Ik heb bewust gewacht tot alle voorstelfilmpjes er waren en heb ze nu allemaal direct na elkaar bekeken om leuk te kunnen vergelijken. Heb bij alle kandidaten op basis van die ene minuut een eerdere kandidaat gekozen waarmee ik diegene zou vergelijken.
Airen: Vind ik dan weer op Carolina lijken. Ben nog niet enthousiast maar hopelijk verandert dat nog.
Annemieke: Een Tania Kross-je? Lijkt me wel een leuk iemand, die wel met een plan het spel in stapt.
Cécile: Lijkt me net zoiemand als Karin de Groot? Rustig, nadenkend, geen durfal, maar kan wel eens heel slim zijn.
Ellie: Ik denk grappig genoeg aan Maarten. Ze heeft volgens mij een hele heldere strategie en heeft alles uitgedacht. Zou wel eens heel ver kunnen komen, maar ik weet niet of ze gaat passen in de groep.
Klaas: Doet mij denken aan Jan-Willem, qua uitstraling. Een beetje de "verteller".
Marjolein: Doet mij aan Anna Drijver denken. Vrolijk, focus op de opdrachten. Lijkt me gezellige speler.
Remy: Beetje Tim Kamps. Ik vind hem nu al interessant, want ik hou van een beetje onhandige mensen. Die doen leuke verdachte dingen waar je over kunt twisten. Kom maar op
Rop: Beetje à la Patrick Stoof? Een mensenmens, gok ik. Ben benieuwd, ik zou niet opkijken als hij gekke streken gaat uithalen.
Taeke: Ik denk toch aan Ajouad. Beetje impulsief, niet te veel nadenken, maar lijkt me wel een gezelligaard. Ben erg benieuwd naar hoe hij het gaat doen.
Tim: Heb ik een William gevoel bij. Enthousiast maar op een nadenkende manier. Ben benieuwd naar hoe hij het gaat doen.
Meest benieuwd naar:
Taeke,
Remy,
EllieHoge verwachtingen:
Ellie,
Cécile,
RopZou ik op basis van 1 minuut het liefst er 10 afleveringen in zien:
Remy.