Nieuws Zap is terug! Geef je nu op voor het avontuur van je leven!
Beetje jammer alleen van dat we niet hebben gezien hoe Tim en Annemieke reageerde op de bekend making op het strand.
newsflash ze waren niet verrast
Ik ben zo trots op wat ik heb gevonden, dus ik heb mij speciaal hiervoor geregistreerd als iemand die graag mee wilt praten, maar niet perse weet waar ze over praat haha. Maar bij het bedrag opschrijven, zag je niet elke cijfer opgeschreven worden. En zeker niet elk bedrag, dus ik heb opgelet, en de cijfers die je zag waren; 2410Dus toen had ik gekeken naar geboortedatums, dus 24-10 ala 24 oktober. Enigste wie überhaupt in oktober is geboren; Klaas en weliswaar op 6 oktober 2+4= 6 en dan de 10 voor oktober. Dit was 'just my two cents' haha. Weet ook overigens niet of hij hier goed staat. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Want ben trots haha
Ik vind dat hij het goed gedaan heeft! Met geld in de kist laten liggen als hoogtepunt
Zeker een goede Mol, heeft het goed gedaan.
Klaas heeft het goed gedaan! Jammer van de klooster hint. Maar goed. Ook ben ik trots op mijzelf, dat het gewoon een verborgen aanwijzing was Nu hoop ik dat de rest snel op de website komt te staan
Klaas heeft het goed gedaan! Jammer van de klooster hint. Maar goed. Ook ben ik trots op mijzelf, dat het gewoon een verborgen aanwijzing was
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
507 gasten en 11 vaste bezoekers