Auteur Topic: [WINNAAR] Tim Hofman  (gelezen 120972 keer)

Offline Sanne97

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • molerige mollooten mollen meer
Re: [KANDIDAAT] Tim Hofman
« Reactie #160 Gepost op: 14-02-2016, 19:37:28 »
Tim enfant terrible ::rofl::
iedereen draagt netjes het naambordje rechts en Tim als enige links

onthoud goed: iets is niets. of anders gezegd: waarvan wij denken dat het iets kan zijn, id het dat niet (oftewel valse hint)
"niets is wat het lijkt"

Offline Kimi

• Forumlid
« Reactie #161 Gepost op: 15-02-2016, 22:53:58 »
Dit hoeft helemaal niet per ce een hint te zijn ofzo. Maar weet iemand waarom alleen bij Tim de achtergrond grijs is? Ik dacht eerst bijna dat hij als afvaller stond ::)

« Laatst bewerkt op: 15-02-2016, 22:55:42 door kimify »
Soms is't gewoon nie makkelijk.

Offline Gadoesja

• Forumlid
« Reactie #162 Gepost op: 15-02-2016, 23:48:31 »

Ik denk eigenlijk dat het een hint naar de pot is. Ze zitten wel erg krab/p bij kas.  ;D

HaHaHa !!!

Offline FS

• Forumlid
« Reactie #163 Gepost op: 18-02-2016, 00:38:29 »
Dit hoeft helemaal niet per ce een hint te zijn ofzo. Maar weet iemand waarom alleen bij Tim de achtergrond grijs is?

Ik gok omdat Taeke, Annemieke en Klaas in de finale staan en Tim afvalt... Gok ook dat we dat niet de vlg afl gaan zien maar dat dat een cliffhanger wordt.

Offline Naty

• Forumlid
  • "Min geld telt niet."
« Reactie #164 Gepost op: 18-02-2016, 01:07:46 »
Ik gok omdat Taeke, Annemieke en Klaas in de finale staan en Tim afvalt... Gok ook dat we dat niet de vlg afl gaan zien maar dat dat een cliffhanger wordt.

Tim's afbeelding was altijd zo geweest. Dit heeft niks te maken met dat Tim de volgende aflevering wel of niet eruit vliegt.
Gesneuvelde favoriete halve finalisten: 2008: Patrick | 2009: Dennis | 2012: Tim | 2014: Tycho | 2015: Chris

Offline FS

• Forumlid
« Reactie #165 Gepost op: 18-02-2016, 01:12:09 »
Tim's afbeelding was altijd zo geweest. Dit heeft niks te maken met dat Tim de volgende aflevering wel of niet eruit vliegt.

Niet de vlg afl..

En waarom kan dat niet dan? Het is vorig jaar opgenomen dus ze weten toch voordat ze foto's gebruiken wie de laatste afvaller is?
Ik vind de verklaring wel grappig en zeker mogelijk.

Offline Naty

• Forumlid
  • "Min geld telt niet."
« Reactie #166 Gepost op: 18-02-2016, 19:37:41 »
Niet de vlg afl..

En waarom kan dat niet dan? Het is vorig jaar opgenomen dus ze weten toch voordat ze foto's gebruiken wie de laatste afvaller is?
Ik vind de verklaring wel grappig en zeker mogelijk.

Mij lijkt mij dit heel sterk.. Het is zeker mogelijk dat Tim de volgende afvaller is, wanneer dat ook mag zijn, maar ik ga er niet vanuit dat de productie voor een kandidaat een uitzondering gaat maken om uiteindelijk te zeggen dat diegene de laatste afvaller was. Dan had de productie dat anders aan kunnen pakken (vb seizoen 11), want dit kan je op verschillende manieren interpreteren waardoor je tijdens verschillende afleveringen kan zeggen dat hij eruit vliegt. Wensdenken.. Maar ja zo denk ik..
Gesneuvelde favoriete halve finalisten: 2008: Patrick | 2009: Dennis | 2012: Tim | 2014: Tycho | 2015: Chris

Offline Kimi

• Forumlid
« Reactie #167 Gepost op: 18-02-2016, 22:39:52 »
Geen flauw idee of deze al een keer is gezegd aangezien ik nog maar 2 weken op dit forum zit, maar tijdens het terugkijken van aflevering 3 heeft Art gezegd dat het 1 na hoogste bedrag 2345 Euro was.

Nu is het voor mij vrij duidelijk dat dit het bod van Tim was. Je ziet hem heel kort de 2 schrijven en hij geeft een wel heel sarcastisch biecht: "Wie heeft dat rare bedrag geboden? Geen idee. Ik heb ook geen idee. Weet ik veel." Z'n gezicht op dat moment zegt het eigenlijk ook wel.

Daarna zegt Art dat 1 van hen niet zenuwachtig hoeft te zijn omdat die persoon de macht over de test had. Maar zou de mol ook niet zenuwachtig hoeven te zijn? Of hebben we het over dezelfde persoon?  :)
« Laatst bewerkt op: 18-02-2016, 22:44:55 door kimify »

Offline Gadoesja

• Forumlid
« Reactie #168 Gepost op: 18-02-2016, 23:37:40 »
Deze kwam ik net tegen op een ander forum:
Toen Art in aflevering 7 aan het begin van de executie zei dat er maar één man in de gaten gehouden moest worden kwam onderstaand shot in beeld.
Tim Scherp en Klaas onscherp ;D
Pas toen Art over de zwarte vrijstelling begon werd Klaas scherp en Tim onscherp ::rofl::
Waarmee gezegd wordt dat Annemiek niet de MOL is!!
Als je het woordje m a n tenminste letterlijk neemt.

Offline Ehvmolletje

• Forumlid
« Reactie #169 Gepost op: 20-02-2016, 21:30:51 »
6352 6+3 =9 5+2=7
Wie is er op 9-7 jarig?::jaja::
6+3+5+2 = nog eens 16 ook
« Laatst bewerkt op: 20-02-2016, 21:32:41 door Ehvmolletje »

Offline Melisar

• Forumlid
« Reactie #170 Gepost op: 20-02-2016, 23:33:09 »
Tim vind ik heel verdacht. Dat zoeken naar die onbereikbare klok waar Klaas zo naartoe loopt, geklooi met een kluwen touw en zijn tekst in de tv uitzending sprak hij echt heel snel uit.

Het ene moment spreekt hij echt helemaal geen Spaans, in de biecht na de kabelbaan opdracht spreekt hij blijkbaar prima Spaans.

Offline Loebas

• Forumlid
« Reactie #171 Gepost op: 20-02-2016, 23:44:01 »
@23.48U. (uitz.gem.).:

"Eh, ik loop ergens achter...."

Achter de feiten aan?
Achter je rug wordt het spel gespeeld?

*laatste pogingen Klaas als Mol te ontkrachten...*
Omnia vincit amor

Offline Kimi

• Forumlid
« Reactie #172 Gepost op: 21-02-2016, 00:22:32 »
Wat mij opviel was dat Annemieke deze aflevering een 1 op 1 gesprek had met Art. Klaas had een 1 op 1 gesprek met Art in aflevering 1. Heeft Tim al een 1 op 1 gesprek gehad met Art?

Want of het nou wijs is gemaakt of niet, Art heeft tegen de mol gezegd dat ze elkaar niet meer zouden spreken tot de finale ::vergroot::

Offline Shiba

• Forumlid
« Reactie #173 Gepost op: 21-02-2016, 02:19:33 »
Was mij ook opgevallen maar ik dacht dat hij dat doet omdat het gewoon een slungel is die met zij handen/armen geen raad weet.

Offline Kimi

• Forumlid
« Reactie #174 Gepost op: 21-02-2016, 08:56:24 »
Kijkt er iemand "je zou het maar hebben"? Doet hij daar ook vreemd met zn armen?

Offline molfan86

• Forumlid
« Reactie #175 Gepost op: 21-02-2016, 15:42:46 »
de enige met de handen op de rug:
Vind ik een mooie hint! En ook goed uit te leggen in aflevering 10

Offline Waardenburg

• Forumlid
« Reactie #176 Gepost op: 21-02-2016, 16:45:04 »
Als Tim niet de Mol is, zou ik hem niet onderschatten. Hij lijkt vanaf het begin al de mollende kandidaat en zit een aantal afleveringen vol op Klaas. Als dat correct is, heeft hij ook een aantal dagen de tijd om alleen maar op Klaas te letten en alles wat met hem te maken heeft van binnen en van buiten te kennen.

Het feit dat Taeke er zo lang is ingebleven, volgens diens zeggen door de info die hij van Tim kreeg, geeft ook aan dat Tim het aardig door heeft allemaal.

Offline molton

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hmmm
« Reactie #177 Gepost op: 21-02-2016, 16:52:42 »
Dat Tim zo gepositioneerd wordt als mogelijke mol, zou heel goed kunnen betekenen dat de eindstrijd (aflevering 10) tussen hem en Klaas gaat en dat Annemieke als verliezer wordt gepresenteerd volgende week.

Het zal in ieder geval een close call worden tussen Tim en Annemieke. Ze hebben het spel in ieder geval allebei erg goed gespeeld.
"Are you the sort of man who would put the poison into his own goblet, or his enemy's?" -The Princess Bride (1987)

Offline kevinnec20

• Forumlid
« Reactie #178 Gepost op: 21-02-2016, 17:13:49 »
tim is het niet hij is bij de test veel te zenuwachtig

Offline Juuls247

• Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
« Reactie #179 Gepost op: 21-02-2016, 20:23:05 »
Zonder kloosterhint en portret molgeld had ik zoooo hard in deze tunnel gezeten...
Die biechten! En idd die handen op de rug. Jammer, een mollende kandidaat, maar wat had dit seizoen ontzettend tof kunnen zijn tot de laatste minuut....
Meer L