Er staan ook dingen in die als onmols van Chris worden beoordeeld maar die ik in het Chris-topic en hier juist als mols beschouw. O.a. Bentota lezen en het kiezen voor 50-75 foto's bijvoorbeeld. En het 1974 spotten. Dat was wel zo duidelijk. Het gaat erom wat hij daarna aan vergezochte opties doet wat dat 1974 zou kunnen betekenen.
Dat Chris niet voor jokers gaat bij de getallen onthouden vind ik juist wel mols (hij heeft ze niet nodig en Carolina krijgt ook geen voordeel zo) en ze hebben ook een verkeerde koker gepakt. Bevestigt/ noemt niet alle getallen goed.
Bij het vrachtwagen inparkeren blijft Chris eerst wachten op Martine om vervolgens toch tweede te worden en op een goede molpositie terecht te komen.
Margriet gaat voor het penningmeesterschap maar dat is haar wel wat makkelijker gemaakt door de envelop van de mol in hun kamer. Zo krijgt ze deze kans in de schoot geworpen. Ze pakte hem wel met verve.. En het is niet zo gek om in de beginfase twee jokers te kopen uit de pot. Kan ook heel kandidaats zijn. Als deze envelop bijvoorbeeld bij Rik en Marlijn had gelegen dan was ze misschien nooit (zo snel) penningmeester geworden.
Dat Margriet de eerste koffer pakt van de laatste opdracht hoeft niets te betekenen, Viktor griste ook meteen een sleutel weg in het hotel dat leek ook verdacht. Was het cruciaal dat ze die koffer pakte? Bij mijn weten weten we dat pas als we weten waar dat geld in die wagon lag.
De molverkiezingen ja dat is inderdaad nog even afwachten. Maar ik hoop dat de mol hier zijn ultieme molactie heeft verricht (met alle plezier).
Slaap lekker molloten, morgen weer verder!