Dankjewel voor alle felicitaties !!!!
Even over die Jaap. Hij is echt heel irritant. Echt, ik had vorig jaar zoiets de hele lijst met kandidaten en ga ik een site maken en mensen hun kijkplezier verpesten? Het SPEUREN is leuk, maar ook omdat je er dan super hard naast kunt zitten. Maar het bewust kijkplezier voor mensen verpesten door een hele blog en site te maken en landelijk lezingen te geven over dit is echt te bespottelijk. Het is ook totaal niet moeilijk wat hij doet, laten we eerlijk zijn. Ga naar zijn blog en je zult het zien.
Natuurlijk belt de eindregisseur van ER hem, het is gewoon onnodig. Het is leuk om zoals ons met z'n allen te speculeren op een forum maar thats it. Het HOEFT Niet onder spoilers omdat het suggestie is.
Het is hem echt teveel naar z'n hoofd gestegen. Anyway, lig er niet wakker van.
Dolf Jansen ken ik niet echt als comidian, maar hij lijkt me niet zo leuk eigenlijk. Mensen die hem leuk vinden, en wat maakt hem leuk? ben benieuwd!
op de vorige pagina heb ik een lijst neergezet met waarschijnlijke en 'misschien' namen voor de liefhebbers. Eigenlijk waren alleen Annemieke en Marjolein daar nogal aanwezig om hun afwezigheden. Verder is het nog een grote gok.
Dionne Stax en Dolf hebben trouwens geen twitterstilte. Niet dat het iets hoeft te zeggen, maar toch.