finale te spelen, dacht Chris hoopvol. Maar nee. Weer veilig thuis houdt Chris het op 'zijn' Mol: Margriet van der Linden. Maar ik hoop dat Marlijn de Mol is, want dan heeft ze het zo verrassend goed gespeeld."
Ik hoop ook dat Marlijn de mol is. Dat zou pas echt een stunt zijn
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
966 gasten en 3 vaste bezoekers