Waarom? bij de metro opdracht is ze gewoon een fanatieke kandidaat en bij de 2e opdracht trekt ze niet fanatiek mee, maar ze is niet de enige. Bovendien geeft ze in een interview aan last te hebben van een zwakke rug en dus bij fysiek zware opdrachten het rustig aan te doen.
Het enigste rare was dat ze een beetje een geacteerd loopje deed toen ze naar dat geldbordje ging zoeken.
En het seizoen van Nadja is alweer 9 seizoenen geleden. Veel mensen vonden haar irritant maar bij mijn weten was die tactiek tot dan toe nog amper gebruikt. Gewoon alles mollen en maar zien of de groep het gelooft. Ze heeft het ver geschopt uiteindeljk.
Zeg niet dat het onmogelijk is hoor
.
Maar het niet-fanatiek-juichen bij opdracht 1 als er geld verdiend wordt, het heel opzichtig zachtjes trekken. T komt op mij over alsof ze wil nep mollen.
Bovendien vind ik haar heel observerend overkomen naar andere kandidaten. Komt voor mij over als een kandidaat die de mol wil ontdekken door reacties. Ze doet niks, maakt zichzelf daarmee verdacht, maar observeert ondertussen wel.
Maar natuurlijk kan een mol ook kandidaten observeren