MolbelgHij maakt heel veel bruikbare statements zeg
1) Ik heb op tactisch gebied een vlekkeloos parkoers afgelegd. Ik heb nooit iemand bedrogen en ik heb mij altijd gehouden aan mijn beloftes. De enige belofte die ik verbroken heb is dat ik nooit op Wouterv zou stemmen maar op dat moment kon ik gewoon echt niet anders.
"vlekkeloos parkoers" als dat niet overdrijven is dan weet ik het ook niet meer. Vooral voor iemand die in de eerste fase van het spel in de minderheid stond. "Ik heb nooit iemand bedrogen", en gelijk daarna zegt hij "behalve wouter". Spreekt ie zichzelf al tegen. Ook heeft ie mij bedrogen, maar dat vergeet hij gewoon even.
Mijn tactiek vanaf het begin was eigenlijk de Sandra-tactiek : as long as it isn't me.
Zichzelf vergelijken met de queen-> overdreven inderdaad
. (Hier later meer over nog).
Pluspunt was dat Wouter contacten had met Lucy en dus ook haar kon ompraten om niet op mij te stemmen.
Want Wouter had als strategie het schoothondje van Lucy spelen dus die zou sowieso Lucy wel overtuigen #sarcasme.
De statements over mij heb ik al op gereageerd
.
2) Ik was zeker niet slecht in opdrachten. Ik heb één opdracht gewonnen: de nachtproef. Maar ik was ook er vaak heel dichtbij zoals bijvoorbeeld de brochures. Verder had ik ook mastermind gewonnen als ik mee mocht doen én heb ik in Canada alle antwoorden van mijn team gegeven in het spel. Dit was meer dan eender wie. Oké D*n was sterker in de proeven maar hij heeft ook vaak gewonnen door geluk. Zeker de laatste twee immuniteitsopdrachten heeft hij gewonnen door puur geluk. Had dit geluk niet gehad, had hij hier nu niet gezeten.
Dit hele stukje is één grote overdrijving en een poging om mijn proevenwinsten af te doen als "geluk".
3) Mijn sociaal spel was het sterkste van iedereen en daarvan ben ik echt overtuigd.
.....does this really need an explanation?
Ik heb het hele spel lang niemand gebackstabbed of bedrogen.
Denkt terug aan de eerste deel van de speech. (Behalve wouter
) ohja en wat doet die mes in mijn rug
.
Er was ook niemand in dit spel dat mij echt weg wou.
Op bjorrn en Lucy na, maar dat was ie ook vergeten
PUNT.
Dat is een dubbele punt, zeer overdreven.
Voor meer vragen, altijd welkom. Maar ik ben vrij zeker dat dit al wel wat discussie gaat losmaken dus goede vragen