Nou ik ben er ook doorheen geploegd, leuk om te lezen! Grappig hoe mensen denken, dingen in hun hoofd verdraaien of anders interpreteren. Dat is altijd het gevaar met geschreven woord versus gesproken woord.
Wat zegt Nieky veel lieve dingen over mij.
Aapje: ik weet al niet meer hoe je het zei van dat ik door niek m'n geld kwijt was en toen dat je met ons samen wou werken, maar dat las ik nadat nieky had gepmdbdat jij met ons wou samen werken maar hij dacht dat je gewoon ging spioneren voor dennis en luus. Dan lees je zoiets toch automatisch met een andere ondertoon.
En nogmaals sorry aan Bjorrn. Doordat ik dus echt gaatjes in mijn tijd moest vinden om online te komen heb ik dus echt berichten gemist. Maar zelfs ondanks dat het niet terecht was, ben ik nog wel trots op die move. I mean, ik heb gewoon miek weten te overtuigen om haar master eruit te stemmen!
En het was toch een heerlijk dramatische blindside? Genieten...
Ik moet een aatal van de filmpjes van lucy en den nog kijken, wederom nog niet genoeg tijd voor gehad, haha!
Maar het was weer een heerlijk spel op RN! Blijft een fijne groep mensen hier, met leuke nieuwkomers.