Catshee: Jij had de hoogste score van je kamp. Ben je bang om nu als bedreiging gezien te worden? Of hebben ze je nu juist nodig om van de vrouwen te kunnen winnen?
Proeven... Dat is een grote loterij, toch?
Nu denk ik dat ik voor de proef al als een bedreiging werd gezien en daarna ook. Ik hoop het tenminste, anders schaam ik me voor het IQ van mijn medekandidaten.
Jullie dachten toch niet dat ik gifloos de eilandraad door zou komen hè?
Zoals een man ooit zei, die wellicht in mijn avatar afbeelding te zien is en op wie ik wellicht de grootste man-crush ooit heb (naast jou natuurlijk D*N
), zou ik beledigd zijn als ik niet als bedreiging wordt gezien.
Of Will Kirby-loos
Dus wie weet, misschien ben ik de sjaak...
Maar met maar 4 man in een klein spel zijn er al gauw meerdere bedreigingen en ik denk dat het eigenlijk wel logischer is om me te houden
Stel er is geen samensmelting dan ben ik nodig bij die immuniteitsproef en is er wel een samensmelting... Ben ik natuurlijk dat ideale schild tegen de vrouwen mochten de vrouwen besluiten samen te stemmen. Ze zullen dan waarschijnlijk altijd eerder voor mij stemmen, omdat ik die proeventijger ben (die bij Survivor 2014 een halve finale niet kon winnen van de_witte en miek1999), een irritante kleuter ben en geen enkele vrouw op deze wereld mijn looks kan verdragen.
Wacht dat laatste zou je zomaar kunnen interpreteren als dat ik te lelijk ben om te verdragen
Ik bedoelde dat ik te sexy was
SEXY!!!