Hoe weet je dat ze drie weken uit GTST is geweest?
Ok, ik kwam denk ik 4 weken geleden met de naam Marjolein Keuning toen er op twitter een conversatie bezig was tussen 2 GTSTt fans dat Marjolein (in de serie Maxime) 3 weken naar Italië ging. Hun verdachten haar meteen al van evt een deelname aan het programma. Ik heb haar al een paar jaar als wens kandidaat, passend in het rijtje kandidaten. Heb haar een keer getweet of ze deelname aan WIDM zou zien zitten en ik heb de tweet niet meer bij de hand maar volgens mij zei ze iets in de trant van dat ze het enorm leuk zou vinden, maar vaak geen tijd heeft. Vorig jaar hield ze een twitter rondje waarin fans ook vragen stelde en ik vind daar nu terug als reactie op
'zou je meedoen aan wie is de mol als mol of kandidaat'
waarop Marjolein toen dus (nov 2014) antwoordde met Lijkt me leuk, als het betaald wordt;)
Alleen de mol wordt betaald, dus als ze mee zou doen zouden mensen al conclusies gaan trekken misschien.
Nu kan ze van mening zijn veranderd wat betreft dat geld, of toch over de streep zijn gehaald. Als ze er 3 weken voor uit GTST is geweest betekent het dus wel dat ze het heel leuk vindt. We moeten afwachten maar ik denk dat ze morgen bekend gaat maken dat ze een kandidaat is. Alles lijdt naar haar!!
Btw WIDM Inc zet op hun site dat ze uit betrouwbare bronnen hebben vernomen van VONDELCS dat Moltalk op de zaterdag avond wordt uitgezonden voortaan. Dat de kans extreem groot is dat Wie is de mol naar de zaterdag avond gaat.
Waarom? Nóg meer kijkers is leuk, maar er is meer concurrentie en de donderdagavond werkte toch prima?