Auteur Topic: [DE MOL] Klaas van Kruistum  (gelezen 417900 keer)

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Klaas van Kruistum
« Reactie #880 Gepost op: 8-02-2016, 23:33:59 »
Hoeveel uitgangen heeft de Klaastunnel eigenlijk?
Wil ik graag van te vor :oen weten voor ik er in ga.

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Klaas van Kruistum
« Reactie #881 Gepost op: 8-02-2016, 23:44:59 »
Ik vind Klaas gewoon een beetje saai. Kwestie van smaak denk ik. Ze hebben in ieder geval niet voor de meest spraakmakende mol gekozen. Zijn molacties liggen er dik bovenop(zoals in de witte kamer en die "kartonnen" groepsfoto) of ze zijn heel voorzichtig. Je ziet hem ook nooit als eerste reageren als er een opdracht begint. Altijd afwachten wat de anderen doen en zich daar dan bij neerleggen. En dan zijn er de opdrachten (o.a. de eerste opdracht in de metro waarbij mol Klaas ook nog werd uitverkozen door Art om over de pot te beslissen) die al gedoemd zijn te mislukken ja dan kun je als mol ook niet gloreren. En dan krijgen ze ook nog eens o euro uitgekeerd bij één klein foutje in de opdracht ja dan blijft de pot ook makkelijk leeg.Ik kan er gewoon niet enthousiast over worden al wil ik dat wel graag.
« Laatst bewerkt op: 8-02-2016, 23:52:48 door Lonneke14 »

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Klaas van Kruistum
« Reactie #882 Gepost op: 8-02-2016, 23:46:43 »
Eens, maar geldt natuurlijk voor wie dan ook de mol is.
De meeste opdrachten zijn idd bijna onmogelijk. Dus wie de mol ook is...Diegene hoeft niet hard zijn/haar best te doen. Dat blijft jammer

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Klaas van Kruistum
« Reactie #883 Gepost op: 8-02-2016, 23:52:05 »
Misschien nog een uiterst vergezochte poging om de "cf" te verklaren.

Cf is in engelse voetbaltermenen central forward. Centrale aanvallee, wie is de aanvaller van de groep? De mol ;D

Ja, maar een centrale aanvaller is een spits en nooit de enige aanvaller die in de voorhoede staat. Hangt van de opstelling af met hoeveel aanvallers er wordt gespeeld.

Re: [KANDIDAAT] Klaas van Kruistum
« Reactie #884 Gepost op: 9-02-2016, 00:35:14 »
Ja, maar een centrale aanvaller is een spits en nooit de enige aanvaller die in de voorhoede staat. Hangt van de opstelling af met hoeveel aanvallers er wordt gespeeld.

Huh? Als je met 1 aanvaller speelt is de spits toch echt de enige aanvaller hoor ??? Verder hoort CF niet per sé bij de hint, zoals eerder genoemd. Ik zou het in elk geval negeren
.

Offline Shiba

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Klaas van
« Reactie #885 Gepost op: 9-02-2016, 02:23:48 »
De gevonden hints zijn dit jaar echt zo duidelijk, dat er bijna niet meer een discussie plaats kan vinden.

Nou er is anders nogal wat gediscussieerd. En tot op heden is het nog steeds een grote discussie...
« Laatst bewerkt op: 9-02-2016, 02:25:40 door Shiba »

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Klaas van Kruistum
« Reactie #886 Gepost op: 9-02-2016, 09:36:44 »
Eens, maar geldt natuurlijk voor wie dan ook de mol is.
De meeste opdrachten zijn idd bijna onmogelijk. Dus wie de mol ook is...Diegene hoeft niet hard zijn/haar best te doen. Dat blijft jammer
Al kun je als kandidaat denken: het wordt zo moeilijk gemaakt om geld te verdienen, dat kan betekenen dat men het de mol niet al te moeilijk wil maken, oftewel, geen supergehaaide mol, oftewel, het zou Klaas wel eens kunnen zijn. Bovendien wordt steeds gezegd: het spel verandert achter je rug, oftewel je zult de streken van deze mol moeilijk kunnen ontdekken. Dan moet je dus niet iemand kiezen die voor het oog van de wereld de boel zit te verstieren zoals Tim.
« Laatst bewerkt op: 9-02-2016, 09:40:51 door Run »

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: [KANDIDAAT] Klaas van Kruistum
« Reactie #887 Gepost op: 9-02-2016, 12:41:41 »
Het achter de rug molschap moeten we dus blijkbaar zo opvatten dit jaar:
- De mol doet ALLES, of in ieder geval VEEL, goed dit jaar
- Het lijkt dus een kandidaat
- Deze mol verstiert echter letterlijk alles achter je rug
- Achter de rug acties (waardoor je dus vrolijk als kandidaat mee kan doen): geld uit de kist halen x2, even zo'n tafel wegduwen (wat geen effect heeft denk ik), misschien wel afgaan met de kano, maar dan een minkoker ruilen tegen goede koker, dus echt alles wordt achter de rug gedaan, terwijl je net denkt: die Klaas is lekker bezig....
Meer L

Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re: [KANDIDAAT] Klaas van Kruistum
« Reactie #888 Gepost op: 9-02-2016, 15:49:56 »
Ik vind Klaas gewoon een beetje saai. Kwestie van smaak denk ik.

Heb ik ook hoor. Het is voor mij de minst leuke deelnemer. Ik erger me niet eens aan hem omdat ie gewoon niet opvalt, beetje schaapachtig lacht... That's it. Jammer dat de voor mij minst leuke dan de mol is. Hoewel dit natuurlijk wel gekleurd is, want: niet meer normaal hebben kunnen ontdekken wie de mol dit jaar is.
No Milk today???

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: [KANDIDAAT] Klaas van Kruistum
« Reactie #889 Gepost op: 9-02-2016, 16:07:58 »
Wat ook heel erg opvalt aan Klaas ( en misschien lijkt hij daarom een beetje saai ) :

Klaas bemoeit zich NOOIT met groepsgesprekken/discussies voor en na opdrachten. Hij staat er maar een beetje bij.
Je ziet al een tijdje vind ik dat er een groep mensen op stap/pad is, en dat Klaas degene is die er eigenlijk niet bijhoort  :-X
You'll never walk alone

Offline Naty

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Min geld telt niet."
Re: [KANDIDAAT] Klaas van Kruistum
« Reactie #890 Gepost op: 9-02-2016, 16:10:10 »
Wat ook heel erg opvalt aan Klaas ( en misschien lijkt hij daarom een beetje saai ) :

Klaas bemoeit zich NOOIT met groepsgesprekken/discussies voor en na opdrachten. Hij staat er maar een beetje bij.
Je ziet al een tijdje vind ik dat er een groep mensen op stap/pad is, en dat Klaas degene is die er eigenlijk niet bijhoort  :-X
Ik begin het zielig te vinden  ::rofl::
Gesneuvelde favoriete halve finalisten: 2008: Patrick | 2009: Dennis | 2012: Tim | 2014: Tycho | 2015: Chris

Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re: [KANDIDAAT] Klaas van Kruistum
« Reactie #891 Gepost op: 9-02-2016, 16:12:47 »
Ik zei 'schaapachtig lacht'. Misschien is het gewoon als boer met kiespijn. Ik denk dat als de kloosterhint er niet geweest was, dat Klaas mij misschien niet eens opgevallen zou zijn... Echt zo van 'oh ja die is er ook nog!'  :-X
No Milk today???

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Klaas van Kruistum
« Reactie #892 Gepost op: 9-02-2016, 16:14:50 »
Ik zei 'schaapachtig lacht'. Misschien is het gewoon als boer met kiespijn. Ik denk dat als de kloosterhint er niet geweest was, dat Klaas mij misschien niet eens opgevallen zou zijn... Echt zo van 'oh ja die is er ook nog!'  :-X

De productie heeft Klaas een behoorlijke hak gezet op die manier, want hij had toch meer onder de radar gebleven dan Margriet vorig jaar denk ik.

Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re: [KANDIDAAT] Klaas van Kruistum
« Reactie #893 Gepost op: 9-02-2016, 16:17:28 »
De productie heeft Klaas een behoorlijke hak gezet op die manier, want hij had toch meer onder de radar gebleven dan Margriet vorig jaar denk ik.

Hoewel Klaas in mijn eerste top 3 zat, had ik hem vast snel weggestreept en elke week als afvaller ingevuld  ::rofl::
'Is hij er nou nog niet uit...? Oh, wacht... misschien...'
No Milk today???

Offline molton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hmmm
Re: [KANDIDAAT] Klaas van Kruistum
« Reactie #894 Gepost op: 9-02-2016, 17:00:59 »
De productie heeft Klaas een behoorlijke hak gezet op die manier, want hij had toch meer onder de radar gebleven dan Margriet vorig jaar denk ik.
Dat is richting de kijker, maar als je de dynamiek in de groep bekijkt zijn ze hem ook al lang op het spoor. En ik kan me niet voorstellen dat een van de deelnemers de kloosterhint heeft ontcijferd of de puzzel op de achterkant van het geld heeft opgelost.
"Are you the sort of man who would put the poison into his own goblet, or his enemy's?" -The Princess Bride (1987)

Offline Marisa

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Klaas van Kruistum
« Reactie #895 Gepost op: 9-02-2016, 17:13:36 »
Ik begin het zielig te vinden  ::rofl::

Ik ben dus niet de enige die dat vindt!  ;D

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Klaas van Kruistum
« Reactie #896 Gepost op: 9-02-2016, 17:22:43 »
als je de dynamiek in de groep bekijkt zijn ze hem ook al lang op het spoor. En ik kan me niet voorstellen dat een van de deelnemers de kloosterhint heeft ontcijferd of de puzzel op de achterkant van het geld
100% mee eens! Dit is net zo'n verloren seizoen als die met Annemarie en Margriet helaas... het gaat gewoon niet meer om DE vraag... wie de mol is :-[ :-\\
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [KANDIDAAT] Klaas van Kruistum
« Reactie #897 Gepost op: 9-02-2016, 18:02:52 »
Inderdaad. Zonder de kloosterhint was het juist een heel leuk seizoen geweest, met een voor velen verrassende Mol.
Goeie kans dat ik nu anders op Tim of Rop had gezeten.

2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline suuuus

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Klaas van Kruistum
« Reactie #898 Gepost op: 9-02-2016, 18:45:45 »
Ik vind Klaas gewoon een beetje saai.

Ik zag laats een programma met hem voorbij komen met kinderen. En daarin vind ik hem veel vlotter en leuker! Ik denk dat hij het mol zijn best wel pitttig vindt.

Offline molton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hmmm
Re: [KANDIDAAT] Klaas van Kruistum
« Reactie #899 Gepost op: 9-02-2016, 18:50:59 »
Ik denk dat hij daar ook op geselecteerd is. Een allemansvriend die goed in de groep zou liggen.
"Are you the sort of man who would put the poison into his own goblet, or his enemy's?" -The Princess Bride (1987)