Ik denk specifiek de plexiglas-fotolijst, dat die een rol speelt in deze.
De rest is allemaal van hout en de beelden slaan niet echt op de spelers, naar mijn idee- dacht nog even aan de z/w foto met docent die iets uitreikt (?), maar geen vd spelers is zo oud, dat er nog geen kleur bestond en dat type kleding etc. de norm was (denk ik dan.)
De plexiglas-lijst is er duidelijk later bijgezet, met een reden. Ik denk dat "M acht" slaat als hint op nr. 8 op deze foto, dat zou indruisen tegen mijn verdenking van Rik, of hij moet de foto gemaakt hebben (ergens op Instagram te vinden wellicht?) Homo's zijn wel goed geconnect met vrouwen, dus als hij in zo'n (vrouwen)groep zit, vind ik dat niet raar. Als je telt van links naar rechts, voor naar achter, kom je op rechtsachter in de foto bij nr. 8- de mol mogelijk? Lijkt op Margriet of Marlijn, in jongere jaren? Of wellicht is er een hoofd overheen geplakt, in een bestaande foto van dit hotel/landhuis afkomstig van een website of reisverhaal van iemand anders, om zo de mol te kunnen inlassen als het ware?
Ik denk iig dat het deze foto moet zijn en dat die "8" hierop slaat. Maar ja, wie is nr. 8 op de foto- igg een vrouw.
Chris is niet de mol, imo- hij heeft al zovaak geld ingebracht, dat zou mol-onwaardig zijn. Carolien is onzichtbaar, maar Margriet en Rik (vooral hij) mollen toch wel aardig, lijkt het. Hij zag het kaartje/de envelop bij aankomst op Bentota, overduidelijk- en liep er spijkerhard langs. Hij liep als laatste mee in de galerij opdracht op het einde, ipv 100 euro nu 200 euro eraf, steekt zijn hand niet op met inschatten van de namen-opdracht, wilt graag penningmeester zijn (met een reden?) etc. Geeft makkelijk jokers weg- ga maar door.