Ben ik trouwens de enige die het echt ontzettend vervelend vindt dat daar zo'n foto van de mol tussen zou staan? De hele discussie draait nou om die ene foto, terwijl de topic toch echt over de opdracht gaat. Ik vind dat geneuzel (sorry) om die foto echt een beetje vermoeiend. Da's toch geen leuke manier van molspeuren? Dit spel is toch "wie is degene die de opdrachten saboteert" en niet "raad het plaatje"?
Gelukkig hebben Daisy en Bodejos het nog wel gewoon over de opdracht. Waarbij ik nog steeds van mening ben dat de mol hard zijn best doet zo goed mogelijk de namen te leren. De mol heeft voorkennis, en weet dat de opdracht op het eind heel makkelijk te verprutsen is, en ik verwacht zelf dat de mol zich er op instelt om dáár te mollen, en niet op het eiland zelf (dat loopt te veel in het zicht). Sterker nog, ik denk dat de makers van de opdracht al hebben bedacht dat de kandidaten waarschijnlijk "30 à 50" gaan kiezen omdat dat wel gemiddeld klinkt, en dat het dus slim is voor de mol om te proberen om níet in die categorie te komen. Dat lukt eigenlijk alleen door meer dan 50 te halen (en het dus zo goed mogelijk te doen), want de andere 7 halen samen echt wel meer dan 30 dus de categorie "20 à 30" gaat 'm ook niet worden.
Dus volgens mij ging alles precies zoals gepland.