Ja, dat snapte ik. Maar in hoeverre hebben alle kandidaten ook daadwerkelijk een andere kleur gekregen? Had Geert een andere kleur? Had Mary-Lou, Richard, Chris, hadden die allemaal een andere kleur? Of vielen ze af voordat ze een andere kleur hebben gekregen en zouden ze, als ze niet waren afgevallen, dan in een latere aflevering een andere kleur krijgen?
Ah, ik dacht al dat ik je vraag niet begreep
.
Nee ik denk dat Geert te snel afviel, en Mary Lou denk ik ook. "De mol heeft nooit een andere kleur gekregen" blijft echter waar. Ik denk dus niet dat je deze hint en de afleveringstitel-verwijst-naar-afvaller-hint 1 op 1 met elkaar kunt vergelijken.
Als de afleveringstitel-verwijst-naar-afvaller-hint waar is, zou Airen nog moeten komen, wat raar zou zijn, of ze doen een afleveringstitel 2 keer naar 1 afvaller verwijzen, wat ook raar zou zijn. Maar het zou uiteraard kunnen.
Ik heb zowel posts in het topic over de opdracht (3) teruggelezen als de posts in dit topic, maar het word mij niet duidelijk wat de reden is om ook naar de eerste letters te kijken van de woorden die de oud-mollen als laatst zeggen en niet alleen naar de laatste letters (wat te verklaren valt met de afleveringstitel). Wie kan dit voor mij verduidelijken?
"Het laatste woord, letterlijk" oftewel, de letters van het laatste woord, niet per se alleen de laatste letters van het laatste woord
.