ik ben nog heerlijk aan 't nagenieten!! Hier komen de commentaren op Malawi op een rijtje
België -> 0 punten - geen commentaar
Cambodja -> 2 punten - geen commentaar
Nederland -> 2 punten - Goed, rustig nummer. Miste een beetje een refrein, maar de Afrikaanse taal geeft het wel een eigen sfeer.
Frankrijk -> 0 punten - Waarom zingt ie zo vervelend hoog? Beetje saai en oubollig.
IJsland -> 5 punten - aangename stem, liedje blijft niet boeien
Noorwegen1 -> 0 punten - geen commentaar
Ver. Koninkrijk -> 6 punten - Sowieso een verrassende keuze. En dan vooral voor dit nummer!
Australië -> 0 punten - Heb niet zoveel met Afrikaanse muziek.
Canada -> 0 punten - geen commentaar
Ver. Staten -> 7 punten - in de hoge noten niet heel sterk. Hij lijkt ook wel haast te hebben. Maar het klinkt wel door dat Afrikaanse sausje
Italië -> 3 punten - Ik vond het een raar liedje, op sommige momenten dacht ik "bwa valt wel mee" op andere momenten vond ik het "slecht". Maar de rest is nog slechter daarom in de punten.
Noorwegen2 -> 0 punten - geen commentaar
Japan -> 4 punten - omdat het een leuk swingend nummer is
Duitsland -> 0 punten - nog minder goed
Tsjechië -> 1 punt -Best wel irritant af en toe, maar vanwege durf om een onbekend Afrikaans land te kiezen één punt (en de liedjes die geen punten hebben waren nog irritanter of saaier).
Israël -> 8 punten - Heel goede en originele bijdrage, al gaat ook zijn stem richting het einde wel wat irriteren.
Zweden -> 0 punten - Niet echt mijn smaak.
Peru -> 0 punten - geen commentaar..
een interessant lijstje!
Dank je wel Hdd.. jij schatte Malawi op de juiste waarde