God dag! Här är poängen från Sverige!
1 punt:
Canada. 13/14-jarige-ik had waarschijnlijk naar deze band geluisterd als ik Canadees was geweest. En hoewel ik er nu niet meer zo snel naar zou luisteren, is dat toch een puntje waard.
2 punten:
IJsland. Zat ik juist te denken, klinkt wel aardig, gaan ze ineens trompet spelen. Tja, het maakt het in ieder geval wel origineel.
3 punten:
Duitsland. Wel okee, in eerste instantie niet zo bijzonder, maar bij de 2e keer luisteren al een stuk beter. Ik blijf wel z’n stem een beetje irritant vinden.
4 punten:
Israël. Wel een aardig popnummer maar niet echt bijzonder.
5 punten:
Australië. Wel mooi nummer, lekker rustig, originele taal.
6 punten:
Verenigde Staten. Klinkt wel aardig, luistert wel lekker weg.
7 punten:
Italië. Wel aardig, krachtig refrein dat echt het hoogtepunt is van het liedje.
8 punten:
Noorwegen 2. Leuk vrolijk popnummer.
10 punten:
Tsjechië. Dit was dus m'n 3e keuze. Klinkt lekker vrolijk
12 punten:
Noorwegen 1. Leuk nummer, klinkt goed. Heb hier uiteindelijk het meeste naar geluisterd, daarom 12 punten.
En dat betekent geen punten voor:
Verenigd Koninkrijk: Mooie stem, mooie taal, maar zingt ze nou de hele tijd 2 dezelfde zinnetjes? Maakt het erg saai.
Peru: Ik heb wel eens betere nummers van Trinity gehoord...
Nederland: Gelukkig zingen ze zelf al "vergeef mijn slechte smaak"... dat zal ik dan maar doen bij de inzender van dit liedje. Wel een grappige clip trouwens.
Malawi: Niet echt mijn smaak.
Japan: Wel origineel met die instrumenten, maar totaal niet mijn smaak.
Frankrijk: Ja, ik weet het, ik hou van Owl City, maar er is toch echt een grens aan de hoeveelheid autotune die ik kan tolereren. Die grens zit onder de hoeveelheid in dit nummer. Daarnaast is dit liedje sowieso slecht.
Cambodja: Maken ze echt geen betere muziek in Cambodja? Was er überhaupt geen betere muziek te vinden dan dit?
België: Voor Nederlandstalige muziek is dit best aardig, had eventueel ook nog wel een puntje verdiend.
Dat brengt ons op de volgende tussenstand:
1. Tsjechië 108
2. Italië 104
3. Noorwegen II 89
4. Duitsland 85
5. Zweden 74
6. Noorwegen I 72
7. Australië 63
8. Verenigde Staten 62
9. Japan 60
10. Israël 59
11. Peru 42