Auteur Topic: [DE MOL] Klaas van Kruistum  (gelezen 417814 keer)

Offline Luc

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Klaas van Kruistum
« Reactie #800 Gepost op: 6-02-2016, 22:37:48 »
Bijna iedereen stond verkeerd.Maar dat maakt een molsactie niet minder vind ik.

Ik ga niet akkoord dat je daar minder controle over hebt.
Mij lijkt het net gemakkelijker (en leuker) dat het net daar fout gaat.
Er was nog maar zo weinig tijd om alleste controleren.
Inderdaad stond bijna iedereen verkeerd maar er was nauwelijks tijd meer om over de over de juiste volgorde te beslissen. De mol zal eerst zo laat mogelijk willen aankomen opdat er minder tijd is om de groepsfoto te reconstrueren.

Offline keesisdemol

  • winnaar WIDM-pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Klaas van Kruistum
« Reactie #801 Gepost op: 6-02-2016, 22:38:09 »
Deze is wel heel duidelijk ::oink:: (dagboek)

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Klaas van Kruistum
« Reactie #802 Gepost op: 6-02-2016, 22:46:13 »
Cecile zat met Klaas op de kamer en had helemaal niets door! Terwijl Klaas toch aardig gekunsteld doet. Hij is helemaal zichzelf niet, schrijft ie ook in zijn dagboek: 'Maar mijn ware ik komt echt nog lang niet naar boven'. Taeke zit op Rop en Tim die dus gaat er volgende week uit. Klaas leek niet echt teleurgesteld toen Cecile eruit moest, terwijl hij zo goed met haar kan opschieten! Moeilijk om teleurgesteld te acteren als je alles van tevoren al weet natuurlijk.
« Laatst bewerkt op: 6-02-2016, 22:53:34 door Run »

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re: [KANDIDAAT] Klaas van Kruistum
« Reactie #803 Gepost op: 6-02-2016, 22:49:00 »
Cecile heeft minimaal 1 vraag op Klaas ingevuld.
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Klaas van Kruistum
« Reactie #804 Gepost op: 6-02-2016, 22:51:23 »
Cecile heeft minimaal 1 vraag op Klaas ingevuld.
Ze vertrouwde hem niet genoeg voor een verbondje, toen dacht ik even dat ze goed zat. Maar of ze weet te weinig, of ze zat in een verkeerde tunnel.

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Klaas van Kruistum
« Reactie #805 Gepost op: 6-02-2016, 22:56:20 »
Cecile zat met Klaas op de kamer en had helemaal niets door! Terwijl Klaas toch aardig gekunsteld doet.

Nou dat vond ik daar wel duidelijk hoor. Beider lichaamstaal sprak boekdelen. Klaas weet dat Cecile weet en een verbondje met de mol is zinloos.
Maar natuurlijk voeren ze voor de camera een leuk toneelstukje op want de kijker mag het nog niet weten he.  ;)

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: [KANDIDAAT] Klaas van Kruistum
« Reactie #806 Gepost op: 6-02-2016, 23:02:38 »
Nou dat vond ik daar wel duidelijk hoor. Beider lichaamstaal sprak boekdelen. Klaas weet dat Cecile weet en een verbondje met de mol is zinloos.
Maar natuurlijk voeren ze voor de camera een leuk toneelstukje op want de kijker mag het nog niet weten he.  ;)
Voor mij ook, overduidelijk echt!
Meer L

Offline Lencon

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Klaas van Kruistum
« Reactie #807 Gepost op: 6-02-2016, 23:15:35 »

Offline Bob De Mol

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Klaas van Kruistum
« Reactie #808 Gepost op: 6-02-2016, 23:19:01 »

Offline NF07

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Klaas van Kruistum
« Reactie #809 Gepost op: 6-02-2016, 23:19:29 »
https://twitter.com/TimVerdouw/status/696066303476502528?s=09

Hier molt Klaas overduidelijk!

Hij doet het wel erg mooi, moet je toegeven!  ::bravo::
Lomperik..

Offline Lencon

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Klaas van Kruistum
« Reactie #810 Gepost op: 6-02-2016, 23:20:39 »
Hij doet het wel erg mooi, moet je toegeven!  ::bravo::

En molt achter je rug!   ::jaja:: ::jaja::

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Klaas van Kruistum
« Reactie #811 Gepost op: 6-02-2016, 23:21:56 »
Leuke molactietje zeker, maar maakt het wat uit dat de tafel 5 centimeter verplaatst?

Offline NF07

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Klaas van Kruistum
« Reactie #812 Gepost op: 6-02-2016, 23:22:58 »
Leuke molactietje zeker, maar maakt het wat uit dat de tafel 5 centimeter verplaatst?


In de beoordeling die gehanteerd werd wel..
Lomperik..

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: [KANDIDAAT] Klaas van Kruistum
« Reactie #813 Gepost op: 6-02-2016, 23:26:55 »
Leuke molactietje zeker, maar maakt het wat uit dat de tafel 5 centimeter verplaatst?

Dat is precies ook mijn gedachten. Als deze (volgens mij nog niet eens 5 centimeter! Het is echt weinig) fout geteld werd was deze opdracht nog onmogelijker dan hij ook echt was. Dan vind ik het maar triest hoe lastig de productie het de kandidaten maakt om überhaupt geld te verdienen.  ::ohno::
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Klaas van Kruistum
« Reactie #814 Gepost op: 6-02-2016, 23:31:52 »
Dat is precies ook mijn gedachten. Als deze (volgens mij nog niet eens 5 centimeter! Het is echt weinig) fout geteld werd was deze opdracht nog onmogelijker dan hij ook echt was. Dan vind ik het maar triest hoe lastig de productie het de kandidaten maakt om überhaupt geld te verdienen.  ::ohno::

Misschien dat Klaas heel vaak dit soort dingetjes tussendoor deed en zo toch ook effectief saboteerde. Lijkt me leuk om in de laatste aflevering te zien. (Maar helemaal mee eens dat de opdracht te streng beoordeeld is.)

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: [KANDIDAAT] Klaas van Kruistum
« Reactie #815 Gepost op: 6-02-2016, 23:34:42 »
Misschien dat Klaas heel vaak dit soort dingetjes tussendoor deed en zo toch ook effectief saboteerde. Lijkt me leuk om in de laatste aflevering te zien. (Maar helemaal mee eens dat de opdracht te streng beoordeeld is.)

Dat zou wel leuk zijn inderdaad.  ::ok:: Laten we het hopen. Als alleen dit moment als molactie uitgelegd gaat worden in aflevering 10, vind ik het leuk gedaan van Klaas als molactie, maar vind ik de opdracht gewoon écht niet oke meer. En dat vind ik zonde, want ik vond dit een erg leuke opdracht.
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Re: [KANDIDAAT] Klaas van Kruistum
« Reactie #816 Gepost op: 7-02-2016, 01:19:31 »
Zijn er nog mensen die Klaas niet verdenken? Ik vind het nu echt een beetje gênant worden hoor, hoe de kandidaten ook op hé, reageren. Ik vrees dat Klaas ergens door de mand is gevallen :(

Offline Kimi

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Klaas van Kruistum
« Reactie #817 Gepost op: 7-02-2016, 01:31:45 »
Ik zat eerst op Klaas. Maar vanwege het feit dat heel Nederland hem verdenkt ben ik uit die tunnel gestapt en ben ik in die van Tim gesprongen. Nu zie ik dit en raak ik verward ojee.  :-\\

Ik houd me nog vast aan Tim though.
Soms is't gewoon nie makkelijk.

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [KANDIDAAT] Klaas van Kruistum
« Reactie #818 Gepost op: 7-02-2016, 02:02:20 »
Als je dit soort dingen als mol doet, loop je t risico dat iedereen je doorheeft. Wie zijn billen Brandt etc..

Het zal niet de Boeken in gaan als meest sneaky mol actie.

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Klaas van Kruistum
« Reactie #819 Gepost op: 7-02-2016, 08:50:44 »
Klaas was superlangzaam aan het prutsen met die boeken, eerst liggend neerleggen, dan rechtopstaand, dan tegen Cecile zeggen dat dunne en dikke boeken afgewisseld moesten worden ??? Ja, dat kost lekker veel tijd. Oftewel Klaas was enorm aan het tijd verspillen en tijdrekken. Cecile werkte hier een op een met Klaas en er had toch een lichtje moeten branden bij haar.
« Laatst bewerkt op: 7-02-2016, 20:05:03 door Run »