Auteur Topic: [KANDIDAAT] Marjolein Keuning  (gelezen 56382 keer)

Offline Loebas

• Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Marjolein Keuning
« Reactie #80 Gepost op: 16-01-2016, 22:21:27 »
Zodra bij introductie test Art de menigte waarschuwt: "Vergeet niet; er is een Mol in het spel...";
wijst Marjolein  vrij duidelijk zichzelf aan:

@42.07U (uitz. gem.).

Edit; helemaal een kleine subtiele hint omdat zij in biecht daarvoor benadrukt dat er niet meer mag gesproken worden met elkander:

"een ding in een ding in een ding; een kolfje naar mijn hand..."..
« Laatst bewerkt op: 16-01-2016, 22:25:48 door Loebas »
Omnia vincit amor

Offline Lukie4

• winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
« Reactie #81 Gepost op: 16-01-2016, 22:25:28 »
of ze steekt haar middelvinger op naar Art ::art::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Loebas

• Forumlid
« Reactie #82 Gepost op: 16-01-2016, 22:30:51 »
Hahaha, neen, is toch echt haar wijsvinger :)
Omnia vincit amor

Online Molzkovicz

• Forumlid
« Reactie #83 Gepost op: 17-01-2016, 02:36:00 »
Daredevil Marjolein zet niet eens haar overgebleven joker in tijdens de test ::oink::

Offline Niuno

• Forumlid
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
« Reactie #84 Gepost op: 17-01-2016, 02:42:27 »
Zou zij dan €2.345 hebben ingevuld?

::oink::
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Loebas

• Forumlid
« Reactie #85 Gepost op: 17-01-2016, 04:28:06 »
Hahahaha, jaaa! Zie nu dat ze in 2e instantie inderdaad (wellicht) de vinger aan Art geeft Lukie4 :)

*ghihgihi*
Omnia vincit amor

Offline FS

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #86 Gepost op: 23-01-2016, 23:35:50 »
Ze wordt wel heel erg als mol neergezet door de montage. Ja ze molt ook expres en daar moet je ook wat van laten zien natuurlijk.. maar het viel extra op deze afl.

Ze is dan ook mijn volgende afvaller  8)

Offline Regis Filia

• Forumlid
« Reactie #87 Gepost op: 24-01-2016, 02:30:12 »
Wel bijzonder dat ze in aflevering 1 bij de opdracht met de topito (mojito) niet veel kracht zette, omdat ze een slechte rug heeft. Maar deze aflevering beklom ze zonder problemen een bergwand(je).  ::)
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline Tunnelgraver

• Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
« Reactie #88 Gepost op: 24-01-2016, 10:00:56 »
Inderdaad! Ze is nota bene de oudste deelnemer, maar had er aanzienlijk minder moeite mee dan een aantal jongere deelnemers.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Erik Leppen

• Forumlid
  • Follow the molpunten
« Reactie #89 Gepost op: 24-01-2016, 10:06:16 »
Maar toch neemt ze 500 euro mee in de steenmijn, en in de klimopdracht vergeet ze het tweede slot te proberen (opvallend en verdacht) met sleutels die later toch niet de goede blijken (waardoor het voor de pot niet uitmaakt). Iemand die iets opvallend verdachts doet zonder dat het geld kost is niet de mol.
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline witte raaf

• Forumlid
« Reactie #90 Gepost op: 24-01-2016, 10:33:42 »
Maar toch neemt ze 500 euro mee in de steenmijn, en in de klimopdracht vergeet ze het tweede slot te proberen (opvallend en verdacht) met sleutels die later toch niet de goede blijken (waardoor het voor de pot niet uitmaakt). Iemand die iets opvallend verdachts doet zonder dat het geld kost is niet de mol.

Vraag marjolijn was goed 2 minuten

Offline Waardenburg

• Forumlid
« Reactie #91 Gepost op: 24-01-2016, 10:40:44 »
Ik weet het nog niet 100% zeker, maar volgens mij is de eerste koker die geopend wordt de koker die Marjolein heeft meegenomen. Daar zat 200 in en niet het mingeld. Zou haar totaal voor deze aflevering op +700 brengen. Maar ja, dat gedoe met die sleutel had ook 1500 kunnen kosten. Al met al denk ik niet dat de mol 700 zou inbrengen bij die eerste twee opdrachten. Ze valt voor mij af als Mol.

Offline Karlijntje

• Forumlid
« Reactie #92 Gepost op: 24-01-2016, 11:38:34 »
Maar ze zei dat ze ook €1000,- zag liggen. Waarom nam ze dat dan niet mee? Als je dan toch de kas wilt spekken...

Offline molton

• Forumlid
  • Hmmm
« Reactie #93 Gepost op: 24-01-2016, 11:49:40 »
Maar ze zei dat ze ook €1000,- zag liggen. Waarom nam ze dat dan niet mee? Als je dan toch de kas wilt spekken...
Dat vraag ik me ook af. Misschien wilde ze Rop op deze manier testen?
"Are you the sort of man who would put the poison into his own goblet, or his enemy's?" -The Princess Bride (1987)

Offline Waardenburg

• Forumlid
« Reactie #94 Gepost op: 24-01-2016, 11:51:46 »
Citaat

Omdat niemand met de pot bezig was. Tim had de 1000 ook gezien en Rop wist ook waar het lag.

Offline Pierce_Brosnan

• Forumlid
« Reactie #95 Gepost op: 24-01-2016, 13:54:31 »
Opvallend dat Marjolein niet op het idee kwam op de cijfers van rechts naar links in te voeren. Of te wel aan de andere kant van de kastjes te gaan staan. Indien niet Teake, een mogelijke doodsteek volgende week of de week er op  ::zwaai::
« Laatst bewerkt op: 24-01-2016, 13:58:46 door Pierce_Brosnan »

Offline Regis Filia

• Forumlid
« Reactie #96 Gepost op: 25-01-2016, 01:59:06 »
Ze is ook niet de mol. Maar ik vond het gewoon opvallend. Of misschien vond ze dat bergbeklimopdracht zo leuk, dat ze het risico wel durfde te nemen met haar rug.
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline RoyL

• Forumlid
  • Spelletje? It's a way of life!
« Reactie #97 Gepost op: 25-01-2016, 11:06:18 »
In het voorstelfilmpje van Marjolein in aflevering 1 zegt ze iets tegen Ferry Doedens over ene Loek Graven. Niet dat Marjolein de Mol is, maar dat Graven zou natuurlijk wel een leuke hint zijn :P

Offline Kaaasje

• Forumlid
« Reactie #98 Gepost op: 26-01-2016, 16:11:14 »
Wel bijzonder dat ze in aflevering 1 bij de opdracht met de topito (mojito) niet veel kracht zette, omdat ze een slechte rug heeft. Maar deze aflevering beklom ze zonder problemen een bergwand(je).  ::)
Vind ik helemaal niet zo raar.

Ik heb zelf ook een zwakke rug en tillen en sjouwen voel ik snel maar bij survivalachtige dingen ga ik graag als een aapje door het parcours bij wijze van. Dus dat kan best echt zijn hoor :)

Offline snugger

• Forumlid
« Reactie #99 Gepost op: 26-01-2016, 18:41:56 »
Dat is niet bijzonder. Ik ken een Nederlandse klimkampioen die als een spin een over een bergwand kruist. Maar die moet je niet vragen om een topito te versjouwen. De meeste klimmers zijn licht en rank, en Marjolein is dat, terwijl voor het grotere sjouwwerk gewicht nodig is - postuur Taeke.