Nieuws Vanaf 24 maart gaan we weer op zoek naar de mol!
Totaal aantal stemmen: 12
Kunnen we hier dan ook uit afleiden dat ik de meeste smaak heb?
Natuurlijk! Ranglijst 'toondoofheid' vorig jaar:Spoiler (klik om te tonen/verbergen)1. -RoyL- (meest afwijkende punten)2. Swifty3. Jann4. grasisgroen5. Juulx16. Silvermaiden7. Meezter8. Addie9. LdHmolletje10. SanderFMC11. Syllie1012. Nieky13. Moličre14. Daisy15. Molbelg16. TimvDons17. Duncton18. Starlight19. Mollenvanger-MV20. Fabiann (minst afwijkende punten)Ranglijst 'toondoofheid' jaar daarvoor:Spoiler (klik om te tonen/verbergen)1. LdHmolletje (meest afwijkende punten)2. Lucy3. Stormpie4. Moni5. Daisy6. -ELISE-7. Molbelg8. Silvermaiden9. Addie10. Duncton11. Moličre12. Nieky13. D*N14. Loezel15. Molcrazy16. Fabiann17. KD.18. Bubbles19. Mollenvanger-MV20. TimvDons21. grasisgroen22. Starlight (minst afwijkende punten)
Bedankt Fabiann, dit is heel interessant en ook wel verrassend. Blijkbaar komt mijn smaak dus behoorlijk overeen met de gemiddelde smaak hier. Dan zou ik toch eigenlijk ook beter in staat moeten zijn om een kansrijk nummer in te sturen. Misschien zou het helpen als ik eens mijn eerste keuze zou krijgen: Molcrazy won al eens met mijn eerste keuze (Indila - Derničre Chance) en Molbelg lijkt nu hetzelfde te gaan doen...
Ik denk dat Duitsland gaat winnen Anders is de spanning er wel heel vroeg af
Ik denk dat lijst die de_witte heeft gepost puur op volgorde van inleveren is geweest. Want de 5 landen die een op het laatst moment nog wat moesten insturen, staan ook bij de laatste 5. Ik denk niet dat ie gehusseld heeft om de spanning op te voeren (wil niet zeggen dat 't niet spannend blijft).
12. Noorwegen 2 Mollenvanger13. Japan 14. Duitsland Niek??15. Tsjechië Daisy16. Israël Starlight ??17. Malawi KD ??18. Zweden19. Peru pjotr
Molbelg Italië verrassend
Valt nog mee Derničre Danse en jah, is een lekker nummer
zo ongeveer alle landen zijn al een mij toegeschreven
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
903 gasten en 1 vaste bezoeker