Ben je even druk met barbecue, dronken worden, uitslapen, chillen en weer een dagje werken en dan gebeurt er van alles!
Jammer dat jullie het spel moeten verlaten Starlight en Timmie. Jullie waren leuke deelnemers
Jann, gefeliciteerd met je immuniteit! Geniet er maar even van, want de volgende ronde..... (gna gna gna
)
Nu de juryuitslagen binnen zijn ga ik even eerlijk bekennen dat ik op het internet een generator heb gevonden om zo een wanted poster te maken, met van die rafelrandjes enzo. Want al knoeiend met paint lukte mij dat ook zeker niet en photoshop heb ik nog nooit gebruikt
. Een beetje gemakzuchtig, ik geef het toe, maar wie niets kan moet gebruik maken van hulpmiddelen
Toch wil ik even een nutteloos protest indienen: Waarom heeft Jann zoveel punten voor thema (en ik zo weinig), terwijl zijn hoed een Mexicaanse is en de mijne een echte Spaanse? Welk jurylid kan en wil hier een antwoord op geven (als ze dat mogen van de grote spelleider).
Bij de poster van Lucy had ik trouwens pas bij de derde keer kijken in de gaten wie de persoon op de poster is. Nu vind ik hem wél leuk
En mag ik zeggen dat mijn persoonlijke favoriet die van Catshee is? Ik had er nooit aan gedacht om zo een moderne variant van de poster te maken. En echt heel goed gedaan
Dan ga ik nu eens rustig nadenken over mijn stem en wat ik daarover in de eilandraad ga zeggen.