Nieuws Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief!
Bedoel je deze?http://youtu.be/8f0zIs7GC54Ongeldige youtube code, plaats alleen de YouTube-videocode bv: IxgJlCqSKfo
wat ik mij nu afvraagt deze serieze krijgen opdracht van de mol met voor wat hoort watals een deelnemer niet luistert naar die opdracht en dus niet doet wat de mol vraagt, wat gaat er dan gebeuren?
Ik vond vooral opvallend dat toen Marlijn het over de witte eikel had hij gelijk heel concreet de chauffeur de naam van een gebouw gaf. Hem richting 'dat witte ding' sturen lijkt me een grotere kans van mislukken hebben dan dat je heel exacte informatie gaat geven die je in principe helemaal niet hoeft te hebben onthouden.
Ook bij DUO's gezet: Art blijft zinnen herhalen zoals Wie Weet, Wie Weet....Kunnen we daar nog iets mee? Heb ook een print screen gemaakt van alle schilderijen na de opdracht, heeft het zin om die te uploaden?
Dat heeft zin als je ook de printscreens hebt van hoe de echte schilderijen hangen
Kan iemand mij vertellen waarom Art zegt dat de kandidaten in 1 dag tijd €3000 voor de pot hebben verdiend. Maar het was €3100....!?(Hij zegt dat vlak voor de test)Wat verder opviel, is de (dubbele?) M aan de binnenkant van de portemonnaie van Margriet tijdens de test. Heeft zij deze van de productie gekregen?
Hierboven werd genoemd dat Rik ipv 'dat witte ding' zei "de boeddhistische bibliotheek".
Hij sprak alleen over dag 4 waarop 2x 1500 was verdiend.Op dag 3 was nog 100 euro verdiend.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
928 gasten en 9 vaste bezoekers