Zucht... Stel dat je gelijk hebt.. en ze WETEN wie de mol is...(wat sowieso onzin is want wij WETEN het ook niet zeker) Waarom zouden ze hem dan in godesnaam in de luwte houden.?? Dat valt dan toch alleen maar op??
Indien een complot op dat niveau zal het advies zijn: vooral niet anders doen aangaande hem ... Zorg dat hij net zoveel aan bod komt...Laten we een ex kandidaat/mol uitnodigen die hem verdenkt zodat het niet opvalt dat we 'het door hebben' etc etc
Ik ga ook niet meer reageren trouwens op deze onzin maar deze moest nog ff
Beetje flauwe reactie, vind ik. We hebben beiden recht op een mening, en ik vind het een beetje kinderachtig om mensen die niet geloven in de waterdichte oprechtheid van Moltalk zo neer te zetten. Het is zoals ik al eerder aangaf geen meesterlijk complot of zo. Alleen weten de presentatoren toch gewoon hoe waarschijnlijk het is dat Klaas de mol is? Viv wéét toch dat de hints naar Klaas zeer sterk, en eigenlijk niet te betwisten zijn? Dat wetende, is het toch onzinnig om dan bij Moltalk je verdenking uit te spreken naar Remy en Annemiek, twee kandidaten die in elk geval sowieso niet de mol zijn. Je zal dan toch gewoon aangeven dat je Klaas verdenkt, en waarom?
Daarnaast vind ik het ook niet eens heel erg of zo. Ik bedoel, ik zou als productie ook balen dat de Kloosterhint gevonden is en daar zeker niet teveel aandacht aan willen besteden. Ik zou ook gaan zitten met de presentatoren en bespreken hoe je hier het best mee om kunt gaan. Alle kijkers deze dikke hint vertellen, of het spannend houden voor de 95% van de kijkers die geen idee heeft wat er op fora allemaal gevonden is? Jij doet alsof het een majestueus complot is, ik denk meer dat het een soort damage control is. Een soort spoilers verbergen voor het grote publiek.
Maar zoals ik al aangaf, ik vind dat je ieders mening moet respecteren en heb het gevoel dat jij daar anders in staat. Jammer!