Auteur Topic: [KANDIDAAT] Cécile Narinx  (gelezen 44544 keer)

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [KANDIDAAT] Cécile Narinx
« Reactie #80 Gepost op: 31-01-2016, 18:35:45 »
yep eerdere delen staan ook al in dit topic
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: [KANDIDAAT] Cécile Narinx
« Reactie #81 Gepost op: 31-01-2016, 20:00:34 »
Wat als dat Mol CF Klaas toch op Cecile slaat? Samen het klooster in, mol versus Klaas? Ik vond Klaas zo onverdacht na deze aflevering, en eigenlijk ook eerdere afleveringen, dat ik maar weer eens probeer die kloosterhint te weerleggen. Het blijft natuurlijk Klaas, maar toch. Ik vond ook de brugopdracht erg doen verwijzen naar Cecile, met al die zinnen (typewriter etc.)
Meer L

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Cécile Narinx
« Reactie #82 Gepost op: 31-01-2016, 21:15:35 »
Wat als dat Mol CF Klaas toch op Cecile slaat? Samen het klooster in, mol versus Klaas? Ik vond Klaas zo onverdacht na deze aflevering, en eigenlijk ook eerdere afleveringen, dat ik maar weer eens probeer die kloosterhint te weerleggen. Het blijft natuurlijk Klaas, maar toch. Ik vond ook de brugopdracht erg doen verwijzen naar Cecile, met al die zinnen (typewriter etc.)

Ze konden vantevoren niet weten dat Cécile met Klaas een duo zou vormen. Dus geen hint naar Cécile.

Offline Marisa

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Cécile Narinx
« Reactie #83 Gepost op: 31-01-2016, 22:56:10 »
Ik vond ook de brugopdracht erg doen verwijzen naar Cecile, met al die zinnen (typewriter etc.)

Eens. Ik zie ook veel verwijzingen naar Cécile. Mogelijk té veel..  ::tandpastasmiley::

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: [KANDIDAAT] Cécile Narinx
« Reactie #84 Gepost op: 1-02-2016, 10:38:33 »
Ze konden vantevoren niet weten dat Cécile met Klaas een duo zou vormen. Dus geen hint naar Cécile.
Ze drukt het wel erg door, dat ze perse met klaas wil.

Daarnaast: ik heb het idee dat ze al vanaf het begin op Klaas zit als mol (dus vandaar ook bij de klooster opdracht met hem mee naar binnen wilde). Dit verklaart misschien ook waarom Klaas zo zijn best doet in de boot opdracht (tekens) in aflevering 5.
Meer L

Offline molton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hmmm
Re: [KANDIDAAT] Cécile Narinx
« Reactie #85 Gepost op: 1-02-2016, 12:19:36 »
Dit verklaart misschien ook waarom Klaas zo zijn best doet in de boot opdracht (tekens) in aflevering 5.
Dat is ook mijn beste verklaring voor het gedrag van Klaas in de boot.
"Are you the sort of man who would put the poison into his own goblet, or his enemy's?" -The Princess Bride (1987)

Offline revelation

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • dall'inizio alla fine.. che divertimento!
Re: [KANDIDAAT] Cécile Narinx
« Reactie #86 Gepost op: 1-02-2016, 16:06:46 »
Ik verdenk Cecile niet, maar vind haar passie voor varen (en het liefst op hoge golven) wel moeilijk te rijmen aan de toch vrij lullige top 3 van angsten...  ::joehoe::

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Cécile Narinx
« Reactie #87 Gepost op: 1-02-2016, 23:34:27 »
Ik verdenk Cecile niet, maar vind haar passie voor varen (en het liefst op hoge golven) wel moeilijk te rijmen aan de toch vrij lullige top 3 van angsten...  ::joehoe::
Angsten zijn vaak ook niet logisch.  ;)
Ikzelf heb nooit hoogtevrees gehad (sterker nog: ik vind hoogtes zelfs prachtig), maar heb altijd al een beetje last van watervrees gehad. Terwijl het gevaarlijker is om van grote hoogte te vallen dan om in het water te vallen (in het water kun je nog gered worden).
Cécile heeft het blijkbaar andersom.
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline Shiba

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Cécile Narinx
« Reactie #88 Gepost op: 2-02-2016, 23:22:29 »
Ik verdenk Cecile niet, maar vind haar passie voor varen (en het liefst op hoge golven) wel moeilijk te rijmen aan de toch vrij lullige top 3 van angsten...  ::joehoe::
Dat was sarcastisch. Niet gemeend!

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Cécile Narinx
« Reactie #89 Gepost op: 4-02-2016, 00:10:57 »
Het zou toch wat zijn als Cecile de MOL blijkt te zijn.
Voorzichtig, angstig, trippelend ipv rennend, onzeker, verkeerde kleren/schoenen voor de opdrachten, observerend, opvallend onopvallend. Steeds maar bezig over kleding. Maar nog wel steeds in het spel en ze lijkt mij toch best wel zelfverzekerd als het er op aankomst.
Ik schrijf haar nog niet af.
Goede actrice?

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: [KANDIDAAT] Cécile Narinx
« Reactie #90 Gepost op: 5-02-2016, 08:52:55 »
Het zou toch wat zijn als Cecile de MOL blijkt te zijn.
Voorzichtig, angstig, trippelend ipv rennend, onzeker, verkeerde kleren/schoenen voor de opdrachten, observerend, opvallend onopvallend. Steeds maar bezig over kleding. Maar nog wel steeds in het spel en ze lijkt mij toch best wel zelfverzekerd als het er op aankomst.
Ik schrijf haar nog niet af.
Goede actrice?
Jaaaa ik ga dan ook heel hard lachen!!! Mol CF Klaas verwijst dan toch naar haar  ::tandpastasmiley::. Zij is wel de enige in het spel die zichzelf 'uitvergroot' om het zo maar te zeggen. Ze maakt dat wat ze al is, groter. Met haar kleding, trippelend als een dame, oh wat stom...etc. Toch denk ik dat ze het niet is, maar het zou zo mooi zijn.......Een mol was denk ik niet op de grond blijven staan bij de kist opdracht, en zo wel, dan iets actiever gaan mollen met foute antwoorden enzo...
Meer L

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: [KANDIDAAT] Cécile Narinx
« Reactie #91 Gepost op: 6-02-2016, 21:30:38 »
Ik had zo graag willen weten wat voor opmerking Cécile had over die ober outfit van volgende week.  :\'(
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline snugger

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Cécile Narinx
« Reactie #92 Gepost op: 6-02-2016, 21:33:03 »
Coole kikker Cecile er uit. Jammer ::ohno::

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: [KANDIDAAT] Cécile Narinx
« Reactie #93 Gepost op: 6-02-2016, 22:18:24 »
 :\'(
Zucht. Opnieuw is mijn favoriete kandidaat de vijfde afvaller, na Tania en Aaf. Wat een geweldig mens en wat een verrijking voor dit seizoen is Cécile Narinx!
Ik had zo graag willen weten wat voor opmerking Cécile had over die ober outfit van volgende week.  :\'(

Ik ook! Daar dacht ik meteen aan bij de vooruitblik naar volgende week. Ik had Cécile in die oberoutfit willen zien, ik had Cécile willen zien rondrennenhuppelen in een verlaten gebouw, ik had Cécile in de finale willen zien staan (wat voor creatie zou ze daar maar niet dragen!)... Maar helaas, het mocht niet zo zijn...
Of komt ze nog terug?  :D
Hoe dan ook: bedankt Cécile! Ik heb van je genoten.  ::jaja:: ::love:: ::bravo:: ::zwaai::

Offline McMholly

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Cécile Narinx
« Reactie #94 Gepost op: 6-02-2016, 22:37:04 »
Je hield van Cécile of je hield niet van Cécile. Ik vond het een geweldige kandidaten en bracht, zoals haar medekandidaten al zeiden, zeker relativerende humor in de groep, wat ik erg leuk vond. Het verschil is de groep is nu minder en ik ben benieuwd hoe het zonder Cécile verder gaat haha.

En trouwens, ik kom er nu pas achter (iemand enig idee hoe haar zoon heet die te zien is op deze instagram-post: http://www.instagram.com/p/4CogTlxXgN/  ::love::):

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [KANDIDAAT] Cécile Narinx
« Reactie #95 Gepost op: 6-02-2016, 22:43:24 »
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Cécile Narinx
« Reactie #96 Gepost op: 7-02-2016, 02:23:22 »
Na Rémy en Airen weer een van de leukste kandidaten eruit.  :\'(
Ik ga haar droge opmerkingen missen in de volgende afleveringen.
« Laatst bewerkt op: 7-02-2016, 02:26:20 door Regis Filia »
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Cécile Narinx
« Reactie #97 Gepost op: 7-02-2016, 10:25:20 »
Erggggg jammer maar ik wist het al door de spoiler

Mijn favoriete kandidaat (sorry Remy)

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Cécile Narinx
« Reactie #98 Gepost op: 14-02-2016, 20:14:07 »
Toch nog een dagboek van Cécile.

Offline Sanne97

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • molerige mollooten mollen meer
Re: [KANDIDAAT] Cécile Narinx
« Reactie #99 Gepost op: 15-02-2016, 12:41:07 »
Erggggg jammer maar ik wist het al door de spoiler

Mijn favoriete kandidaat (sorry Remy)

spoiler?
"niets is wat het lijkt"