Auteur Topic: [DE MOL] Klaas van Kruistum  (gelezen 417935 keer)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [KANDIDAAT] Klaas van Kruistum
« Reactie #1060 Gepost op: 20-02-2016, 23:11:26 »
Tel de code van het touwspel bij elkaar op 6352 is samen 16. De enige Mol met 16 letters in zijn voor en achternaam samen is Klaas van Kruistum


Deze kwam voorbij op Facebook.


Er moet natuurlijk staan: de enige kandidaat...... ::rofl:: ::rofl::

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Klaas van Kruistum
« Reactie #1061 Gepost op: 20-02-2016, 23:14:49 »
Tel de code van het touwspel bij elkaar op 6352 is samen 16. De enige Mol met 16 letters in zijn voor en achternaam samen is Klaas van Kruistum


Deze kwam voorbij op Facebook.



grappig... die poste ik net ook.. En ik heb geen facebook.
Maar geloof meer dat dat toeval is

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [KANDIDAAT] Klaas van Kruistum
« Reactie #1062 Gepost op: 20-02-2016, 23:18:49 »
grappig... die poste ik net ook.. En ik heb geen facebook.
Maar geloof meer dat dat toeval is

Hoezo is dat toeval? Geen Facebook gebruiken is toch een bewuste keuze?   ;)
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Klaas van Kruistum
« Reactie #1063 Gepost op: 20-02-2016, 23:21:24 »
Hoezo is dat toeval? Geen Facebook gebruiken is toch een bewuste keuze?   ;)

 ::rofl::

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Klaas van Kruistum
« Reactie #1064 Gepost op: 21-02-2016, 00:04:15 »
Ik vond het opmerkelijk dat Klaas eerst beweert dat Taeke een aantal klokken heeft stilgezet en in zijn biecht vlak voor de test zegt hij dat Taeke helemaal geen klokken heeft stilgezet. Niet zo consequent molletje.. En sorry Klaas, goed acteren kun je niet vind ik :(.

Verder is mijn oplossing voor de teleurstelling over dit seizoen de Vlaamse mol gaan volgen die is zeer de moeite waard!

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Klaas van Kruistum
« Reactie #1065 Gepost op: 21-02-2016, 00:12:01 »
Ik vond het opmerkelijk dat Klaas eerst beweert dat Taeke een aantal klokken heeft stilgezet en in zijn biecht vlak voor de test zegt hij dat Taeke helemaal geen klokken heeft stilgezet. Niet zo consequent molletje.. En sorry Klaas, goed acteren kun je niet vind ik :(.

Verder is mijn oplossing voor de teleurstelling over dit seizoen de Vlaamse mol gaan volgen die is zeer de moeite waard!

Hij zegt dat TIM geen klokken heeft stilgezet en dat klopt gewoon.

En ik vind dat Klaas een uitstekende mol is. Die kloosterhint heeft zwaar roet in het eten gegooid.

Offline marvin

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Klaas van Kruistum
« Reactie #1066 Gepost op: 21-02-2016, 00:21:43 »
Hij zegt dat TIM geen klokken heeft stilgezet en dat klopt gewoon.

En ik vind dat Klaas een uitstekende mol is. Die kloosterhint heeft zwaar roet in het eten gegooid.

Ik ben het hier volkomen mee eens. Vele vinden Klaas een slechte mol puur om het feit dat ze het niet eens zijn met de kloosterhint. (Natuurlijk zullen er ook bij zijn die een andere mening hebben) maar als er iets is waar Klaar niks aan kan doen is het wel de kloosterhint, maar ik merk dat vele (indirect) Klaas hierover de schuld geven.

Ik vind dat hij het toch zeker de laatste afleveringen briljant gedaan heeft.
« Laatst bewerkt op: 21-02-2016, 00:30:24 door marvin »
Wie is de mol is te gek en je wordt er gek van.

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Klaas van Kruistum
« Reactie #1067 Gepost op: 21-02-2016, 00:27:33 »
Ik ben het hier volkomen mee eens. Vele vinden Klaas een slechte mol puur om het feit dat ze het niet eens zijn met de kloosterhint. (Natuurlijk zullen er ook bij zijn die een andere mening heeft) maar als er iets is waar Klaar niks aan kan doen is het wel de kloosterhint, maar ik merk dat vele (indirect) Klaas hierover de schuld geven.

Ik vind dat hij het toch zeker de laatste afleveringen briljant gedaan heeft.

True to this. Als ik Klaas was, zou ik boos zijn op de makers om dit erin te gooien.
klaar voor de strijd

Re: [KANDIDAAT] Klaas van Kruistum
« Reactie #1068 Gepost op: 21-02-2016, 01:10:08 »
Ik vind een mol die door de helft vd kandidaten verdacht wordt geen hele goede mol.

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Klaas van Kruistum
« Reactie #1069 Gepost op: 21-02-2016, 01:34:15 »
De Mol (het spel) achter je rug...bijna dan..
@46.31

Omnia vincit amor

Offline Naty

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Min geld telt niet."
Re: [KANDIDAAT] Klaas van Kruistum
« Reactie #1070 Gepost op: 21-02-2016, 01:53:13 »
Wat ik wel erg opvallend vond, is dat Klaas, tijdens de derde opdracht, naar het krukje liep om te gaan zitten, maar uiteindelijk werd hem verteld dat hij naar de keuken moest gaan. "Oh, keuken" merkte hij op. Als Mol zou je toch ongeveer weten wat jouw stukje geweest zou zijn en waar je zou staan? Ik kan er ook compleet naast zitten, maar vond dit vooralsnog opvallend.
Gesneuvelde favoriete halve finalisten: 2008: Patrick | 2009: Dennis | 2012: Tim | 2014: Tycho | 2015: Chris

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Klaas van Kruistum
« Reactie #1071 Gepost op: 21-02-2016, 02:01:46 »
Wat ik wel erg opvallend vond, is dat Klaas, tijdens de derde opdracht, naar het krukje liep om te gaan zitten, maar uiteindelijk werd hem verteld dat hij naar de keuken moest gaan. "Oh, keuken" merkte hij op. Als Mol zou je toch ongeveer weten wat jouw stukje geweest zou zijn en waar je zou staan? Ik kan er ook compleet naast zitten, maar vond dit vooralsnog opvallend.

 ::ok::
Ja, viel op, er is hoop!
Of wij zijn er in gestonken...:)
« Laatst bewerkt op: 21-02-2016, 02:04:30 door Loebas »
Omnia vincit amor

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: [KANDIDAAT] Klaas van Kruistum
« Reactie #1072 Gepost op: 21-02-2016, 02:30:36 »
Voor mensen die de Klaas-tunnel nog niet in durven:

MOL CF KLAAS... contra, dan KLAAS CF MOL.... Klaas ConFisqueert Mol... Hij vangt hem, hij wordt de uiteindelijke winnaar want hij zat al een tijdje op Tim  8)

Ja maar, ja maar... Hoe konden ze in aflevering 2 al weten dat Klaas zou gaan winnen? Zover ik weet hoorden wij de oudmollen via een voice-over. Hoeven dus niet dezelfde zinnen te zijn als wat de kandidaten hebben gehoord. Dus achteraf kan voor elk winnaar nieuwe zinnen gesmeden zijn.

Ja maar, ja maar... Stel Annemieke had gewonnen en er zijn maar 5 oudmollen? Och, er zijn nog genoeg oudmollen in de omloop. Zij konden makkelijk achteraf zijn opgetrommeld en tussen geëdit, indien nodig.

Je probeert toch wat  ::)
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Klaas van Kruistum
« Reactie #1073 Gepost op: 21-02-2016, 02:35:09 »
Voor mensen die de Klaas-tunnel nog niet in durven:


Iedereen zit er in maar wil er uit!  ;)
Omnia vincit amor

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: [KANDIDAAT] Klaas van Kruistum
« Reactie #1074 Gepost op: 21-02-2016, 02:40:44 »
Iedereen zit er in maar wil er uit!  ;)

Te laat, heb de deur al op slot gedraaid  >:D
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Klaas van Kruistum
« Reactie #1075 Gepost op: 21-02-2016, 03:13:24 »
Te laat, heb de deur al op slot gedraaid  >:D
Nee nee, geheime gang naar mevrouw Schollaardt gevonden. Lang gelee....


*nu slapen en dromen over hoe we die gang (en dus) tunnel kunnen verbreden...*
Omnia vincit amor

Offline Cosma

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Klaas van Kruistum
« Reactie #1076 Gepost op: 21-02-2016, 03:39:03 »
Voor mensen die zo'n ingenieus programma maken is het wel knap beroerd dat een week na aanvang iedereen al wist dat Klaas de mol was middels een door de makers gegeven hint, want een blamage, wat een deceptie en wat een sukkels.

Nu kun je je er gewoon aan ergeren wanneer je Klaas weer rond ziet sukkelen en van tevoren al weet dat hij de boel gaat proberen te saboteren. Hier is niets leuks aan.

Slechtste reeks ooit dankzij de makers.



Offline Moljet

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Klaas van Kruistum
« Reactie #1077 Gepost op: 21-02-2016, 08:56:04 »
Ik ben het hier volkomen mee eens. Vele vinden Klaas een slechte mol puur om het feit dat ze het niet eens zijn met de kloosterhint. (Natuurlijk zullen er ook bij zijn die een andere mening hebben) maar als er iets is waar Klaar niks aan kan doen is het wel de kloosterhint, maar ik merk dat vele (indirect) Klaas hierover de schuld geven.

Ik vind dat hij het toch zeker de laatste afleveringen briljant gedaan heeft.

Amen!!
Ik vind hem een mol met lef.  ::ok::
Jammer voor ons dat we er al zo snel zo zeker van waren. Maar als ik gewoon de afleveringen had gekeken, zonder verder iets te lezen over widm, was er niets aan de hand geweest. Dan was ik pas de laatste afleveringen gaan twijfelen over Klaas.

Maar aangezien ik dan allang in de Tim-tunnel zou zitten zou ik het gewoon negeren waarschijnlijk  ::rofl::

Offline Kimi

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Klaas van Kruistum
« Reactie #1078 Gepost op: 21-02-2016, 09:05:11 »
Het grappige is dat ik in aflevering 1 & 2 klaas als Mol had (als normale kijker, ik zocht niet naar hints op forums. ik vond zn postuur gewoon verdacht ofzo haha) bij aflevering 2 zat opeens heel Nederland plotseling op klaas waardoor ik het begon te wantrouwen  ::rofl:: Dus ik heb in aflevering 3 alles ingezet op Remy - die er meteen uitvloog waarna ik niet meer kon meespelen in de app ::zwaaisip:: Nu zit ik in de Tim-tunnel. Ik ben benieuwd, vorig jaar was mijn switch van Rik naar Margriet goed uitgepakt  ::trots::
Soms is't gewoon nie makkelijk.

Offline Melisar

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Klaas van Kruistum
« Reactie #1079 Gepost op: 21-02-2016, 09:24:58 »
Voor mensen die zo'n ingenieus programma maken is het wel knap beroerd dat een week na aanvang iedereen al wist dat Klaas de mol was middels een door de makers gegeven hint, want een blamage, wat een deceptie en wat een sukkels.

Nu kun je je er gewoon aan ergeren wanneer je Klaas weer rond ziet sukkelen en van tevoren al weet dat hij de boel gaat proberen te saboteren. Hier is niets leuks aan.

Slechtste reeks ooit dankzij de makers.



Sjong wat een negativieteit zeg.

Ik ben het er helemaal niet mee eens. Ik vind het een goede serie en als Klaas idd de mol is zeker wel een goede mol.