Ik heb even wat onderzoek gedaan over eventuele kandidaten en ik vind het wel heel verdacht dat Stacey Rookhuizen niet heeft getwitterd van 1 mei tot en met 19 mei (niet dat ze sowieso veel twitterd maar viel toch op).
Ze tweet op 7 en 20 juni. We hebben geen zekerheid qua opname periode maar ik ga er nog steeds vanuit dat het begin juni tot 20/25 juni was.
Aangezien Art rond 20 mei een soort van heel opvallend instagram bericht de wereld in gooide met een foto op schiphol, waarna er natuurlijk honderden reacties binnenstroomden dat ze op reis zouden gaan. Dit was gewoon een zet van de crew om ons te laten denken dat ze toen al zijn vertrokken en DUS niet meer opletten vanaf juni. Ik denk dat ze begin juni zijn weggegaan, zeg 1/2 juni tot 21/22 juni ofzo. Stacey's tweets vallen in die periode, en ze tweet echt heel weinig normaal dus ik vind het onwaarschijnlijk dat ze meedoet, aangezien ze amper tweet had ze toen ook makkelijk niet kunnen tweeten. + het is een live tweet vanaf een evenement.
Ik dacht dat ik Esmee van Kampen zag bij het TV gala. Zou echt een mooie kandidaat zijn voor de aankomende Serie.