Catshee: Hoe heb je het gefixt om ondanks het feit dat de kans klein was dat iemand je zou verslaan in een proef toch niet weggestemd te worden?
Het was zeker een combinatie van geluk en het proberen er het beste van te maken met mijn tactiek
Ycaris stemde op jou nadat ik haar z.s.m. bij de samensmelting heb gecontacteerd over unite the kings and queens en omdat Swifty haar ook contacteerde en Swifty weer met mij samenwerkte. Dat was waar ik enige claim to fame kan maken
Ik had echter wel geluk dat Ycaris graag op jou wilde stemmen omdat ik het volgens haar meer verdiende (dank je Ycaris
) en ze zei ook tegen mij dat je je dan op DWDW kon storten waarbij het als buitenstaander toen eigenlijk al duidelijk leek dat je die week zou vertrekken (
maar gelukkig wist ik wel dat er nog iemand in Survivor: Isla Del Sol zat
(en catshee ziet nu pas dat iemand daar inmiddels ook uitligt
)). Beetje lullig, maar catshee deed natuurlijk lachen en meeknikken, want: halve finale
En volgens mij had ik ook geluk dat Jann aangaf op jou te gaan stemmen. Wat raar is en ikke nog steeds niet helemaal snappen
Swifty heeft op jou gestemd omdat ik dus al heel vroeg met haar samenwerkte en ik denk dat we samen eigenlijk gewoon best een sterk verbond hadden opgebouwd met een grote (maar nog steeds gezonde
) dosis vertrouwen
Ook zei Swifty altijd tegen mij dat ze je niet helemaal vertrouwde. Kan dat ze mij probeerde te manipuleren om niet Ycaris te targeten of ze vertrouwde je echt niet. Als ze je niet vertrouwde denk ik dat ik ook hier wat slimme sociale gameplay kan opeisen
Ik kwam namelijk met de theorie van de Survivor ORG wiki verbond dinges en vanaf dat moment leek Swifty jou niet te vertrouwen. Dus mogelijk is daar het zaadje geplant. Vanaf dat punt was het, Lucy had geen highscore -> ik vertrouw haar niet. Lucy doet dit -> ik vertrouw haar niet. Catshee deed natuurlijk ook hier lachen en meeknikken, maar vond het eigenlijk allemaal niet zo vreemd
Dus of ze wilde je gewoon targeten of ze vertrouwde je echt niet.
Oh en schijnbaar is ze heel eerlijk, dus hebben er ook wat ethische overwegingen meegespeeld. Daar had ik dan weer wat geluk, maar als ik haar niet had gecontacteerd zouden er nooit ethische bezwaren zijn geweest
Mijn mening over ethiek en Survivor: Welke zieke geest laat een groep mensen verhongeren op een onbewoond eiland en ze in een politiek spel strijden om een miljoen dollar zodat het gefilmd kan worden en er geld mee kan worden verdiend?
Dus vergeet Jonny Fairplay, Mark Burnett is de echte schurk
Oh, oh... They're on to me! Verder probeerde ik in het algemeen redelijk zeker te zijn van mijn zaak, zodat praten over catshee eruit te stemmen met anderen ontmoedigd zou worden want dat zijn catshee's bondgenoten. Maar dat was lastig nadat Swifty aangaf dat Jann jou had gecontacteerd, dus hoewel dat een redelijk plan was, was de uitvoer minder/niet-bestaand
Ach, de backstabber backstabben mag toch wel?
Ik ben geen backstabber... Of leugenaar
Als laatste, als je vraagjes voor mij hebt: stel ze nu want ik ga morgen dus naar Krakau, waar ik sowieso verwacht geen internet te hebben, en begrijp net dat daar vanavond nog even "vergaderd" over moet worden. Ik weet niet of ik vanaf genoemde "vergadering"
nuchter zal kunnen reageren. Dus niet boos worden als ik je vraagje niet kan beantwoorden